1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Welke voetbal titel schaf jij aan, FIFA of PES?

Discussie in 'Algemeen' gestart door Mike, 10 okt 2004.

?

Welke voetbaltitel schaf jij aan en waarom?

1. FIFA 2005

13 stem(men)
    9,0%
  2. Pro Evolution Soccer 4

87 stem(men)
    60,0%
  3. Allebei

23 stem(men)
    15,9%
  4. Geen van beiden

22 stem(men)
    15,2%
  1. toetje

toetje Hardcore 4 life

Leuk Bevonden:
    0
    Ik denk dat niemand ze wilde sponsoren
    :9

Btw, het zal wel alleen de HCE zijn of niet? En niet de GGD? Dat zou wel cool zijn nl. als er ook clubs degraderen en promoveren :)
    Gelukkig speelt NEC al jaren weer in de HCE zodat ik iig verzekerd er van ben dat die in het spel zit ;)

2. Cyrax

Cyrax Weldoener van beroep

Leuk Bevonden:
    903
    Haha, nee de GGD zit niet in het spel... Het tenue van NEC ziet er trouwens mooi uit in het spel...

3. Hennie1979

Hennie1979 The Saint

Leuk Bevonden:
    0
    Maken EA en Konami op dit moment gebruik van dezelfde grafische routines? En wat zijn daar de consequenties van voor nu en de toekomst?

4. HanTerp

HanTerp Active Member

Leuk Bevonden:
    114
    Nee, EA maakt daar geen gebruik van. Ze kochten het softwarebedrijf gewoon uit concurrentie-oogpunt. De consequenties zijn voor Konami wat vervelend:
    Ze moeten òfwel EA betalen voor de grafische routines, òfwel ze moeten ze zelf maken en dan is maar de vraag of ze dat zo goed kunnen als dat softwarehuis deed. Ze zullen er wel speciale mensen voor aantrekken. Overigens heeft Konami nog wel even de tijd om dat probleem op te lossen omdat ze nog een lopend kontrakt voor die grafische routines hebben van (ik dacht) 5 jaar.

5. Cr4ziE Warr!or

Cr4ziE Warr!or Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Eerst dacht ik fifa 2005 ga ik aanschaffen, maar nadat ik de forums een beetje heb doorlopen.
    En toch steeds meer PES4 ruleszz enzo tegen kom ben ik gaan nadenken.
    Op dit moment heb ik enorm veel zin in een voetbal spel maar videoland heeft jammer genoeg nog geen fifa 2005 binnengekregen.
    Dus moet ik maar wachten omdat me budget aan de lage kant zit.
    Ik denk dat ik toch maar wacht op pes4 en later misschien `in een rijke bui` fifa 2005 ga kopen.

6. ProXi

ProXi Watch Out!! Vroemmmm

Leuk Bevonden:
    0
    haha je mag altijd fifa 2004 van mij kopen hoor als je krap bij kas zit voor budget prijsje :)

7. laurensversluis

laurensversluis Ooohjax!

Leuk Bevonden:
    0
    PES4 wordt VEEL cooler...staat 100% vast
    Fifa wordt saai en je scoort standaardgoals enz.

8. Arno S.

Arno S. I never asked 4 this

Leuk Bevonden:
    74
    Geen, hoewel... Pes4.Als ie in de budgetbak ligt [​IMG]

9. Bidle

Bidle Bidle

Leuk Bevonden:
    355
    Ik kwam deze net weer even tegen, maar damn..... 81 tegen 13 (het ongeluksgetal)!! Dat zegt wel genoeg lijkt me zo! :)

10. soolmaan

soolmaan Lonely Together

Leuk Bevonden:
    2
    allebei... in tegenstelling tot velen vonnik fifa2004 echt briljant met de off-the-ball-besturing, dus dat spel ben ik blijven spelen tot ik 2005 in handen had. PES3 heb ik op de PS2 en die is ook wel aan vervanging toe :) ennuh, ik hou gewoon van sportspellen!

11. Egamer

Egamer Je weet waarom

Leuk Bevonden:
    1
    PES 4 natuurlijk, eindelijk heb ik deze game en het is duizend keer beter dan FIFA!

12. xboxbezitter

xboxbezitter Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    idd... kheb een zelf, en hij is vet. Alleen ff pielen bij de edit-mode pielen en je hebt een topspel

13. SijmeZ

SijmeZ Family Guy

Leuk Bevonden:
    4
    Ik had laatst weer een fraai momentje, waarbij ik tot de 90e minuut 1-1 stond (ja had het een paar dagen niet gespeeld 8)) en toen scoorde Van Nistelrooij een omhaal, damn ik spring dan nog steeds van m'n stoel af, terwijl ik het echt vaak speel (ben nu alweer met seizoen 15 bezig :))

Deel Deze Pagina