Welke spellen zal ik kopen?

Discussie in 'Algemeen' gestart door Supreme, 28 apr 2003.

1. boomer

boomer Active Member

Leuk Bevonden:
    7
    hehe, als ik jou was zou ik in bed gaan liggen en de deken over je hoofd trekken en wachten tot het morgen is! Pgr vind ik trouwens toch niet zo vet spel als iedereen zegt, dus als je die niet hebt is het niet zo erg!

2. Ruttyx

Ruttyx Oh inverted world

Leuk Bevonden:
    5
    Re: Re: Welke spellen zal ik kopen?

zo ben ik ook begonnen, heb later ssx tricky er bij gekocht. Ben het met WouteR eens. Vooral Halo moet je natuurlijk hebben.

200+60+10= E 270. Kan Deathrow of ssx Tricky er ev. ook nog bij.

3. Ruttyx

Ruttyx Oh inverted world

Leuk Bevonden:
    5
    bestel hem vandaag nog op internet bij bv. de dixons. Volgens mij heb je dan geen verzendkosten/bezorgkosten omdat het daar deal dagen zijn. De actie geld dan nog denk ik.

4. XTM

XTM Metaal

Leuk Bevonden:
    1
    Nee dit moet je doen heb ik ook gedaan, eergisteren.
    Had xbox gekocht met de games Mechassault en Ghost Recon dat was bij elkaar 240 euro bij bart smit, maar ik kreeg de 3de game voor 10 euro maar dan kon je kiezen uit een classic game ik had gekozen voor Doa3 dus.
    Maar ga een van de komende dagen nog een xbox live kit halen had ik ergens gezien voor 55 euro.
    dus 240+10+55=305 euro klaar en je bent de komende tijd er wel zoet mee.

5. XTM

XTM Metaal

Leuk Bevonden:
    1
    Sorry voor de dubbelpost maar hij zat vast door dat ik te vaak klikte op dat knoppie om de bericht te verzenden.

Laatst bewerkt: 30 apr 2003
  6. XTM

XTM Metaal

Leuk Bevonden:
    1
    Sorry voor de dubbelpost maar hij zat vast door dat ik te vaak klikte op dat knoppie om de bericht te verzenden.

Laatst bewerkt: 30 apr 2003
  7. Orcrist

Orcrist XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8
    is dat een zoek de verschillen strik vraag van xtm?

8. Supreme

Supreme Code 47

Leuk Bevonden:
    0
    Morgen ga ik naar Bart Smit toe, en dan zeg ik: "ik wou gisteren een Xbox kopen en toen las ik op de site van jullie dat je er voor 10 euro extra een Classic spel bij krijgt, maar die actie was geldig tot en met 30 april, ik ging gister dus naar de Bart Smit en toen waren jullie dicht, nu wil ik dus nog profiteren van die actie, als dat mogelijk is, want gisteren waren jullie dicht zonder dat dat op de site aangegeven stond, dus kan dat?" Als hij dan zegt: "Nee, dat kan echt niet meer." Dan zeg ik: "Nou, jammer..dan ga ik wel naar 1 van jullie concurrenten om een Xbox te kopen, de groeten!"

Kijken wat ze dan doen daar....

Maar in ieder geval...morgen koop ik hem zeker weten en ik koop er ook gelijk een Live kitje bij, wie komt er morgen spelen met mij? Dan gaan we ff lekker racen met MotoGP :D

Ik hoor het wel...

Mijn gamertag zal wel Supreme worden, maar die zal vast wel in gebruik zijn dus dan word het iets van SupremeNL, maar dat laat ik jullie nog weten...

Groeten, Benny.

9. 22 The Avenue

22 The Avenue Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ik zou nog ff w88

10. Supreme

Supreme Code 47

Leuk Bevonden:
    0
    Ik zie geen reden meer om te wachten... Ik ga rond 9.20 uur naar de stad en dan ga ik ff een Xbox met Halo en een Live kitje halen! :)

als ik dan thuis ben ga ik naar zolder, sluit ik alle troep aan en ben ik de rest van de dag verslaafd :D Ik denk dat ik nog wel even mijn Gamertag laat weten als alles is aangesloten :)

See U online!

11. Supreme

Supreme Code 47

Leuk Bevonden:
    0
    Zooo, de spullen zijn binnen! Ik heb net alles gekocht, nu ga ik alles aansluiten, ik laat jullie zo mijn gamertag weten...

See U online!

12. Supreme

Supreme Code 47

Leuk Bevonden:
    0
    Gamertag: SupremeNL

Ik zit nu te twijfelen of ik nog een game erbij koop van 30 euro (SSX Tricky) Of een DVD Remote Control, wat denken jullie?

13. Ruttyx

Ruttyx Oh inverted world

Leuk Bevonden:
    5
    Heb ze allebei... Heb je al een dvd-speler? nee, dan dvd kit; Ja, ssx tricky

Laatst bewerkt: 1 mei 2003
  14. XTM

XTM Metaal

Leuk Bevonden:
    1
    ssx tricky vind ik mega saai een vriendje van mijn heeft hem ook echt mega saai, dus niet ssx tricky nemen.

15. pokerface

pokerface Oh, crap!

Leuk Bevonden:
    0
    als je nog geen stand-alone DVDspeler hebt zou ik voor de DVD-kit gaan.

16. Ruttyx

Ruttyx Oh inverted world

Leuk Bevonden:
    5
    SSX tricky vind je of saai of cool. Ik vind hem wel leuk[7,5], maar me broertje, van wie die is, vind hem top!

17. Elite

Elite Elite TAR

Leuk Bevonden:
    14
    en, Supreme, hoe bevalt Halo?
    *must read: Halo: The Fall of Reach
    **must read (na uitspelen Halo IVM SPOILERS) Halo: The Fl***

18. Supreme

Supreme Code 47

Leuk Bevonden:
    0
    Halo is DE BOM !!! Echt vet man! Die graphics, gameplay, alles is perfect!!!!

Xbox Live is ook vet, behalve die kamikaze kut fransen...

Voeg me maar toe als vriendje als je wilt: SupremeNL

Ik heb nog 55 euro te besteden, wat zal ik daar van kopen? Een extra controller?

19. XTM

XTM Metaal

Leuk Bevonden:
    1
    Splinter cell of Ghost recon er voor kopen.

20. The Dark Prince

The Dark Prince xboxworld.nl

Leuk Bevonden:
    0
    ik sluit me volledig bij XTM aan.....

Deel Deze Pagina