1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[welkom]Mr E. en Cygnum

Discussie in 'Xboxworld.nl : Frontpage en forum discussie' gestart door Robby Bobson, 11 aug 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. NL_Wouter

    NL_Wouter The_Guardian

    Berichten:
    413
    Leuk Bevonden:
    4
    en, hoe smaakte zijn poeperd?
     
  2. Shcaap

    Shcaap Liev Gastje

    Berichten:
    2.443
    Leuk Bevonden:
    4
    Gefeliciteerd dames!
     
  3. Ruudt

    Ruudt Guest

    Waarom niet meteen Alex RS, button4ever, rikkel, Excess-Denied, being-xboxed moderator maken, dan kan de pret helemaal niet meer op!

    Als jullie actieve mods nodig hebben, waar nemen jullie dan niet meten 'berry'?
     
  4. Robby Bobson

    Robby Bobson Die rapper.

    Berichten:
    2.117
    Leuk Bevonden:
    0
    nieuw? My ASS! 8) :confused:
     
  5. ADIDAS

    ADIDAS Guest

    Doe god's gamer er dan ook maar meteen bij..
     
  6. mr. E

    mr. E Giraffe XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.101
    Leuk Bevonden:
    0
    ..sprak de alwetende en ervaren user ADIDAS, die al wel 1 hele dag lid is?
     
  7. Robby Bobson

    Robby Bobson Die rapper.

    Berichten:
    2.117
    Leuk Bevonden:
    0
    als jij daar blij van word..

    Ik weet alleen niet zo goed waarom jullie er zo'n probleem van maken dat er 2 nieuwe mod's zijn.

    Als ik het goed begrijp zijn jullie niet echt nieuw hier, en zijn jullie nu het gal aan het spuiten onder een andere naam..

    Je weet niet hoe die mod's het gaan doen, dus als je dat eerst es afwacht voor je zo'n reactie post..
     
  8. Ruudt

    Ruudt Guest

    Easy boy, je lijkt wel een puppy die eindelijk in de woonkamer mag komen. Energiek en blij maar maakt in z'n ethousiasme toch altijd wel WAT stuk.


    //edit: @ mr. E dus
     
  9. Arjan

    Arjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.207
    Leuk Bevonden:
    3
    Gefeliciteerd met jullie benoeming![​IMG]
     
  10. NatureGoneWild

    NatureGoneWild Nuub on steriods!

    Berichten:
    1.578
    Leuk Bevonden:
    5
    Sommige vazen horen gewoon niet in de woonkamer te staan :cool:

    Gefeliciteerd alle3, en jammer dat sommige mensen zich zo moeten aanstellen...
     
  11. Robby Bobson

    Robby Bobson Die rapper.

    Berichten:
    2.117
    Leuk Bevonden:
    0
    vind het ook een btj jammer, maja, daar doe je nix aan hè ;) laten we de sfeer er niet door beinvloeden? nee toch? toch?
     
  12. Ruudt

    Ruudt Guest

    Bekijk z'n postgeschiedenis schattepatat, hij gaat helemaal los! Morgen is er weer een dag, dat bedoel ik te zeggen.

    Ik verziek de sfeer niet, en mijn broer zit nu naast me en hij zegt dat hj dat ook niet deed maar daar waren de meningen over verdeelt.

    Zeg hij.
     
  13. NatureGoneWild

    NatureGoneWild Nuub on steriods!

    Berichten:
    1.578
    Leuk Bevonden:
    5
    Wil alleen maar zeggen dat, hij kan mischien wat foutjes maken, maar denk toch dat het eerder een goede dan trieste aanwinst is..?
    Tijd zal ons leren..

    Als ik eerlijk mocht zijn had ik toch wel wat andere members aangesteld voor bepaalde gebieden..
    Voorbeeld: Arjan84 voor bijv PC hardware..(mits hij hier zin in heeft)
    Neem mods aan voor bepaadle gebieden waar ze al actief in zijn, hoef je je ook geen zorgen te maken dat ze het met veel tegenzin doen..

    Verder, over de opmerking van ''kleuters nemen xbw over'', hoop niet dat jij je superior tegenover hun voelt vanwege je eigen leeftijd, want met zo'n opmerking is het toch ietsje andersom IMO...

    En als Ruud je broer echt is(denk eerlijk gezegd dat Ruudt=ruud.. maar toch..)
    Hij heeft de zaak wel wat opgebroeid ja, hij is best intiligent, en weet overduidelijk dat bepaalde members niet tegen zijn sarcasme kunnen, met een beetje mensenkennis zou hij toch moeten weten bij welke hij het wel en niet kan maken.

    In het kort:
    Ruud is heus wel behulpzaam, en als sarcasme je humor niet is, lees er dan overheen(ja dat is moeilijk). Maar schat Ruud intiligent genoeg in om in te schatten of bepaalde mensen tegen sarcasme kunnen
    *everything is funny as long as it happens to someone else..

    Nu ik dan mijn mond dan toch opentrek, The Guardian, meelopen is ook wat?
    Je bent een hoop veranderd sinds je wat kritiek heb gehad, maar denk nu niet dat het proces positief is afgelopen.. bron van irritatie voor mij i.i.g...
     
    Laatst bewerkt: 12 aug 2005
  14. ADIDAS

    ADIDAS Guest

    Kijk eens terug naar de gebeurtenissen en de acties van deze koters.
    Ellende zeg ik.
     
  15. NatureGoneWild

    NatureGoneWild Nuub on steriods!

    Berichten:
    1.578
    Leuk Bevonden:
    5
    Maar beoordeel ze dan daarop, en niet op hun leeftijd, leeftijd zegt weinig in mijn mening..

    I.i.g. verwoordt het iets beter voor *mensen zoals mij* op het forum. Want ik lees het meer in de zin van, zij zijn jonger en beoordelen dus alles inconsequent. Als je gelijk acties had gezegd, no problem here m8:)
     
  16. ADIDAS

    ADIDAS Guest

    Kids hebben iedere dag een andere uitspraak slash mening. Volkoren heeft daar een beetje té veel last van kan iedereen merken. Daarom zijn ze niet geschikt als forum-crew. Ze weten niet hoe ze het aan moeten pakken en laten dan af en toe een domme actie eruit schieten. Iedereen weet wel wat en wanneer.
     
  17. NatureGoneWild

    NatureGoneWild Nuub on steriods!

    Berichten:
    1.578
    Leuk Bevonden:
    5
    Net een ongestelde tiener:+, een domme actie mag van mij wel, zolang ze maar de juiste mensen verantwoordelijk stellen. Ik ben niet op de hoogte van alle acties etc,(zoals wat er met Furies gebeurt is, was een goede mod..)

    Maar van wat ik tot dusver allemaal meebeleef, snap ik wel dat er een 2de adminnodig is, face it. Dioga is een aardige gozer, ken hem al jaren via dit forum, maar hij is niet bepaald actief, en zeker niet actief genoeg als administrator. Volkoren als admin, kan ik mee instemmen, Cygnum als mod ook. Maar snap niet waarom Mr.E mod is geworden, dit is geen persoonlijk aanval o.i.d. Maar door wat voor acties blinkte hij uit om als mod gekozen te worden...

    En nee, dit is absoluut geen jalozie van mij, maar gewoon mijn algemene visie hierover..
     
  18. Ruudt

    Ruudt Guest

    Leeftijd heeft er wel wat mee te maken, zeker wel!

    Jongeren zijn makkelijker beinvloedbaar, hebben meer moeite ergens boven te staan en zijn impulsiever. Dat wil niets over hen als persoon zeggen, maar wel over de algemene geschiktheid voor zo'n functie.
    Of de uitzondering de regel gaat bevestigen weet ik niet (eigenlijk wel, maar straks schop ik iemand voor de schenen), maar een cliché wordt niet zomaar een cliché, niet soms?!

    Succes jongens.
     
  19. NatureGoneWild

    NatureGoneWild Nuub on steriods!

    Berichten:
    1.578
    Leuk Bevonden:
    5
    Het klopt wel, grote invloedsfactor, maar niet een allesbepalende factor. Ken genoeg mensen die op die leeftijd toch al een goed gevoel voor normen en waarden hadden, jammer genoeg meer mensen(pak 98%) die dit niet zijn..

    Probeer nu niet over te komen als een oude rot, want ben zelf ''nog'' maar 17. Of je hierdoor nu minder waarde hecht aan mijn visie, geef ik niet om, want dan ligt het probleem eerder bij jou dan bij mij(Ruud-t, of addidas, dat was algemeen bedoeld en niet naar jullie 2;) )

    Onervarenheid en impulsiviteit kan bestreden worden. Het niet goed toepassen van normen en waarden door eige keuze niet. Maar tegenwoordig denkt men dat een mod niks anders is dan iemand die paar draadjes sluit. het in de hand hebben van een forum. De algemene sfeer verbeteren, subtiel(maar toch effectief) iemand op de vinger tikken etc zien veel mensen hier niet meer bij.

    Als je vraagt op dit forum wat er allemaal onder de taken van een mod valt, hoor je van 75% dat het om slotjes en bans gaat. Ruige schatting dan wel..
     
  20. ADIDAS

    ADIDAS Guest

    En dat is nou net waar ze niet tot in staat zijn. Ze sluiten originele draadjes in de GM en openen daarna topics zonder enige inhoud of toevoeging.
    Volkoren?
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina