Hmm ik weet nog niet precies wat ik als naam ga nemen ik verzin wel wat en pluk dan een arme koreaan van de straat en laat het hem in zijn taal vertalen. Dat vind ik wel cool. Van die japanse, koreaanse namen. Hoe heet guus hiddink daar ookal weer?
Er komt hier van alles voorbij maar mister Bin Laden heb ik nog nergens gezien. That's gonnan be my nickname
Dan heb je niet goed gekijken, samen met Stalin, Hitler en Bush is hij al meing maal genoemd. Let erop dat deze namen waarschijnlijk worden gewijgerd, en je ze toch niet serieus gaat nemen.
Das te reden!!! Iedereen wil je maar al te graag afknallen.. En je zal dan vaak verliezen, en je ego wordt dan gekwetst.. En dan ben je niets meer dan een hoopje pudding!!! Denkt aan de tijd dat ie Adolf als nick nam met UT!
Mijn nick name woord natuurlijk Aremas deze is echt uniek op GameSpy ben ik de enigste die deze nick heefd. En met hotmail ben ik ook de enigste die deze naam gebruikt in iedergeval de eerste die hem had. Dus Aremas behoord echt tot mij. En niemand anders mag hem gebruiken. Steelen kun je beeter uit je hoofd halen Want ik kan zo bewijzen dat deze naam tot mijzelf behoord
super nickname (NIET PIKKEN ) : teddybear COPYRIGHT (C) 2002 TEDDYBEAR INC ALL RIGHT RESERVED ARTIKEL 04T23230 OP GROND VAN BLALAABL MAG NIEMAND DEZE NICK JATTEN
volgens mij zijn alle nicks als the best (niet goed voorbeeld maar goed) allemaal meteen bezet. dit is niet eerlijk. maar ik pak teddybear (copyright)
Ik noem mezelf gewoon Bartjen of Bartje of Bartjeee of Boefjen of Bartjen Boefjen of Bill Gates als er een gejatt wordt is da dus geen probleem En als iemand hem jat (durft ie toch niet)
Oja voor de mensen die het nog niet weten. De naam Playmate is nog vrij deze wel plaatsen met de afbeelding van een lul