Ik ben van plan om te gaan met wat vrienden alleen de reis is het probleem ben pas 14 en ik weet neit of ik mag ik woon btw vlakbij eindhoven.
Ik heb mijn OV, dus mensen die mee willen reizen met me (max. 3 ) hebben dan dus 40% korting op de reis in de trein. Ik woon in Horst, Noord Limburg. De trein gaat: Horst (instappen) - Eindhoven (overstappen) en dan naar Utrecht (uitstappen). Ik hoor het wel van jullie. Oh ja, ik moet nog kaartje bestellen van GameExpo Ik ben ook te herkennen daar omdat ik een Xbox rugtas heb uit Amerika en heb mijn Xbox Live T-shirtje aan en moet nog ff regelen dat op mijn rug erbij komt: DiabloChief007
ik ga zaterdag samen met me paps(standaard), maar weet niet of ik wel bij de xbw stand durf te komen... vorig jaar was ik er even geweest maar had geen zin meer om nog langer te wachten (/ we waren al sinds 6 uur op etc etc etc etc)
Ik wil erg graag gaan alleen heb geen zin om alleen te gaan dus eerst ff checken met wie van m'n maten ik er naartoe zal komen.
Ach kom toch gezellig ff kletsen is coowl joh, valt me op dat weinig members zich kenbaar maken niemand van de crew bijt hoor
Heej, XBW Crew... jullie zien me die zondag hoor met mijn Xbox Live shirtje aan, Xbox rugtas en denk ook mijn Xbox Live tagname dan achterop het shirt erbij laten maken
Als ik het goed begrijp is de GAMEXPO onderdeel van de HCC dagen? Dus voor € 10,95 kun je 3 dagen lang de HCC dagen bezoeken, en dus 3 dagen lang de GAMEXPO? Vraag me af wat de kaartjes aan de deur kosten, want dit is toch niet al te duur lijkt mij.
Voor zover ik weet zijn die prijzen gelijk, maar je kunt inderdaad op hetzelfde kaartje naar de Gamexpo die gelijktijdig plaats vindt. Gamexpo is niet een onderdeel van de HCCdagen, maar is wel gewoon gunstig gelijktijdig gepland.
Yep, prijzen aan de deur en in voorverkoop zijn hetzelfde. Ik kom zeker even langs bij de XboxWorld stand...
Ikke patsen met mijn witte Xbox shirtje... Moet ik eerst effe langs geliefde Luuk Lijkt me wel cool om mensjes weer terug te zien
yeah, Ik ga zondag samen met zerocool naar de gamxpo! kan er dus bij gezet worden Nosh_JSRF /edit DE KAARTJES ZIJN BESTELT!!
*ook gaat naar Gamexpo *treint naar Utrech *blijft tot 4 uur *weet niet wat voor kleren doet aan* ps ga samen met kapitein xbas, is hier wel geregistreerd, maar komt nooit. Wij gaan uiteraard even xbw stand opzoeken