what gebeurt er als xbox2 {zal} komen..???

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Iron Maiden, 6 dec 2003.

1. Netrab

Netrab Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Waarom vinden jullie het zo snel ? De Xbox is al 2 jaar oud en gaat nog zeker 2 jaar mee. Als je kijkt in de PC industrie dan heb je om de 3 maanden al weer iets snellers (Processor, Videokaart, etc). Bovendien zit PS en GC ook al weer te springen om een nieuwe console uit te brengen, dus moeten we wel tegelijkertijd iets nieuws en revolutionairs uitbrengen als Xbox niet net zo snel vergeten wil worden als Dreamcast.

Laatst bewerkt: 8 dec 2003
  2. Stone

Stone Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Ik koop gewoon die nieuwe xbox en verhuis mijn oude xbox naar boven naar onze slaapkamer, zodat we daar ook gelijk een dvd-speler hebben en ik relaxed oldschool kan gaan xboxen als mijn vriendin weer eens zo'n waar-gebeurd-drama-film wil zien!! ;) En wanneer er een xbox3 komt dan verhuist nummertje 2 gewoon naar de logeerkamer...kan ik voorlopig nog wel wat jaartjes vooruit!!

3. XquistX

XquistX sTIMpie

Leuk Bevonden:
    0
    en bij xbox 6 zet je xbox5 op de wc......

4. Stone

Stone Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    ...ook heb ik nog een schuur, een meterkast, een badkamer, een hal, een eetkamer, een auto...;)

5. Gambit^1

Gambit^1 RGO

Leuk Bevonden:
    0
    mwahahaha
    ROFL

*) :D *)

6. Iron Maiden

Iron Maiden kikkE op jezelf.....

Leuk Bevonden:
    1
    jullie hebben wel veel lol met zijn alle.:9
    ik denk wel dat xbox2 een cool machine word, iets tesnel maar wel oke.
    alsnog blijf ik b ij mijn punt, tesnel

7. XquistX

XquistX sTIMpie

Leuk Bevonden:
    0
    waarom zou een console te snel kunnen zijn??? hoe sneller hoe beter toch? of heb je liever 20 f/s???

8. Gambit^1

Gambit^1 RGO

Leuk Bevonden:
    0
    Hij bedoelt de datum, en niet de snelheid van de console. :)

9. Krishan

Krishan Sho-Kanji Baharoth

Leuk Bevonden:
    0
    Ben benieuwd hoe het zal gaan met Xbox Live, dat je abbonement gewoon doorloopt op de Xbox 2 ofzo..

10. RedPog

RedPog Rednas - Pogge

Leuk Bevonden:
    0
    Ik hoop dat hij compatible wordt maar zo niet dan hou ik de Xbox (1) gewoon misschien komt er wel helemaal geen Xbox 2 (denk het niet maar...) Nintendo wil ook met een geheel nieuwe console op de markt komen! Maar laten we hopen dat het nog beter wordt (nog beter?) dan het prachtje dat we nu al tot onze beschikking hebben!

11. RedPog

RedPog Rednas - Pogge

Leuk Bevonden:
    0
    Ben benieuwder of Xbox Live voor de Xbox 1 gewoon door gaat als er een nieuwe versie verschijnt voor de Xbox 2!

12. RedPog

RedPog Rednas - Pogge

Leuk Bevonden:
    0
    Als...

13. MaNiAc E

MaNiAc E The Supreme Necrotic

Leuk Bevonden:
    0
    wat we dan gaan krijgen simpel xbox1 spellen zullen voor een prikkie weg gaan en dan verdwijnt het min of meer in het niets van het verleden.
    en straks koop jij een nieuwe xbox2 en vergeet de xbox1

14. X-power

X-power Nah

Leuk Bevonden:
    0
    Niet de Xbox 2 :mad:, leve de 1, het gaat al zo snel.
    Ik weet niet of ik wéér van m'n ouders een nieuwe mag aanschaffen als ik dan nog game.

15. SNK FOREVER

SNK FOREVER Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    De xbox 2 gaat geen xbox 2 heten,dit om verwarring bij huisvrouwen die een console voor hun kroost willen kopen te voorkomen,ze zouden het anders kunnen verwarren met de PS2.

Ik dacht trouwens dat de opvolger van de Xbox gebruik gaat maken van Gamespy of bleem om XB1 software te kunnen blijven gebruiken(verbeter me als ik het fout heb:) )

Eindelijk weer een serieus berichtje van mijn kant naar jullie toe:)

16. cortana

cortana A.I

Leuk Bevonden:
    0
    De naam van het xbox2 project heet toch Xenon.

17. moza

moza work@day-shoot@night

Leuk Bevonden:
    0
    op de x-box 2kan je net als bij playstation gewoon al je x-box 1 spellen spelen (met een uitzondering op een spel als steel batalion daargelaten)
    de geruchten gaan ook dat er gewoon upgrades voor komen om zo van je x-box een x-box 2 te maken
    nou heb ik er nog nergens een bevestiging van gezien maar als iemand dat wel heeft kan die me dan ff een pm sturen met een website of iets dergelijks

18. Iron Maiden

Iron Maiden kikkE op jezelf.....

Leuk Bevonden:
    1
    kijk dat wou ik horen

Up the Irons _O_

19. GTA freak

GTA freak Tha Chronic 2001

Leuk Bevonden:
    0
    gamers, geniet gewoon van al dat lekkers op de xbox 1 en wanneer de xbox 2 uitkomt, kunnen jullie er zoveel over discussieren als jullie willen! ik vind dat sony en microsoft veel te snel iets bekend maken over hun nieuwe consoles!
    greetz
    PS: live from day to day, that's what i always say ;-)

20. FragSoldier

FragSoldier Nice ass!

Leuk Bevonden:
    0
    Trouwens, er is nog geen echte releasedate bevestigd of zal ik zeggen releasejaar.

Die Xbox-2 komt op zijn vroegst in 2006, dus we kunnen nog 2 jaar volop genieten van wat ons huidige xboxje te bieden heeft. En wat dat betreft ben ik het eens met GTA Freak.

En als jullie vinden dat die Xbox-2 veel te snel komt des te meer reden om te gaan gamen en het optimale uit je xbox te gaan halen. Dus gamen maar.............

-FragSoldier

Deel Deze Pagina