1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Welkom terug: Darkwing en WouteR

Discussie in 'Xboxworld.nl : Frontpage en forum discussie' gestart door Ravage, 30 aug 2004.

1. alroo8

alroo8 Lexus

Leuk Bevonden:
    1
    nice!!! welcome back

2. [2k]

[2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    207
    Ook namens mij: "Welcome back!"
    Hoe lang 'tijdelijk' is wachten we maar af. Hoef iig niet te twijfelen aan jullie modereer-kunsten;) Enjoy the time.

3. balleknieper

balleknieper .

Leuk Bevonden:
    4
    Hmm, vernieuwing blijven weg. Ik vraag me dan ook echt af waarom jullie deze mannen terug in het peleton nemen. Niet dat ik ze niet moet ofzo in tegendeel het waren goede mods. Maar is het niet tijd voor een nieuwe generatie?

4. Tim

Tim Active Member

Leuk Bevonden:
    1.947
    welcom back en veel plezier met het moderaten

5. Matrix

Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.471
    Jeej, ons allen favoriete eend en onze favoriete Wouter zijn terug.*)

6. Tigerstyle

Tigerstyle Cinematic

Leuk Bevonden:
    5
    zoww... WouteR, al haast 20.000 posts.. reden voor een feestje? Een dikke halo 2 lan? of haal je dit magische nummer eerder denk je? Maar goed, niks mis met een paar extra goede mods, ik heb zo mijn kritiek gehad op (een van) deze mods, maar no beef, WELKOM TERUG! :cool:

7. The Stig

The Stig www.snyggast.se

Leuk Bevonden:
    0
    leuk dat jullie er weer zijn, ik hoop stiekem toch op wat artikeltjes van WouteR in de toekomst op de frontpage.

8. XiroKe

XiroKe <font color="orange"><b>XBW.nl VIP</b></font> XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    26
    Het is het Nederlands elftal niet! ;)

Welkom terug. :)

9. Elite

Elite Elite TAR

Leuk Bevonden:
    14
    hehe, damn, nu is mijn verkiezing tot Alleenheerser van het Universum (lees: xbw mod) verder dan ooit ;) :cool:
    Welkom terug nachtfladderaar en WouteR! Ik herinner WouteR nog van mijn eerste schreden op xbw als zeer toffe mod, zelfde geld voor Darkwing (hoewel die toch een jaar later was) _O_ _O_ _O_

10. Rush nl

Rush nl FRAUDE!

Leuk Bevonden:
    3
    Ben ik het mee eens. Ik vind het ook erg raar dat iedereen vertrekt om een paar maanden later weer terug te komen..... ik bedoel.... ga dan niet weg, ofzo... :{

11. Indivi_Duel

Indivi_Duel Freetimewarrior.com

Leuk Bevonden:
    2
    Cool, hoi meiden.

Moeten ze opniew ontgroend worden?

Edit: Dit is Raptor.

Laatst bewerkt: 31 aug 2004
  12. Dioga

Dioga Piraat

Leuk Bevonden:
    52
    Jaja, de wonderen zijn de wereld nog niet uit :D
    Welkom terug!

13. Jerhui

Jerhui <font color="orange"><b>XBW.nl VIP</b></font> XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    0
    Welkom terug jongens! :D

14. da -Z-

da -Z- mijn knijn = fijn

Leuk Bevonden:
    27
    Joh, zijn ze terug? Had dat niet aan zien komen zeg. Gefeliciteerd. Maar wat zijn de redenen? Begrijp me niet verkeerd, maar het wordt wel een beetje een duiventil op deze manier. Ik bedoel, DwD heeft twee maanden geleden afscheid genomen en is alweer terug. Wouter en Dioga namen gezamenlijk afscheid in februari en zijn is er alweer eentje terug. Nogmaals, alles om het forum schoon te houden, maar zijn er echt zoveel mensen nodig??

15. Darkwing

Darkwing Active Member

Leuk Bevonden:
    25
    Je haalt wat dingen door elkaar :) Ik ben samen met Dioga weggegaan, Wouter is in februari met Mike weggegaan. Maar dat terzijde... ik kreeg al vrij snel na mijn vertrek van de nieuwe admins te horen dat mijn terugkeer gewaardeerd zou worden. Toen had ik daar geen trek in, maar ondertussen was ik nog wel steeds op xbw te vinden, en vervulde ik af en toe nog steeds een adviserende rol achter de schermen.
    Toen ik hoorde dat ook Wouter benaderd was om terug te komen en hij daar positief tegenover stond, ging ik er over nadenken en zag ik ook geen bezwaar om terug te komen, zij het misschien een tikkeltje rustiger aan als voorheen :)

De forum-crew lijkt nu misschien erg groot, maar er zitten een heleboel weinig tot niet actieve mods tussen. Er zijn op dit moment maar een paar écht actieve mods.

16. mvdstam

mvdstam Active Member

Leuk Bevonden:
    4
    Btw misschien voor de good-old times dat Dioga ook weer terug komt? :)

Ah, nostalgie :cool:

17. Widowmaker

Widowmaker Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Nou, die kan soms heel streng zijn hoor !!!! (soms terecht) O-)
    Welkom terug WouteR ;) en natuurlijk ook Darkwing

Laatst bewerkt: 31 aug 2004
  18. da -Z-

da -Z- mijn knijn = fijn

Leuk Bevonden:
    27
    Dus de eend zal weer van zich laten horen! Who you gonna call... :)
    Succes in ieder geval, ik denk dat het forum inderdaad weer wat strenger aangepakt mag worden en ik dnek dat jullie beiden daar helemaal geschikt voor zijn

19. mvdstam

mvdstam Active Member

Leuk Bevonden:
    4
    Lol, waarom typ je onder elk bericht "Edit: Dit is Raptor" 8) :confused:

20. Zephyrus

Zephyrus ...

Leuk Bevonden:
    0
    Helaas heeft Dioga geen xbox meer...
    dus hier luistertie naar goeie dingen over fable en halo2 en wordtie jaloers, neh? ik ga ook niet naar een ps2 forum om daar goeie dingen over Killzone enzo te horen (en dus jaloers worden...)

Deel Deze Pagina