1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

welke Steering Wheels is nou de beste?

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door thaking, 19 okt 2002.

1. Syllie

Syllie Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Lotus steeringwheel

Haai,
    Ja ik heb zo een wheel en gebruik hem met oa. F1 en Gotham.
    Moet zeggen dat dat geweldig werkt, je moet alleen voor de pendalen te bevestigen een plekkie hebben waarop je hem kunt vast schroeven ( wordt toch nog een beetje gedacht aan een pc stuur waarbij je achter een burootjuh zit te spelen ipv lekker releaxed op de bank, bed of op de grond.
    Maar hij is wel zeer de moeite waard !
    Go for it en succes ermee.
    :)

2. thaking

thaking Ik ben geband

Leuk Bevonden:
    0
    Re: Lotus steeringwheel

bedoelt je die Lotus Wheel bij Dimen+ ? hoe draait hij ?net als die Modena360 of een Force feedback stuurtje?:9

3. lammetje

lammetje *PGR2-Addict*

Leuk Bevonden:
    0
    ff wat info opgezocht :

Een mening van een klant :
    I tried the Modena Ferrari first, and whilst it has a better lap top stand, there are three reasons you should buy the lotus wheel instead. First, it feels better, nice and solid. Second, it has a 270 degree turn, essential for Project Gotham if you ask me. Third, and most important, it has no discernible dead spot at top centre, whereas the Modena has around 20 degrees total, which, apart from being a massive amount out of it's total of 180, makes delicate steering adjustment impossible. Try playing F1 2002 with it and you will see what I mean. The Lotus wheel is precise, has more movement and feels ace. Buy it.

http://www.gamesterusa.com/downloads/RC71100.pdf

Volgens mij geen Force feedback :'-(

4. thaking

thaking Ik ben geband

Leuk Bevonden:
    0

hey maar jullie hebben nu het allemaal over die wheel van dimension+ heh? of die is die van saitek nou beter

Deel Deze Pagina