1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

welke van deze drie heeft de beste car handling GTAV. sleeping Dogs. of Watch Dogs.

Discussie in 'Algemeen' gestart door harry potter, 12 okt 2014.

?

welke van deze drie heeft de beste car handling GTAV. sleeping Dogs. of Watch Dogs.

Peiling gesloten op 11 nov 2014.
  1. GTAV.

    100,0%
  2. sleeping Dogs

    0 stem(men)
    0,0%
  3. Watch Dogs.

    0 stem(men)
    0,0%
  1. harry potter

    harry potter Active Member

    Berichten:
    287
    Leuk Bevonden:
    0
    IK heb een vraag? welke van deze drie heeft volgens jullie de beste car handling. Is dat GTA V. Watch Dogs . of sleeping Dogs.
    IK vind persoonlijk dat de auto's in GTAV het fijnste rijden. Hoe denken jullie daarover.
     
  2. Ron76

    Ron76 GT: Ron D Core

    Berichten:
    2.435
    Leuk Bevonden:
    144
    Forza Motorsport 5 is voor mij toch echt het beste qua handling, alleen het open world gedeelte van FM5 valt wat tegen. :+
     
    DannFR vindt dit leuk.
  3. Flavourlicious

    Flavourlicious Game Developer Moderator Redacteur

    Berichten:
    8.014
    Leuk Bevonden:
    1.409
    GTA V by a mile. De rest is echt gigantisch statisch.
     
  4. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.432
    Leuk Bevonden:
    4.958
    GTA inderdaad, de andere 2 games zijn behoorlijk slecht eigenlijk.

    Pf, kan niet eens stemmen :+
     
  5. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    It is fixed, iedereen kan nu stemmen als het goed is!
     
  6. Gakkie

    Gakkie Black Queen

    Berichten:
    9.595
    Leuk Bevonden:
    689
    GTA V, maar ik vond het ook prima in de andere games. Watchdogs vroeg de meeste gewenning ...
     
  7. harry potter

    harry potter Active Member

    Berichten:
    287
    Leuk Bevonden:
    0
    IK vond de car handeling in watchdogs niet erg goed. Dat merk je voorall bij snelle achtervolgingen in missies. Auto's schuiven overdreven lang door als je bij hoge snelheden moet remmen. En ze zijn ook vrij moelijk op de weg te houden. In Gta V is dit alles veel beter maar dan wel op een realistisch manier. Als het bijvoorbeeld regent zijn de wegen glad van de regen en dat merk je goed aan hoe de auto rijd. Bij sleeping dogs vind ik de besturing wat houterig niet realistisch. En ik vind dat achtervolgingen niet echt een uitdaging bieden terwijl die in watchdogs en GTA V veel meer uitdaging bieden. In watchdogs vind dan weer dat de achtervolging soms echt frustrerent kunnen zijn in vergelijking met sleeping dogs en Gta V.


    PS eventjes nog punten geven.

    1 GTA V Car Handeling 9.5/10

    2 Sleeping Dogs Car Handeling 7.5/10

    3 Watchdogs Car Handeling 6/10
     
    Laatst bewerkt: 9 nov 2014

Deel Deze Pagina