Welke sport?

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Pudding3d, 3 jun 2003.

1. Pudding3d

Pudding3d SK8 or die

Leuk Bevonden:
    0
    Jow lui..

op welke sport zitten jullie?
    zelf doe ik aan waterpolo kicken :D

2. DaViNo

DaViNo 2 mAny h0es!

Leuk Bevonden:
    0
    Tennis, das de shit :p _O_

3. rolorob

rolorob Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Handbal... En niet lachen :p Is vet :p

Waarom?
    Omdat ik het waard ben, u toch ook?
    (Zie "Plezant?")

Plezant?
    Uiteraard, anderz zou ik het niet doen :eek:?

Laatst bewerkt: 3 jun 2003
  4. XiroKe

XiroKe <font color="orange"><b>XBW.nl VIP</b></font> XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    26
    Voetbal, maar ga ervan af. Echt uber-saai.

Nu nog even zien wat ik ga doen.

5. hattrickrulez

hattrickrulez FootballFreestyler

Leuk Bevonden:
    0
    Voetbal
    +skateboarden(kanje niet op zitten maar is wel een sport)

6. Lord<>Snowboard

Lord<>Snowboard ~XBW Member~

Leuk Bevonden:
    4
    Kwil nu geen wannebee mod zijn maar Zeg er aub bij waarom je die sport doet enfo je het plezant vind!

Zelf doe ik volleybal en tennis echt allebei zalig vooral het volleyballe khou van teamsporten

7. Rodger Young

Rodger Young Active Member

Leuk Bevonden:
    5
    das lekkere uitleg......
    zit op hockey, is wel leuk. Lekker bieren na de wedstrijd:D

8. Renegades NL

Renegades NL Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    hockey dat is toch met een stokkie??, whoaa geintje natuurlijk.
    zelf doe aan fitness, en bierzuipen(wordt anders te gespierd, of washet nou andersom?/?)

9. RumbleBumble

RumbleBumble Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Fanatieke tenniser hiero. Vroeger was ik C2 speler, laatste tijd geen toernooien meer gespeeld en een beetje weggezakt. Leuke sport :)

10. kierewietje

kierewietje Diehard

Leuk Bevonden:
    1
    ninjutsu en tennis!
    tis lekker om af en toe een balletje te slaan... ik hou nl niet van rennen als het niet achter zoon rond dingetje aan is... (jaak ben een hond... ik weet het)
    ninjutsu: bewegen op je gevoel. zowel lichamelijk als geestelijk een verruiming van jezelf en erg onspannend

11. masterape

masterape Guest

Tafeltennis!_O_

12. Maas

Maas besjoh!

Leuk Bevonden:
    1
    ik schaar mij tussen de tennissers hier. ik vind het heerlijk om tegen die bal te slaan, dat geeft een lekker gevoel (al sla ik hem goed dan). en het is lekker dichtbij:p.

ik voetbal ook, en dat doe ik vooral om de gezelligheid op de vereniging. het gaat me niet om het winnen in de 1e en 2e helft, maar om het winnen in de 3e helft*). en daarmee bedoel ik lekker een biertje drinken met zn allen en met een (meestal) vast groepje klaverjassen.

13. Biscuitje

Biscuitje Chili Peppers!

Leuk Bevonden:
    5
    Natuurlijk tennis ik. Tennis is gewoon erg vet. Bij wedstrijden etc. heb je tenminste overzicht en kun je gewoon gezellig met de tegenstander omgaan.
    Anders zit je te kijken met 11 onbekenden :confused:

Waar het mij uiteindelijk dus om gaat is de gezelligheid. Erg goed ben ik niet in tennis maar de club is gezellig. En door de kleine teams die competitie spelen (+- :cool: is het erg gezellig.

Als je voetbal met z'n 2en speelde en tennis met z'n 22-en zou ik vast en zeker voetballen.

*ULTRA-ijlmode off* 8)

14. Dioga

Dioga Piraat

Leuk Bevonden:
    52
    Ik doe kitesurfen 8)

Wat dat is? Met een te grote vlieger op een te kleine surfplank varen. Ga er jammer genoeg mee stoppen omdat het me te duur word. Ik ben dit gaan doen omdat ik van extreme sporten houd. Als je het niet extreem vind klinken; Kitesurfen gaat hard & snel, normale windsurfers vaar je op je gemakt voorbij. Denk aan snelheiden boven de 60, 70 km/u :eek: Daarbij kun je nog eens een sprongetje maken van een metertje of 15.. Dit geld wel alleen voor ver gevordenen.. Maar ik heb 't zien gebeuren.. En het gaat best hoog.

Humz. kan geen fotos van deze site afplukken... Maar voor de nieuwsgierige: http://www.takeoff.nl/ ff op fotos of filmpjes klikken en bkijk maar eens wat. 8)

15. goodfella

goodfella You're fired!

Leuk Bevonden:
    65
    In m'n vrije tijd doe ik erg veel aan wielrennen en hardlopen. Binnenkort wil ik kickboksen weer eens oppikken en het nu echt volhouden voor een langere periode.

16. -=DEMO=-

-=DEMO=- Goten!!

Leuk Bevonden:
    0
    waterpolo roeleert!!!!!

ik speel het zelf ook, toevallig dat ik nog 'n gast tref die het ook doet, je komt ze niet vaak tegen, die waterpoloers. ik vind het echt een vette sport, je kunt in een wedstrijd ff lekker al je energie (& nog een beetje) kwijt. ook gaat het er (vaak) erg ruig aan toe in een wedstijd, wat echt cool is.

(beste regel van waterpolo: je mag iemand soppen als 'ie de bal vastheeft!!)

Laatst bewerkt: 3 jun 2003
  17. da_master_chief

da_master_chief Morrowind Master

Leuk Bevonden:
    0
    _O_ Met jou kan ik praten _O_ Hockey is de sport. Ik zit nu in de B1 :cool: (er is maar 1B)

Pap zat op hockey, zusje zit op hockey, neefjes en nichtjes zitten op hockey. Een grote hockeyfamilie 8)

18. JanKost

JanKost Console Freak!

Leuk Bevonden:
    1
    ik zit op american football, dat is pas de bomb!

19. Eeks

Eeks see more

Leuk Bevonden:
    0
    Ik voetbal al zo'n 9 jaar, best leuk team en doe nu sinds 2 jaar ongeveer ook nog aan tennis, echt coole sport :)

20. Biscuitje

Biscuitje Chili Peppers!

Leuk Bevonden:
    5
    @Dioga; ik ga weleens in de vakanties in Friesland windsurfen (in Limburg heb je namelijk niet veel wind :p). Bij lage windkracht zijn de kitesurfers wel in het voordeel. Maar bij hogere windsnelheden (wanneer de plank gaat planeren; zo'n vet gevoel) scheelt het echt niet meer zoveel hoor.
    En daarbij kun je met een surfplank tegen de wind in varen, dus je kunt eeuwig varen. Met een vlieger gaat dat niet, dan kun je weer een eind terug lopen.
    DUS WINDSURFEN RULES!

Maargoed, back on topic. Ik ga dus af en toe (naast tennisen; zie eerdere post) ook windsurfen. Echt vet.

Deel Deze Pagina