Ik weet niet of jullie thuis kabel of adsl hebben en je moeder of vader een creditcard hebben. Als dat het geval is zou ik eens hard gaan nadenken over Xbox Live. Zoja dan zou ik dit doen. Xbox Live packet (ghost recon, mechassault en een controller) 240 euro + live packetje 60 eruo + mtgp 10 = 310 Euro vermaak 100 % gegarandeerd.
Ik kijk dit al even aan, maar volgens mij gaan al jullie ideeen meteen de prullebak in...hij heeft die 310 euro niet meer en gaat (geloof ik) geeneens een xbox meer kopen.... en zoveel mensen zoeken niet precies voor 310 euro een box
Een xbox + HALO + een/twee extra controllers. Dan ben je voor de rest van het jaar klaar. HALO zal je echt het hele jaar door blijven spelen. En volgend jaar komt HALO 2 uit, dus je zit voor de komende twee jaren goed!
Offtopic: Leuk moment om ff stil testaan over die 310 euro. Tering wat een geld eigenlijk he Ongelofelijk dat een spelletje zo duur kost hoor Maar waar blijft die fucking Nba 2k3 nou joh
Plannen weer veranders, nogmaals bedankt voor jullie reacties, ik ga hem morgen kopen en dan heb ik 240 euro tot mijn beschikking (later in de week komt daar nog 130 euro bij).. Wat zal ik morgen voor 240 euro kopen?
Je kan mech assault en ghost recon met Xbox halen.. edit/ whoohoo, ik zie net dat dit mijn 500e 'serieuze' post was
Hint gewoon kopen wat je denkt dat voor jou echt leuk is. Je kunt in het begin beter niet meer als 2 á 3 spelen kopen, gaat inderdaad anders eerder vervelen. 2 is wel beter dan 1 vanwege de afwisseling die de dan hebt. Lees van een zooi spellen hier op xbw.nl gewoon effies de reviews/previews and find out yourself! oke?
PS: *Als je een Creditcard hebt en breedband internet ( kabel/ adsl) dan zou ik zeker ook voor Xbox Live! gaan. *Ook een 2e controller is aan te raden!
2e controller is zeker een aanrader.. Als ik jou was zou ik voor de Xbox gaan = 200 euro + 3 classic games voor 10 euro, dat is dan *denkt moeilijk na* 201 euro Dan heb je nog 30 euro over + de 130 die je nog krijgt is alweer een 160 euro.. Dan zou ik verstandig een 2e controller halen voor 40 euro, en dan heb je nog 120 over om 2 hele goeie games zoals Halo oid te halen.. Lees vooral ff wat reviewtjes door om te kijken wat voor game jou bevalt
Thnx voor de reacties! Voor iedereen die het wilt weten: maandag (volgende week dus) krijg ik salaris en rara wat ik daar van ga kopen.................................XBOX LIVE !!!!! Dus maandag koop ik Xbox Live, dat jullie dat even weten Ben net bij Dixons geweest en helaas hadden ze de Xbox + 3 classics voor 210 euro niet meer, dus dat gaat niet meer door... WAT DAN???¿¿¿
Ik zou voor je games ook eens kijken op het xbazar forum op deze site. Niet om mezelf aan te prijzen maar ik bied nu een zestal games aan die je kunt kopen voor de prijs waar je in de winkel maar een stuk of drie games voor koopt. En zo zijn er nog wel meer spellen te koop op het forum. Het is maar een tip.
Nee, dat is toch niet echt een goede game om mee te beginnen. Op wat leuke punten na ben je een beetje te snel klaar met het spel.
Of je geeft gewoon de driehonderd & tien euro aan mij Die ik dan weer geef aan giro [onbekend]: Help de Hanglul-indianen... Zij hebben jou hulp hard nodig
ga voor het Live pakket en koop dara nog Halo bij 300 euro (en hanglul indianen zijn gemeen want hun gooien bonte baby konijntjes dood met rose pantoffels)
Halo is zeker het kopen waard!! Die moet je gewoon nemen....want als je die heb gespeeld dan sta je ook al te kwijlen als Halo 2 komt