1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[welkom]Mr E. en Cygnum

Discussie in 'Xboxworld.nl : Frontpage en forum discussie' gestart door Robby Bobson, 11 aug 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mr. E

mr. E Giraffe XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    0
    "ze"? Cygnum en ik hebben nog geen enkel GM slotje geplaatst, en ik kan me niet herinneren wanneer ik een GM draadje aan heb gemaakt..

2. Robby Bobson

Robby Bobson Die rapper.

Leuk Bevonden:
    0
    hij heeft het vooral over Volkoren denk ik.

3. ADIDAS

ADIDAS Guest

Had het over Volkoren. Niet zo verschrikt reageren joh. Is slecht voor je.

4. mr. E

mr. E Giraffe XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    0
    Volkoren is meervoud?

5. Robby Bobson

Robby Bobson Die rapper.

Leuk Bevonden:
    0
    blijkbaar :+

6. NatureGoneWild

NatureGoneWild Nuub on steriods!

Leuk Bevonden:
    5
    Vaak is de bedoeling van de threadstarter niet het probleem, maar de reacties van de onvolwassen members in de thread...
    Ik ga zelf volkoren niet beoordelen, maar imo heeft hij wel 1 fout gemaakt en dat is ''zijn'' topic in de gm ja..(niet dat ik daarvoor perse HEM afreken)

Het idee was geloof ik om te laten zien dat ''we'' loser geworden waren( wat van mij echt niet hoeft..) Maar denk niet dat dit een individuele actie was van hem, maar van de crew bij elkaar..? Maar moet je toch gelijk geven van dat hij die draad geopent had. Absoluut het tegenovergestelde effectdan wat ze wilde bereiken lijkt me..

Je kan niet PLOTSELING losser gaan doen, mensen gaan grenzen zoeken, en elke mod heeft zijn eigen grenzen, de één keurt het nog net goed, de ander net niet meer..
    Maar als het geleidelijk aan zou gaan zou ik het er wel eens mee zijn. Maar die thread nee..

Let wel mijn mening is gebaseerd op TGM, de plek waar ik 95% van de tijd zit als ik op XBW ben. En hier gelden duidelijk andere regels dan op de rest van het forum. Maar enigste probleem wat ik tegenwoordig zie is dat bij TGM, dat zowat heel het forum erop zit, het is niet het besloten hokje wat het vroeger wel was.

Mijn idee zou zijn: Mensen die het verdienen toestemming geven erin te mogen(kost wel veel inzicht en handwerk mischien, maar als je over de rechten hierover beschikt lijkt het me toch duidelijk dat je de aanwezige members zo'n beetje allemaal kent.)

Dus eerst het recht verdienen om erin te mogen, en niet het recht krijgen en het pas verliezen als je het GOED verknalt..

Mijn orthondoxe idee'en(typ niet meer zo helder om 02:00 )
    Excuses..

EDIT: Ik ga naar bed, en hoop niet dat dit topic gesloten wordt omdat de context niet meer klopt met de titel(als er een goede discussie gaande is moet de topictitel niet uitmaken..)

Vaak genoeg dat ik lange posts heb gemaakt met argumenten waarop niet meer gereageerd kon worden om dat thread gesloten is. Tuurlijk hadden de meeste dit liever gezien als een thread van gefeliciteerd dit en dat, met af en toe een reactie van''DIT NIET GOED, DAT NIET GOED''. Maar het eerst wat uitpraten zoals nu lijkt mij beter dan het op slot gooien, en opkroppen tot een volgende discussie..

Just my point of view..

EDIT2: Mr.E gelieve op de punten te reageren in een post die er tot doen, niet onbelangrjike typ/gramaticale fouten. ABN is mischien belangrijk, maar gelieve niet de rest van de post te vergeten, want wil ook JOUW reactie op al de posts weten..

Laatst bewerkt: 12 aug 2005
  7. ADIDAS

ADIDAS Guest

Nu ga ik me nog harder afvragen hoe het in godsnaam komt dat je moderator bent geworden. Vast weer een 'foutje' van Volkoren/Dioga. Qua dat betreft zijn jullie niet de slimste in de omgang met het admin paneel. :+

Laatst bewerkt door een moderator: 12 aug 2005
  8. Pim

Pim XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    76
    Nou jongens...have fun, I guess...

Tip: Doe normaal in hardware, precies zoals Elgee het doet. Niks doen dus.

9. falcon NL

falcon NL Creatief mens

Leuk Bevonden:
    53
    [voorspelmodus]*ik voorzie anders een hele enge toekomst [/voorspelmodus]

10. Daz

Daz Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    2.259
    I know what you mean.. :{

11. CaptnCook

CaptnCook Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    Ik vraag me een ding af. Waarom zijn Mr. E en Cygnum aangesteld als mod voor het pc subforum? Waarom is daar niet een Arjan84, Drone of Killaz aangesteld? Als we het nou over 3 mensen hebben die anderen helpen. De drie gasten zijn in heel veel pc topics actief en helpen mensen. Deze drie gasten dragen veel meer bij aan het pc subforum en helpen veel meer mensen (en hebben er ook veel meer verstand van) dan de aangestelde mods (Mr. E en Cygnum) voor dit sub forum. Ik vind het daarom ook ronduit belachelijk dat Arjan84, Drone of Killaz hier niet voor is aangesteld!!

12. Daz

Daz Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    2.259
    Ik snap het ook allemaal niet meer hoor.. Mods gaan en Mods komen en dan zijn het weer de verkeerde mensen en dan weer niet en.. WTF vroeger ging alles veel beter.

13. Darkwing

Darkwing Active Member

Leuk Bevonden:
    25
    Arjan84 is in onze tijd al meerdere malen voorgesteld geloof ik, maar dat was in tijden dat we geen extra pc-mod nodig hadden. Deze keuzes zijn inderdaad totaal niet voor de hand liggend, waarschijnlijk weer eens in een vlaag van verstandsverbijstering gemaakt.

De meest grove fout is echter wel de aanstelling van Volkoren als administrator. Tijdens zijn periode als moderator had ik af en toe al mijn twijfels over zijn presteren, al zijn die destijds nooit kenbaar gemaakt. Vooral de laatste tijd vond ik hem als mod absoluut ongeschikt, als administrator is hij absoluut op de verkeerde plek. Verbijsterend, en wat mij betreft de absolute doodslag voor dit forum.

14. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    Ehm gefeliciteerd .... Wie zijn jullie eigenlijk :+

15. CaptnCook

CaptnCook Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    Erg zonde allemaal. In de tijd van de oude garde van mods (WouteR, Graveheart, Darkwing, Fardo etc) was het hier een stuk beter op het forum. Maar ja, dat is mijn mening.
    De mensen die de mods hier aanstellen, kijken volgens mij niet echt naar de bijdrages van de aangestelde mensen voor de subforums. Het is kennelijk belangrijker om contacten te hebben dan kwaliteit, en dat was vroeger wel anders.

Verder ben ik het met Darkwing eens.

16. Jerhui

Jerhui <font color="orange"><b>XBW.nl VIP</b></font> XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    0
    Welkom jongens!! En voor degene die zich hier weer zo nodig willen profileren… get over it, gun die jongens de tijd om hun draai te vinden en kom dan pas met die denigrerende opmerkingen als daar rede toe is. :{

17. Darkwing

Darkwing Active Member

Leuk Bevonden:
    25
    Is dit weer een poging om kritiek de mond te snoeren?

Ik zie niet in waarom men niet hun onvrede mag uiten over de aanstelling van nieuwe crewleden. Kennelijk heeft men bij voorbaat al weinig vertrouwen in hun functioneren. Dat kan zeer gegrond zijn, ik ga er vanuit dat je niet zulke dingen gaat roepen als je ze niet kent.

Ik denk dat de hier geroepen uitingen van onvrede genoeg zeggen... dit zijn ernstig dubieuze aanstellingen.

18. CaptnCook

CaptnCook Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    Ik vind, zoals ik al heb gezegd (en ik denk dat ik niet de enigste ben), dat de aanstelling van Mr. E en Cygnum als mod voor het pc subforum onterecht is, en dat het geen goede keuze is. Gasten zoals Killaz, Arjan84 en Drone zijn veel actiever in dit sub forum, helpen veel meer mensen in dit sub forum en weten veel meer van pc's af. Daarom lijkt een van deze drie gasten mij gewoon een veel betere keuze als mod voor het pc sub forum.

Dat mag ik toch gewoon zeggen?

Laatst bewerkt: 12 aug 2005
  19. Jerhui

Jerhui <font color="orange"><b>XBW.nl VIP</b></font> XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    0
    Komop Luuk, dit heeft niets met mond snoeren te maken, vindt het gewoon jammer dat sommige mensen hier iedere topic aangrijpen om weer een stempel op te drukken. ;)

Als er ego's zijn gekrengd dan is dat vervelend, maar eens moeten we toch gewoon verder kijken. Heb zelf in de loop der tijd veel mods zijn komen en gaan met afwisselende resultaten. Sommige hebben zich ontpopt tot goede mods tegen de verwachting in, gun ze dan ook die kans.

Laten we gewoon lekker die koeien in de sloot liggen en proberen weer eens met een schone lei te beginnen. ;)

20. JeaR

JeaR Capiche?

Leuk Bevonden:
    0
    Het is toch geen plicht om hier te blijven? Als het je niet bevalt dan kom je hier toch gewoon niet meer. Vind dit echt het toppunt van zieligheid, wat komen klagen hier als ex-admin/ex-mod over de gang van zaken, alsof het zo geweldig ging in hun tijd. :{

Mr E en Cygnum, veel plezier met jullie taak :) en laat het niet bederven door die paar aanstellers..

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina