Vaak is de bedoeling van de threadstarter niet het probleem, maar de reacties van de onvolwassen members in de thread...
Ik ga zelf volkoren niet beoordelen, maar imo heeft hij wel 1 fout gemaakt en dat is ''zijn'' topic in de gm ja..(niet dat ik daarvoor perse HEM afreken)
Het idee was geloof ik om te laten zien dat ''we'' loser geworden waren( wat van mij echt niet hoeft..) Maar denk niet dat dit een individuele actie was van hem, maar van de crew bij elkaar..? Maar moet je toch gelijk geven van dat hij die draad geopent had. Absoluut het tegenovergestelde effectdan wat ze wilde bereiken lijkt me..
Je kan niet PLOTSELING losser gaan doen, mensen gaan grenzen zoeken, en elke mod heeft zijn eigen grenzen, de één keurt het nog net goed, de ander net niet meer..
Maar als het geleidelijk aan zou gaan zou ik het er wel eens mee zijn. Maar die thread nee..
Let wel mijn mening is gebaseerd op TGM, de plek waar ik 95% van de tijd zit als ik op XBW ben. En hier gelden duidelijk andere regels dan op de rest van het forum. Maar enigste probleem wat ik tegenwoordig zie is dat bij TGM, dat zowat heel het forum erop zit, het is niet het besloten hokje wat het vroeger wel was.
Mijn idee zou zijn: Mensen die het verdienen toestemming geven erin te mogen(kost wel veel inzicht en handwerk mischien, maar als je over de rechten hierover beschikt lijkt het me toch duidelijk dat je de aanwezige members zo'n beetje allemaal kent.)
Dus eerst het recht verdienen om erin te mogen, en niet het recht krijgen en het pas verliezen als je het GOED verknalt..
Mijn orthondoxe idee'en(typ niet meer zo helder om 02:00 )
Excuses..
EDIT: Ik ga naar bed, en hoop niet dat dit topic gesloten wordt omdat de context niet meer klopt met de titel(als er een goede discussie gaande is moet de topictitel niet uitmaken..)
Vaak genoeg dat ik lange posts heb gemaakt met argumenten waarop niet meer gereageerd kon worden om dat thread gesloten is. Tuurlijk hadden de meeste dit liever gezien als een thread van gefeliciteerd dit en dat, met af en toe een reactie van''DIT NIET GOED, DAT NIET GOED''. Maar het eerst wat uitpraten zoals nu lijkt mij beter dan het op slot gooien, en opkroppen tot een volgende discussie..
Just my point of view..
EDIT2: Mr.E gelieve op de punten te reageren in een post die er tot doen, niet onbelangrjike typ/gramaticale fouten. ABN is mischien belangrijk, maar gelieve niet de rest van de post te vergeten, want wil ook JOUW reactie op al de posts weten..
Laatst bewerkt: 12 aug 2005