ik ga op zondag in mijn XL XBW longsleeve (als het niet het crew kenmerk is, lijkt me niet want jullie hebben toch ook die xbw crew longsleeves) maare, gaan Nosh_JSRF en the matrix nog een potje JSRF spelen zoals jullie al eerder zeiden?
Ik ga ook in mijn XBW longsleeve, maar ik hoop wel dat dat potje doorgaat, moeten we alleen nog afespreken welk level, en welke multiplayermode
Volgens mij ben ik een van de weinigen die zeker op vrijdag komt. Maarja dan is het teminste niet zo druk en kan ik normaal rondlopen zonder eerste een aantal mensen opzij te duwen.
Ik denk dat ik ook maar kom Alleen die luie Apocalypse NL even overhalen maar dat gaat zeker gebeuren. Jammer dat er geen Top Spin toernooitje is maar wel Dtm race driver zag ik. Ik denk dat Zaterdag wel een mooie dag is. Zondag kan niet want dan moet ik voetbal kijken op canal plus.
jammer, jammer, jammer.. Ik ga nu op Zaterdag middag , Zondag gaan we naar een kennis toe, had het verkeerd in de agenda geschreven ! , kan ik niet de hele crew ontmoeten!
Ga naar de HCC om eens te kijken naar een nieuwe PC configuratie. Gelijk maar ingeschreven voor SC II toernooitje. Zondag is de dag! (zal kijken of ik mijn xbw longsleeve aan durf in de trein )
Wij gaan hoogstwaarschijnlijk op Zondag met een relatief grote groep. [munch], als je wil kunnen we je wel ophalen en weer thuis brengen. De meeste van ons komen allemaal vanuit het zuiden van Limburg dus dat zou geen probleem zijn. Groetsels, Spiderstyle
w00t, Ik heb de kaarten! En ze hebben er perongeluk een extra toegangskaart bij gestopt, Dus ik heb er 1 voor NIKS !!
woei we hebben onze eigen stand op de Gamexpo We zijn hem nu aan het vullen met game goodies, misschien gaan we dingen uitdelen Alleen de naam is nog niet zeker
Gaat iemand anders nog meedoen met het SC2 toernooi? Ik begin nu redelijk goed te worden met Ivy (zij vooral) en Tamai (ofzo, iig dat wijf in dat latex pakje)