1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

who noticed?

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door snowy, 20 dec 2003.

1. snowy

snowy SNoWJuNK

Leuk Bevonden:
    0
    ok sorry als ik mensen beledigd heb met me kleine opmerking..
    masterchief88 had ook wel sterk punt dat je voor ps2 online niet hoeft te dokken, maarja, je hebt dan wel mensen met een 56k modempie tegen wie je (kan) spelen.. werkt nou ook niet echt in jouw voordeel...

en idd zoals hordo me er effe op attendeerde (hoe bedoel je duur woord...)
    wat moet ik nog zonder xbox, ps2 heeft idd gewoon tien keer betere platformers, maar qua shooters is het niks bij halo, unreal en (zo te horen) wolfenstein... :9
    en ook sportgames; amped vs SSX (missch is de vergelijking niet helemaal reeel maar ps2 heeft nog geen realistisch alternatief voor amped) top spin ozo? wat ook best goeie recensie kreeg..
    naja, ga maar door... :p

stel het gaat je tog om de platformers, als ratchet and clank en Jak II, sja, kwestie van smaak, maar ik vinnut dan slimmer een gamecube met zelda of mario sunshine te kopen :{

Laatst bewerkt: 20 dec 2003
  2. Hordo

Hordo Wormen! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    21
    Heb R&C ff gespeeld maar ik vind het niet zo heel vet. Stoor me aan de graphics. GT4 hoef ik niet, Kingdom Hearts 2 ook niet en FFXII ook niet (op de PS2 tenminsten). Daarnaast zijn die games niet door Sony zelf gemaakt. Microsoft stampt zelf ff 50 toppers uit de grond.

3. Outlander

Outlander Join the Mages

Leuk Bevonden:
    0
    Ik hoorde dat mijn neefje (net 18 jaar oud) ook een Xbox heeft gekocht... zal hem morgen eens vragen waarom.

4. ImpulzZ

ImpulzZ Katie Holmes

Leuk Bevonden:
    0
    hmm ik begin er ook wel iets van te merken :) iig bij mij op school dan - steeds meer mensen zijn verstandig geworden :p en halen een xbox :)

5. MaNiAc E

MaNiAc E The Supreme Necrotic

Leuk Bevonden:
    0
    nou ken wel 2 hele mensen die in Etten-Leur een xbox hebben maar voor de rest zie of hoor ik niks ervan stomme lui hier allemaal stelletje pro PS2ers hahaha

6. Maas

Maas besjoh!

Leuk Bevonden:
    1
    ik heb toen maart dit jaar samen met een vriend de xbox gekocht, juist omdat ik niemand kende met de xbox. allemaal mensen met ps2 of gamecube, maar geen xbox. vervolgens koopt een paar maanden later pas een vriend van die vriend (snap jij het nog? 8)) ook een xbox. voor de rest moet ik zeggen dat het tegenvalt. dus echte lanparty's zitten er hier niet bij.

wel valt het me sterk op dat de xbox toch wel een ander imago heeft gekregen als dat het aanvankelijk had. vooral omdat het van microsoft was, en monopoly dit en dat. nu de prijs erg gunstig is hoor je dat juist steeds minder en vallen er meer mensen voor de xbox. dat is alleen maar een gunstige ontwikkeling. :)

7. snowy

snowy SNoWJuNK

Leuk Bevonden:
    0
    cker! duffe imago is eindelijk beetje pleite

is ook wel hypocriet om te zeggen dat ps2 je meer aanspreekt omdat microsoft al zo'n groot aandeel in de markt heeft terwijl praktisch ieder huishouden in nederland wel een computer heeft die op windows draait...

moet je windows ook maar van je pc af flikkeren tog?

8. MaNiAc E

MaNiAc E The Supreme Necrotic

Leuk Bevonden:
    0
    ben zelf niet veel mensen tegen gekomen die zo denken over de Xbox grootste struikelblok was altijd de prijs van de aanschaf maar omdat de xbox zoveel goedkoper is geworden loopt het allemaal als een trein tegenwoordig de mensen die zaten te twijfelen worden nu over de streep getrokken

9. Cadillac

Cadillac Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ik ken maar een iemand die ook een xbox heeft.....:confused:

10. DutchBastard

DutchBastard 360 addict

Leuk Bevonden:
    2
    Ik heb een collega over weten te halen, nu alleen nog LIVE....

11. Outlander

Outlander Join the Mages

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb het aan mijn neefje gevraagd. De prijs in combinatie met wat speeln stond hem wel aan. Hij heeft een bundel gekocht.

Verder wilde hij eens wat anders dan zijn vrienden. Die hadden allemaal een ps2.

12. Benneke

Benneke De AAP

Leuk Bevonden:
    11
    Ik was een hele tijd bang dat ik de enige zou zijn in de wijde omtrek met een xbox. En dat is helaas ook gebeurt.
    De dichtsbijzijnde andere xboxer die ik persoonlijk ken is Sjoerd (Tha Raptor) en die woont in Spaubeek (niet direct bij de deur). In Maastricht zullen zeker nog andere xboxer zijn, maar die ken ik allemaal niet.

13. iverson

iverson Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben iedereen in m'n omgeving aan het overhalen ook een xbox aan te schaffen. Elke keer als er iemand langskomt en ik laat ze een paar spellen via xbox live spelen, zijn ze helemaal enthousiast.

Dit zijn dan mensen die eigenlijk aan een ps2 zaten te denken. Ik heb zowel xbox als ps2, maar als ik van allebei wat spellen laat zien dan is het niet zo'n moeilijke keuze....

Ik zit zelf wel te wachten op GranTurismo 4, maar voor de rest staat de ps2 zwaar onder het stof:+

14. matje

matje Soco Socoo!!!

Leuk Bevonden:
    0
    ik heb ook opeens een paar vrienden die nu ook een xbox hebben!
    Ik denk dat het gewoon komt door al die aanbiedingen die er nu zijn.

15. EvilWasp

EvilWasp -

Leuk Bevonden:
    3
    ik ken err... 0 mensen die een xbox hebben, en ik denk ook wel eens van: mensen! word wakker!!Ben ik dan de enige?!:'-( ;)

16. martez

martez New Member

Leuk Bevonden:
    1
    In mijn klas hebben 4 mensen een xbox, en in mijn ex-klassen 7, en in mijn vriendenkjring ook iets van 4

17. snowy

snowy SNoWJuNK

Leuk Bevonden:
    0
    jij hebt best wel mazzel weet je dat,, heb nu ook wel aantal mensen, maar zijn voornamelijk vrienden van me broertje..

tuurlijk stond in me openingspleidooi, maar waren voornamelijk kennissen van me broertje..

Laatst bewerkt: 22 dec 2003
  18. cortana

cortana A.I

Leuk Bevonden:
    0
    Ik organiseer LAN party's. Alle mensen die langskomen en geen xbox hadden hebben er nu wel een. Komt voornamelijk door HALO. Wordt echt non stop gespeeld.

19. nusti

nusti Wannabe Diefast

Leuk Bevonden:
    7
    ik heb heb gelijk met een paar vrienden vorig jaar de Xbox gekocht. Ik heb zelfs eentje overgehaald, terwijl hij behoorlijk ps2 addict was, om de doos uit te proberen.....heeftie de ps2 het huis uit geknikkerd. En ik heb op mijn werk al een paar leerlingen gespot die met kerst een Xbox krijgen.......kan ik toch misschien een lan toernooitje organiseren

20. snowy

snowy SNoWJuNK

Leuk Bevonden:
    0
    voor het geval deze ook dit forum passeren, hoe zit het met de moderators... alleen in een hele donkere wereld of meteen populair speeltje wat iedereen moest hebben?

Deel Deze Pagina