als het toch gratis is, zou ik voor spellen gaan die je normaal nooit zou kopen, zoals fuzion frenzy ofzo en misschien abe
Ik hoop dat et waar is maar als het waar is: denk ik uit deze kiezen: - Max Payne - JSRF - O: Munch's O. - Amped - Gemma Onimusha of in mei (als ze daarvoor al uit zijn gekomen): - Gun Metal - Gunvalkry () - ISS 2 - Morrorwind: Elder Scrolls - Enclave - Buffy we'll see .... mzzl Munsj and Eeb
Ik wil iig DOA3 en de andere weet ik nog niet... hopelijk komt er nog een mooie aanvulling op de lijst die er nu staat. Had m'n moeder vandaag al bijna DOA3 laten meebrengen, maar heb net toch ff gebeld dat het niet meer nodig is
Ik geloof er geen reet van eigenlijk en ik denk dat iemand dit voor de lol de wereld heeft ingeholpen. Waarschijnlijk een of ander trucje om iedereen hun gegevens te bemachtigen.Kan iemand nagaan of dat email adres ook echt van microsoft is?
Kom nou, iedereen heeft de persberichten al ontvangen, het staat zelfs op xbox.com, lees eerst het nieuws ff door voordat je dit soort dingen zegt
DOA3 en HALO heb ik AMPED en RALLISPORT dan maar ..dat is als JSRF niet op de lijst komt te staan wat me lichtelijk irriteert is dat ze je een controller willen geven :r. wat moet ik met 5 controllers? waarom zetten ze geen memorycard of dvd remote op die lijst ik was er.
Humm, moeilijk. Ik wil RSC iig maar die andere zal zoals de lijstje er nu uitziet Munch of Amped zijn. Welke zouden jullie kiezen? Ik heb geen echte voor keur voor spelgenres al heb ik nog nooit een spel gehad als Amped (dus geen TonyHwaks enzo en dus weet ik eigenlijk niet of ik dit kan waarderen, wordt het niet saai een beetje van een berg af boarden?)
Jazeker is het waar!! Ik snap werkelijk niet dat er mensen zijn die het nog steeds niet geloven... Kijk ook maar op officiele nieuws-sites zoals nu.nl etc.
o o o wat is dit heerlijk ik neem denk ik rallisport en nhl 2002. heb ik al weer 7 spellen , GOODIE!!