1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Wie gaat as. vrijdag ssx tricky halen?

Discussie in 'Algemeen' gestart door Ikke, 11 jun 2002.

1. zerow

zerow Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    nee gameshop den haag ;)))

2. lenntheman

lenntheman a

Leuk Bevonden:
    0
    Wouter,
    Als je wilt wil ik ook wel een goede review er van maken???
    Zoja dan zal ik je ff een meeltje sturen met mijn adres ok??

MZL, Lennart AKA Lenntheman

Laatst bewerkt: 12 jun 2002
  3. Wij 2tjes

Wij 2tjes to return..

Leuk Bevonden:
    0
    Geld genoeg? Ga 'm dan maar halen want op de ps2 is het zeker al een topper , kan het alleen maar beter worden op onze geliefde zwarte doos. De gemiddelde review van een zelfde game ligt bij de XBox toch meestal hoger!! De PS2 versie van ons geef ik toch wel zeker een dikke 9 !

Laatst bewerkt: 12 jun 2002
  4. Kwannie

Kwannie Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb SSX Tricky gehad op de ps2. Wel een coole game. Vooral de "Uber tricks" zijn cool. Alleen denk ik dat er 1 probleem zal zijn. De controls. De L1,L2,R1,R2 zijn perfect voor de tricks. Maar hoe dat met de Xbox controller zou moeten.... Lijkt me best lastig.

5. Chaos

Chaos Simsalabim

Leuk Bevonden:
    0
    Ikke niet, ik vind voetbal geen flikker aan. :+

6. inflatable

inflatable Who's your daddy?

Leuk Bevonden:
    0
    Ik kan zo een paar reviews tonen van allerlei top gaming sites, en overal krijgt SSX Tricky een zeer hoog cijfer, meestal allemaal een dikke 9.. Kan niet missen, dit is gewoon een top game.. :D

http://www.armchairempire.com/Reviews/XBox/ssx-tricky.htm
    http://xbox.gamerweb.com/reviews/xbox/ssxtricky.asp
    http://www.gameshark.com/xbox/articles/317718p1.html
    http://www.teamxonline.com/xbox/reviews/tricky.htm
    http://gamespot.com/gamespot/filters/products/0,11114,529440,00.html

Ook de reader reviews (zeer belangrijk) zijn allemaal zeer positief, en ik heb diverse filmpjes gezien van het spel op gamespot complete.. Ik mag dat soort games wel, gewoon een fun racing & trick(y) snowboard game met vette groovy muziek etc, dat ook zeer leuk is in multiplayer..

And you just gotta love a game that has RUN-DMC in it :D
    http://hurl.content.loudeye.com/scripts/hurl.exe?clipid=021736701020006070&cid=600058

Ik ga morgen ff kijken bij Games & Zo in Hilversum of ze hem al hebben.. :)

7. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    hehe ik ga echt geen reviewcopys naar jullie sturen :) ALS XBW 3.0 er eenmaal is kan je user reviews insturen :)

8. SijmeZ

SijmeZ Family Guy

Leuk Bevonden:
    4
    SSX Tricky rulez!!!! :9 Een vriend van me heeft het op de PS2, is echt een toppertje. Kwenie of ik hem nu al ga kopen, heb sinds vorige week vrijdag Halo (speel je trouwens ook erg snel uit, binnen 5 dagen uitgespeeld, op easy dan wel maar goed ;)) en zit nu nog een beetje na te haloën (NIEUW WERKWOORD ;)). misschien koop ik hem over een weekie of 2/3. ISS vind ik niet echt boeiend, fifa world cup ook niet, heb fifa 2002 al doodgespeeld op de pc dus dan is er nix vernieuwend aan.

9. softrunner

softrunner Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    onbeschoft!! bij toy's r us kost james bond en ssx tricky € 74,95 !
    een nieuw dieptepunt in de prijzen van spellen.

10. lenntheman

lenntheman a

Leuk Bevonden:
    0
    Twas te proberen :+

11. tjt9sch

tjt9sch Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    bij www.nedgame.nl is ssx tricky te koop voor €64,99

12. inflatable

Leuk Bevonden:
    0
    www.nedgame.nl: "Voor bestellingen onder de € 100,- wordt € 7.50 verzendkosten in rekening gebracht"

64,99 + 7,50 = €72,49

Zoveel kost ie dus ook bij Games & Zo in Hilversum, maakt dus niks uit.. :cool:

Ik ga hem vanavond halen, en ga meteen vragen waarom het nu weer duurder is (weten ze waarschijnlijk toch niet want de importeur bepaald dit, niet de winkel).. Voor mij misschien niet echt een probleem, maar voor de gemiddelde naar school gaande tiener is het bijna niet meer te betalen zo.. :{

13. inflatable

Leuk Bevonden:
    0
    Hmmm, ze wisten het daar ook niet waarom hij duurder is dan normaal, maar volgens hun zijn het alleen EA games die duurder zijn geworden.. Kan duiden op enige wrijving tussen MS & EA over rechten etc.. Ik heb gehoord dat EA ookal moeilijk deed over MS Live etc..

Achja, SSX Tricky paar uur achter elkaar gespeeld nu.. Echt heel vette game.. Zeer veel te unlocken, dus ik ben nog wel ff bezig ermee.. :p

14. inflatable

Leuk Bevonden:
    0
    Zeer vette game..

Maar sommige (kleine) dingen vind ik wel jammer.. Zoals het publiek en de filmpjes.. Daar kan je echt zien dat het een PS2 port is.. Het zijn gewoon trieste low detail sprites dat publiek, en de filmpjes ingame zijn nou ook niet echt van DOA3 kwaliteit moet ik zeggen.. Ook zag ik op een paar levels een beperkte drawdistance (dus dat er soms bergen etc werden getekend uit het niets in de achtergrond).. Kon allemaal veel beter imo (de Xbox kan veel meer aan wat grafische details betreft).. Daar integen ziet de sneeuw er wel veel beter uit met bumpmapping etc.. Ook had er wel iets meer variatie in de voice acting mogen zitten na de races.. Ik hoor b.v. Eddie bijna steeds hetzelfde zeggen na afloop van een race, o.a.: "if there are 5 top boarders in the world, I'm 3 of 'em!!".. :p

Buiten deze kleine dingen is het echt een toppertje hoor, zeer lachen om te spelen.. Snelheid, actie, goede muziek & humor, daar hou ik wel van.. :cool:

En wat vinden jullie ervan (diegenen die het spel ook hebben gekocht)?

Screenies van alle 3 de next-gen consoles om te vergelijken (de kwaliteit van sommige shots is slecht, vooral de shots van de GC versie, kijk daar doorheen aub.. het gaat vooral om het verschil wat de bumpmapping maakt voor de Xbox versie):

PS2 versie:

GC versie:

Xbox versie:

Laatst bewerkt: 17 jun 2002
  15. jur

jur Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    id ssx tricky hetzelfde spel als trickstyle op de dreamcast of is het heel anders?

16. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    trickstyle is wel heel anders, was wel leuk spelletje :) maar zze hebben allebei echt zon lekkere arcade sfeer erin zitten

17. Ikke

Ikke New Member

Leuk Bevonden:
    0
    gaaf spel idd ssx tricky vooral in mp alleen jammer alleen weer dat je maar met 2 spelers mp kan doen.

18. outsider

outsider xbox-souljah

Leuk Bevonden:
    0
    heb hem al op ps2(wat.. ja ja de ps2:eek: ) dus
    haal ik hem niet is nikkes nieuws!

19. inflatable

Leuk Bevonden:
    0
    Ikke, tja PS2 port he, en de PS2 heeft standaard maar 2 controller ports.. ;)

outsider, da's logisch, zou ik ook niet doen als ik al een PS2 met SSX Tricky zou hebben.. :cool:

Deel Deze Pagina