ffies tussendoor kan je deze router ook gebruiken met xbox live (niet voor mezelf hoor maar voor een viend van me) want die heeft alleen een usb modem!!! Vigor 2200USB Router
Ik heb zelf sinds kort een Linksys, alleen heb ik de versie met WIFI, (verder zijn ze hetzelfde) de BEFW11S4 versie 2 en ben er erg tevreden over. Zover ik het kan testen (ik heb nog geen account) werk hij ook goed met Xbox Live... hij staat namelijk ook op de officieele site van Xbox Live genoemd. Het enige nadeel is dat de firewall niet uitgezet kan worden. Lees maar wat revieuws op internet, daar komt hij namelijk zeer goed uit... je hoeft niets te doen om hem te installeren, gewoon draden erin en klaar... zeker een aanrader.
wat is nu weer WIFI?!? ik heb ook een router nodig maar zit met het probleem dat ik een kabel vanuit onze woonkamer naar mijn slaapkamer boven moet zien te krijgen.... ik mag dat dus echt niet gewoon over de trap leggen ofzo... Ook zijn gaten boren van mijn paps&mams niet toegestaan... Draadloos zou dan echt ideaal zijn.. MAar wat moet ik me hier dan precies bij voorstellen?
WIFI = draadloos Ik heb deze router gekocht zodat ik mijn Xbox met draad kon aansluiten en mijn laptop draadloos. Als je hetzelfde wil doen als ik heb gedaan dan kan dat zowel met een laptop als een desktop. Om verbinding te maken met mijn router maak ik gebruik van een PCMCIA kaartje. Het kan ook via USB of via een PCI kaart. Normaal gesproken kun je binnen huis een afstand overbruggen van +- 30 meter (dit is dus inclusief muren enz.) buiten het huis (zonder muren dus) zo je ongeveer 100 meter van je router verbinding kunnen maken. Ja, de befsr41 is hetzelfde, enkel zonder het draadloze gedeelte.
Nog even voor de duidelijkheid... het plaatje hieronder laat zien hoe ik alles heb opgebouwt: (de apperaten in het plaatje kloppen met mijn eigen spullen)
Kijk ik wil gewoon een router met draden. (dat maakt bij mij toch niet uit want de afstand router-->xbox is bij mij toch nie zo groot) nu heb ik de befsr41 besteld maar wat is daar nu anders aan dan de befsr11. Ik dacht dat de befsr41 atomatich werd herkend op je netwerk of is dat nie zo???
als je wanadoo hebt iig wel (zoals ik) maar zijn er geen mensen die antwoord kunnen geven op mijn vraag????
volgens mij wel maar ja kan dan helaas niet tegelijkertijd op je pc, ik zou gewoon een router kopen!!!
Ik raad de Draytek Vigor 2200E aan. Deze ondersteunt behalve Xbox Live ook VPN... Inclusief verzendkosten 126.14, op Routershop.nl...