AAAAAAAAAARGH NEE!!!! NIET DE LOODGIETER!!!! AAAAARGH ik krijg zelfmoordneigingen!!! help mij uit deze nachtmerrie!!! MARIO OP XBOX!! AAAARGH!! klik.....BOEM...
lol je bent wel errug dom als je dit soort dingen gelooft :{ Denk eens een keer na! Denk je nou echt dat nintendo hun grootte mascotte op een andere console laat uitkomen?? Dit zullen ze bijv ook niet doen met zelda en metroid omdat dit gewoon gamers trekt! GC heeft een paar goeie spellen en moet het daar op het moment ook van hebben. Zonder Mario/Zelda/Metroid is de gamecube helemaal niks meer :{
niemand gelooft het hoor!!!! Oooh en allemaal zeggen dat mario zo kiddie is, mischien is dat dan wel zo, maar het zijn wel goede spellen met goede gameplay, en daar draait het wel om. En zeg nou niet dat ik voor gc ben of fanboy ofzo ben.
Je moet dat hele IGN bericht niet geloven, het is gewoon een fantasie van de redactie. Er staat ook bij dat GTA straks Only on Xbox is.
I totally agree!!!! Mario is gewoon een goed spel! In mijn ogen stukken beter als blinx etc. Gewoon goeie gameplay en leuk vorm gegeven! Zo hoort het. Totaal niet kiddie EN je bent geen fanboy Matje
Mag hij wel eerst z'n mooie snor wegscheren.. Ik zit er niet op te wachten... Geef mij HALO 2 & Enter The Matrix maar
dat mensen zo dom kunnen zijn nog serieus te reageren nadat 5 mensen al hebben gezegd dat het niet kan en dat dat ook in het artikel staat. Komop mensen lees nou eerst de replies even door voordat je zo zinloos reageert, je komt dan niet echt slim over. Verder blijft het toch wel lache als je ziet hoeveel mensen hier in trappen
idd....agree, oh en thanks the killerbee; jij ook niet hoor Maarre rockefeller, Enter the matrix schijnt maar een middelmatig spel te worden zegt ign. Het is een hands on preview, en ze zeggen dat je de hype om het spel niet moet geloven en het gewoon als een aardig spel moet zien. Als je meer wilt weten check dan ff ign.com. Geef mij mario dan maar
ik vind 't stuk persoonlijk niet zo heel erg negatief klinken (zeker niet voor een PS2 preview build ) als je de hype maar buiten je hoofd houdt.
Nog een paar daagjes, dan zullen we 't zien...ik verwacht een leuke game, niet meer (en niet minder)...en t was maar 42 euri