1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[welkom]Mr E. en Cygnum

Discussie in 'Xboxworld.nl : Frontpage en forum discussie' gestart door Robby Bobson, 11 aug 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Timmeh

    Timmeh \0/

    Berichten:
    1.807
    Leuk Bevonden:
    0
    Congrats!!!

    Wat ik tot nu toe van jullie heb gezien (van MR. E en Cygnum) belooft veel goeds voor de toekomst op korte termijn dan. Ik hoop dat jullie genoeg tijd overhebben voor het forum en de members. Dat is wat ik jammer genoeg niet altijd heb... :'-( Deze jaren maar dat komt nog wel... (ik heb nu tijd zat in de vacance..)
     
    Laatst bewerkt: 21 aug 2005
  2. X-Box-Ace

    X-Box-Ace Active Member

    Berichten:
    21
    Leuk Bevonden:
    0
    gefeliciteerd alle 3......

    @Timmetje: geen ruzie? waarom niet....je sig lokt het uit....
     
  3. Timmeh

    Timmeh \0/

    Berichten:
    1.807
    Leuk Bevonden:
    0
    Kijk maar ff verder naar links (naar mijn snel-profiel zeg maar) en als je weet wat een avatar is dan kom je al gauw te weten waarom.
     
  4. Master Of Blades

    Master Of Blades aka BonkMeister

    Berichten:
    1.422
    Leuk Bevonden:
    4
    Ik las de aankoniging vorige week op vakantie in een internetcafé al, maar was toen nog gebanned voor dit forum en had ik op vakantie toch tal van betere dingen te doen :p.

    Maar bij deze wil ik naamgenoot en mederijmer Mr.E en Cygnum feliciteren en veel succes wensen bij de taak om het forum netjes en schoon te houden.
     
  5. Xenion

    Xenion Active Member

    Berichten:
    24
    Leuk Bevonden:
    0
    :) Nou van harte tis jullie gegund hoor, veel plezier ermee.*)
     
  6. mr. E

    mr. E Giraffe XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.101
    Leuk Bevonden:
    0
    het is niet de bedoeling om oude draadjes omhoog te schoppen als het nutteloos is. voortaan eerst nadenken voordat je post, en lees voor de grap het beleid eens..
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina