SSX tricky lijkt mij juist weer de vetste v/d 3 games.. Echt helemaal lijp dat spel ! realistisch is het niet, maar deze game heeft ongtwijfeld de hoogste 'fun-factor': ACTION ALL THE WAY ! check anders es wat gameplay filmpjes van de 3 games op http://xbox.ign.com ; staat bij de media-sectie in de review. opmerkingen: -TS heeft echt een zeer fluctuerende framerate; zag ut ook al bij gamekings. Het gevoel van snelheid is daarom gewoon ruk. -Amped heeft wat mij betreft saaie parcours; te veel.. ehm.. witte sneeuw.. - SSX Tricky is gewoon zwaar lijp, love it or hate it.
Ik weet niet wat jij zoekt in een snowboardspel. Amped is veruit de realistische, tegelijkertijd ook wel de moeilijkste en ook nog eens de beste (mijn mening). Amped is moeilijk maar blijft leuk en heeft dus een veel langere speelbaarheid. Ik heb trouwens alle 3 de games. SSX vind ik geen snowboardgame, heeft bijna niks met echt boarden te maken. TWS is best mooi redelijk realistisch alleen nadeel van het spel is dat het te makkelijk is en dat je dus snel bent uitgekeken op het spel. 1. Amped 2. Transworld Snowboarding 3. SSX
Amped Ik heb Amped sinds 4 maanden en ik speel het nog steeds!!! Je moet even de moeite nemen om alle trukies onder de knie te krijgen maar dan wordt het wel steeds leuker. Ik vind de graphics zeker OK (ik ben erg kritisch). 't skied gewoon fijn. Zeker als je gewoon een beetje pistes gaat afdwalen kom je steeds op nieuwe plekjes. Transworld Snowboarding ken ik niet maar als je echt een goed snowboard game wilt is Amped zeker aan te raden. En lekker goedkoop!!!!!!!! Launch games zijn in principe zeker niet slecht hoor! Hoi
Heb deze topic 2 weken geleden geopent en heb SSX Tricky gekocht. Simpelweg omdat het een vette gameplay heeft, alles kan en mag en vette super tricks! 2 player is ook errug addicted. ssx = perfect