1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[welkom]Mr E. en Cygnum

Discussie in 'Xboxworld.nl : Frontpage en forum discussie' gestart door Robby Bobson, 11 aug 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Orcrist

Orcrist XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8

De nieuwe mods zijn hoofdzakelijk aangesteld om overall te modereren voor de komende drukte en niet zozeer vanwege specifieke kennis bij de subforums. Het zou inderdaad heel fijn zijn om mensen met verstand van zaken én moderator skills daar aan te stellen, echter het is vaak zo dat die mensen moeilijk te vinden zijn, en als ze al te vinden zijn ze ook nog de taak moeten accepteren, en de tijd ervoor moeten vinden. :)

2. CaptnCook

CaptnCook Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    Daar heb je dan wel gelijk in. Maar je begrijpt mijn punt wel.
    Ik zeg niet dat Cygnum en Mr. E slechte mods zijn, alleen dat ze voor het verkeerde sub forum zijn aangesteld. :)

Laatst bewerkt: 12 aug 2005
  3. Orcrist

Leuk Bevonden:
    8
    Klopt, is ook alleen op het moment om even alles op orde te houden daar. :) Maar ik zal er zeker nog even mijn blik op werken. Suggesties zijn trouwens altijd welkom, mijn pm box zit nog lang niet vol. :+

4. CaptnCook

CaptnCook Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    Ah, ok.

Ik zal je pm box dan maar even flink opruimen, want ik ga hem nu echt helemaal plaatgooien met pm's, elke dag. ;)

5. Blaauw

Blaauw Nobody likes us.....

Leuk Bevonden:
    1
    Maar Orcrist even serieus tussen jou en mij: Vind je het ook niet een beetje raar dat twee van die kleuters nu orde op zaken moeten gaan stellen terwijl juist op dit moment lijkt mij, iemand nodig is die een beetje overwicht heeft om dit forum weer tot een gezellige "thuishaven " te maken, " een warm bad" zeg maar.

6. being-xboxed

being-xboxed Peace here!

Leuk Bevonden:
    85
    Zoals jou moeder... :+

7. mr. E

mr. E Giraffe XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    0
    kom op, een beetje hoger niveau mag ook wel..

8. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
    Valt me wel op dat ze steeds "nieuwe" members kiezen. De oude-garde slaan ze over terwijl die toch langer op Xbw zitten en dus meer "ervaring" hebben. Maargoed, zal wel aan mij liggen..

9. Matrix

Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.471
    Nou, Mr. E zit hier ook al een tijdje. Cygnum misschien niet, maar hij valt me wel vaak op. Nu jij erover begint ontdek ik pas dat hij zich pas in 2004 heeft aangemeld!

Succes alledrie!

10. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
    Ik vind ze toch nog vrij nieuw, tegenover véle andere members. Zoals wij 2. Maargoed..succes alledrie!

11. Orcrist

Leuk Bevonden:
    8
    Leeftijd doet er niet zo zeer toe bij het modereren van het forum aangezien dit meestal "member-bijstand" werk is om het zo maar te noemen. :) Echter de personen aan top moeten inderdaad het natuurlijke overwicht hebben, of dat met leeftijd komt? Ik hoop het niet want ik ben ook nog maar 18 jaar en 11 maanden. :+

12. Freeloader

Freeloader Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Die zijn juist "Fresh"... :cool:
    Volgens mij zijn er wat mensen jaloers. :p

Ik vond het ook wel een beetje raar dat hun werden uitgekozen. Ik kan wel wat mensen noemen die er meer recht op hebben.

Maar ik neem er wel genoegen mee. Geef ze eerst een kans (In een gepaste subforum) en dan kun je verder praten... O-)

13. Angelus

Angelus Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Gefeliciteerd!

14. Azumi

Azumi *

Leuk Bevonden:
    25
    noooo!! niet weer 2 die zich overgeven aan de dark side ;)
    ahum...gefeliciteed jongens!! :)

15. Furies

Furies XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    6
    Ik weet niet wat jullie zeuren..

Maar toen ik mod werd was ik zelf ook 15 :{..

Nooit klachten over gehad,

geef ze gewoon een kans.

16. Pim

Pim XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    76
    Ik was korter aangemeld toen ik mod werd hoor ;)
    Echter kreeg ik meteen mijn plek: L&N :cool:

Mocht je even terugkijken in de geschiedenis, zie je dat Graveheart na 3 of 4 weken al mod werd. Apart? sure. Hij heeft zich wel ontpopt tot een goede admin. Wat je dan wel weer kan zeggen, is dat hij al oud was toen hij begon, en toch wel ontpubert was. Dat kan ik van andere mensen helaas niet zeggen.

En de PC-hardware aanstelling is ronduit raar te noemen. Mijn vis weet nog meer van computers dan die 2 bij elkaar.

@Furies: Je blijft een jonkie hoor }:]

17. xboxbezitter

xboxbezitter Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    wat ik dan wel weer vind: Darkwing maakt nu zo'n opmerking van dat er geen commentaar zou mogen worden geleverd op de mods enzo, maar kijk eens terug naar de tijd dat hij zelf administrator was. Bij 't kleinste beetje kritiek had je em op de kast, terwijl meneer nu ineens kritiek uit. Nou lekker dan, 't zal wel weer aan mij liggen, maar zo lijkt 't wel een beetje.

Verder hoor je mij niet klagen wat de aanstelling betreft, gun ze die kans gewoon.

18. Cygnum

Cygnum XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    0
    Ik weinig weten van computers? Ik zal niet zeggen dat ik er alles van weet, maar ik heb toch nog wel een redelijke hoeveelheid kennis over PC's.

19. Lucca

Lucca Bored

Leuk Bevonden:
    0
    Misschien heeft !SIC! wel een hele slimme vis :+

Maare... succes Cygnum en Mr E.

20. Cygnum

Cygnum XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    0
    Ik las daar wel iets over in de krant laatst: Vis behaalt graad :+

Topicstatus: