1.0 is die van de winkel, met bloodwake, amped, pgr, fuzion frenzy en filmjes van oa. halo, oddworld, pgr, azurik
Nein, da's niet waar. Op de Xbox doos staat wat er in moet zitten, en daar staat geen demo disc bij. De MM geeft die demodiscs er gewoon zelf bij, want je behoort ze bij de kassa te krijgen. De cassière vroeg aan mij wat dat nou eigenlijk voor ding was, en gaf dus geen demo-disc. Ik wist toen nog niet dat je die er wel bij hoorde te krijgen. Toen ik de volgende dag terug kwam, zag ik dat MM er een demo-disc bij hoorde te geven. En toen kreeg ik 'm wel.
Ik heb er ook een, ik laat een maat van me wel 1 halen bij mediamarkt in rotterdam maar vandaag hadden ze ze niet meer zei hij.
ik koop gewoon een UK magazine. daar zitten maar 4 demos bij maar goed je hebt wel een boekje en een poster(ne de demo dan)
Dat weet ik, hij hoort er standaard niet bij. Ik bedoelde eigenlijk dat *ik vind* dat hij erbij zou moeten zitten.
Ik heb lekker de demo disc van de xbox stands! Die is wel lachuh, wil iemand hem misschien ruilen voor en 1.1 demo disc?