Sony laat de ps2 ook gratis en zeer snel ophalen. Sony heeft het zelfs zo goed geregeld dat je op het moment dat zij hem ophalen direct een nieuwe krijgt (tenzij je buiten de garantie valt, dan kostte het voor de prijsverlaging 100euro). Met mijn Gamecube heb ik nooit problemen gehad dus weet niet hoe Nintendo het doet. Weet waar je over praat voordat je dergelijke opmerkingen plaatst.
Volgens mij staat dat ook op de sticker achter op je xbox. Versies gaan van t/m 1.6 als ik het niet verkeerd heb. Zo kan je zien of je v1.0 of v1.1 hebt (zonder xbox open te maken) http://www.xbox-scene.com/versions_0.php Heb je een andere versie moet je hem wel even openen http://www.xbox-scene.com/versions_1.php
Dit zijn vaak geen nieuwe playstations maar opgeknapte apparaten. Jouw PS2 repareren ze en die verkopen ze weer verder aan de volgende. Hoeft natuurlijk verder niets mis mee te zijn hoor... Hoe weet je dan welke drive bij welke versie hoort?
Echt masterlijke service van Microsoft. Vanmorgen gebeld, ze komen hem binnenkort ophalen en uiterlijk over 10 dagen terugbrengen. Dit alles zonder ook maar €0,01,- te hoeven betalen.
MS kan niet gelijk een andere xbox geven omdat er een harde schijf op zit en het zou niet leuk zijn als iemand anders op jouw xbox live account en met jouw save games aan de gang ging Lijkt me trouwens wel rot als ps2 bezitter, je weet nooit wat de vorige eigenaar allemaal met dat ding heeft gedaan.
Dat geluid zit ik nu niet meer zo, het is nu echt dat ik met splinter cell in het multiplayer menu de linkerkant va het beeld niet zie. Dus in elk hoekje van hetbeeld(4 dus) hoor je een wit vlekje te zien,maar bij zie je ze allen rechts boven en onder zien en links niet. En het ligt niet aan mn TV ik heb het al met een andere xbox gedaan en die was wel goed. Weet iemand wat ik moet doen??? S.O.S.
Ik heb met intertoys gesproken en die zeiden dat ze die niet krijgen ook al wordt deze 8 oktobober weer rond gebracht Ik dacht dan vraag ik gewoon mijn geld terug want hier wordt ik helemaal gek van maar dat wilde ze niet geven.
Hey, Ik lees net die thread door, maar ik kan nergens vinden wanneer je precies je X-box hebt aangeschaft. Heb je hem een maand geleden gekocht of heb je sinds een maand problemen? In het eerste geval sta je in je recht om net zo vaak te ruilen tot je een correct werkende X-box onder je neus hebt staan. In het tweede geval wordt het inderdaad MS. Ik heb in het verleden wel eens problemen gehad met een nieuwe mini-disc speler, net nieuw en jawel problemen. Terug naar de winkel om hem om te ruilen, weer gedonder. Na 4 keer was ik het zat, en de verkoper ook. Hij haalde 3 dozen uit het magazijn en allen hadden wel een of ander probleem. Waarschijnlijk hadden ze met de trolley waar die dingen op stonden tijdens transport een potje BurnOut 3 gespeeld, de hele boel door elkaar geklutst. De week daarop kwam een nieuwe lading binnen, sindsdien in het bezit van een perfect werkende MD-speler.
Kan ik begrijpen, Het ruilen is nu al een maand aan de gang, toen ik de eerste xbox kocht bijna een maand geleden was er gelijk een probleem. En die heb ik met een klein weekje geruild en daarna nog 2 keer geruild. De xbox die ik nu heb heeft hetzelfde probleem dat ik 2xboxen geleden had Ik ga morgen met mijn moeder(dan sta je toch sterker) naar intertoys en dan wil ik echt mijn geld terug en dan koop ik ergens anders een cristal xbox, want intertoys zelf krijgt die niet meer. Vanaf 8 oktober komen ze weer Ik ben het in ieder geval nou wel zat. Maar ja :{