Waarom vinden jullie het zo snel ? De Xbox is al 2 jaar oud en gaat nog zeker 2 jaar mee. Als je kijkt in de PC industrie dan heb je om de 3 maanden al weer iets snellers (Processor, Videokaart, etc). Bovendien zit PS en GC ook al weer te springen om een nieuwe console uit te brengen, dus moeten we wel tegelijkertijd iets nieuws en revolutionairs uitbrengen als Xbox niet net zo snel vergeten wil worden als Dreamcast.
Ik koop gewoon die nieuwe xbox en verhuis mijn oude xbox naar boven naar onze slaapkamer, zodat we daar ook gelijk een dvd-speler hebben en ik relaxed oldschool kan gaan xboxen als mijn vriendin weer eens zo'n waar-gebeurd-drama-film wil zien!! En wanneer er een xbox3 komt dan verhuist nummertje 2 gewoon naar de logeerkamer...kan ik voorlopig nog wel wat jaartjes vooruit!!
jullie hebben wel veel lol met zijn alle. ik denk wel dat xbox2 een cool machine word, iets tesnel maar wel oke. alsnog blijf ik b ij mijn punt, tesnel
Ik hoop dat hij compatible wordt maar zo niet dan hou ik de Xbox (1) gewoon misschien komt er wel helemaal geen Xbox 2 (denk het niet maar...) Nintendo wil ook met een geheel nieuwe console op de markt komen! Maar laten we hopen dat het nog beter wordt (nog beter?) dan het prachtje dat we nu al tot onze beschikking hebben!
Ben benieuwder of Xbox Live voor de Xbox 1 gewoon door gaat als er een nieuwe versie verschijnt voor de Xbox 2!
wat we dan gaan krijgen simpel xbox1 spellen zullen voor een prikkie weg gaan en dan verdwijnt het min of meer in het niets van het verleden. en straks koop jij een nieuwe xbox2 en vergeet de xbox1
Niet de Xbox 2 , leve de 1, het gaat al zo snel. Ik weet niet of ik wéér van m'n ouders een nieuwe mag aanschaffen als ik dan nog game.
De xbox 2 gaat geen xbox 2 heten,dit om verwarring bij huisvrouwen die een console voor hun kroost willen kopen te voorkomen,ze zouden het anders kunnen verwarren met de PS2. Ik dacht trouwens dat de opvolger van de Xbox gebruik gaat maken van Gamespy of bleem om XB1 software te kunnen blijven gebruiken(verbeter me als ik het fout heb ) Eindelijk weer een serieus berichtje van mijn kant naar jullie toe
op de x-box 2kan je net als bij playstation gewoon al je x-box 1 spellen spelen (met een uitzondering op een spel als steel batalion daargelaten) de geruchten gaan ook dat er gewoon upgrades voor komen om zo van je x-box een x-box 2 te maken nou heb ik er nog nergens een bevestiging van gezien maar als iemand dat wel heeft kan die me dan ff een pm sturen met een website of iets dergelijks
gamers, geniet gewoon van al dat lekkers op de xbox 1 en wanneer de xbox 2 uitkomt, kunnen jullie er zoveel over discussieren als jullie willen! ik vind dat sony en microsoft veel te snel iets bekend maken over hun nieuwe consoles! greetz PS: live from day to day, that's what i always say ;-)
Trouwens, er is nog geen echte releasedate bevestigd of zal ik zeggen releasejaar. Die Xbox-2 komt op zijn vroegst in 2006, dus we kunnen nog 2 jaar volop genieten van wat ons huidige xboxje te bieden heeft. En wat dat betreft ben ik het eens met GTA Freak. En als jullie vinden dat die Xbox-2 veel te snel komt des te meer reden om te gaan gamen en het optimale uit je xbox te gaan halen. Dus gamen maar............. -FragSoldier