1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Wie gaat er naar GameExpo 2003

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door MasterChief_007, 27 okt 2003.

1. MasterChief_007

MasterChief_007 Hellas Power ^_^

Leuk Bevonden:
    6
    Ik heb hier al thuis genoeg Xbox Goodies liggen, dus ben al voorzien O-)

2. General Chaos

General Chaos I'm Back!

Leuk Bevonden:
    0
    :p Nog een nachtje slapen... :p

3. MoJoo

MoJoo Owned in Alle FPS.:)

Leuk Bevonden:
    0
    gvd. was vandaag gegaan dus ik denk nog yeah ga ff checku naar unreal 2004 want dat was alleen op zaterdag .... geen atari stand te vinden :'-(

4. Jeruzame

Jeruzame www.JeroenWesten.nl

Leuk Bevonden:
    4
    Ik heb me vandaag (de zaterdag) prima vermaakt op de HCC dagen.

Ik ben door alle hallen heengelopen en wat inkopen gedaan: een optische muis (met draad) van Logitech à €15,- en Top Spin voor €49,- (in plaats van €59,- in de winkel).

Ik heb ook aan het Soul Calibur II toernooi meegedaan ben en helemaal tot de tweede ronde (laatste 32) doorgedrongen :)

En uiteraard ben ik even bij de stand van XboxWorld langsgeweest en kennis gemaakt met Mirik, D.L (die ik al kende van school), Spleasure en een aatal andere moderators.

Laatst bewerkt: 29 nov 2003
  5. Robie

Robie Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik kom er nét vandaan! wel klein, En superdruk. Heb een Logitech MX 500 gekocht, En 50 lege cd's. Echt vet. Ik kom volgend jaar zeker terug!!!

/edit owja, Ik stond bij de xbw stand, Zag ik Mirik. Ik zij zo dat ik Robie/dabombe was. En hij kende me niet :mad:. (Hopen dat ie dit leest en weet wie ik ben :D)

6. ZeRo T

ZeRo T Banned ;)

Leuk Bevonden:
    0
    mja ik was er ook ff, ken geen 1 van jullie gasten dus het zal allemaal wel :) Maar ik stond voornamelijk op de Gamer.nl stand. Was weinig te beleven daar, vooral bijpraten enzo :p

7. Apsutee

Apsutee Apsutee

Leuk Bevonden:
    0
    Het is nu definitief,
    Ik ga morgen (de zondag dus) naar de gamexpo, heb eindelijk iemand gevonden die met me mee wilde gaan (mijn zwager). Alleen heeft hij een ps2, dus kan ik niet alleen op het xboxgedeelte rondlopen, maarja, ps2 is ook leuk.

Ik kan gewoon niet wachten;)

8. Billbox

Billbox Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Pff, zo te horen is het jammer dat ik et gemist heb...
    Dus volgend jaar kom ik !!!!!
    Pas maar op:D!

9. Headcollector1

Headcollector1 Mijn Verzameling

Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben ook vandaag geweest, was echt leuk daar. Heb eerst ff mee gedaan met het SC2 toernooi, alleen dat ging niet zo goed:'-( moest de eerste ronde al gelijk tegen iemand die aardig goed was en ook veel had getraind spelen. Verder was er nog veel te doen. Gamekings crew was er ook (alleen zaterdag), hun hadden een houten beeld gemaakt van Steven. Met een (zware) bal moest je tegen die kop van Steven schoppen, als je dat was gelukt kon je PS2 spellen winnen. Daarna heb ik nog met Steven en Skate op de foto gestaan. En verder heb ik nog ff rond gelopen en de xbw stand gezocht, die konden we (vriend en ik) niet vinden. En als afloop nog ff bij de McDonalds gegeten :9

10. Apsutee

Apsutee Apsutee

Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben vandaag ook naar de gamexpo geweest. Was niet echt groot, maar wel vrij veel te doen (veel spellen te spelen, als je een console kon krijgen, waren bijna altijd allemaal bezet)
    Ik heb de XBW-stand wel gezien, nadat ik op de plattegrond had gekeken waar die zou moeten zijn;)

Het was in elk geval wel leuk en best aan te raden (voor volgend jaar, dan :))

11. XiroKe

XiroKe <font color="orange"><b>XBW.nl VIP</b></font> XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    26
    Was wel aardig, maar niet zo fijn als er een kind van tien met z'n bezweette trui hele tijd tegen je aan gaat zitten rijden terwijl je een spelletje probeert te spelen. Verder gaat gelukkig iedereen lekker breed staan waardoor je schuin naar het beeld moet gaan kijken, waardoor ik al vrij snel last in m'n rug en nek kreeg niet.. Niet erg fijn.

Erg weinig (Xbox-stand) games, vooral als je je bedenkt dat er zoveel goede games uitkomen de laatste tijd. Ook nog eens twee keer langs de XBW stand gelopen, maar daar was verder ook niet erg veel interessants te beleven.

Zoals ik zei, het was niet slecht, maar gewoon aardig. :)

12. Headcollector1

Headcollector1 Mijn Verzameling

Leuk Bevonden:
    0
    Console's bezet? Ik ging zaterdag en toen was het helemaal niet zo druk, sommige consoles waren gewoon vrij en het langste dt ik gewacht heb om aan de beurt te komen was dan 5 minuten ofzo.

13. Apsutee

Apsutee Apsutee

Leuk Bevonden:
    0
    heb je geluk gehad. Ik heb soms 10 minuten moeten wachten en toen ben ik maar weggegaan, omdat het echt te lang duurde. De GBA SP en N-Gage waren wel vaak vrij, bij gamecube en ps2 was ook wel snel een plek te vinden, maar bij de xbox was het bijna altijd vol. Nouja, toch wel soms goede en leuke games kunnen spelen:)

14. Nosh

Nosh innit?

Leuk Bevonden:
    9
    Ik vond het echt leuk!
    Heb veel gekocht, meegedaan met contests en veel gespeeld!
    Soul calibur 2 toernooi was beetje rommelig qua wie tegen wie moest spelen, en de eerste ronde had een erg hoor buttonbash gehalte (en wie moet er natuurlijk weer tegen een van de beste spelers?)
    Xboxworld stand was klein, maar wel gezellig. Vooral later op de dag was het erg gezellig met DL, Hantheman, Mirik en Jordi (weet zijn nick niet meer ;))
    Ook nog eerste geworden met double dash, maar daarba kansloos uitgeschakeld, en Grabbed by the Ghoulies (leuk spel), Top spin (heel leuk spel) en PGR2 (uberspel) gespeeld.

Gekocht:

- True crime
    - 2 soul calibur 2 action figures (Necrid en Voldo) a 5 euro per stuk _O_
    - 15 lege DVD doosjes
    - XBMagazine, NGamer, PC zone en Gamepro :p
    - Trigun DVD

15. Graveheart

Graveheart Groovy XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.548
    Ik helemaal links, naast Shriko.

Aanwinsten op de HCC :

XIII voor 48 nogwat
    Linkin Park - Live In Texas.

Volgend jaar weer! :)

Oh ja, Mirik, ik wil een re-match, deze keer zonder snoepjes!

16. Gerbo

Gerbo Active Member

Leuk Bevonden:
    6
    *Wil foto's zien van vandaag :cool:

17. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    Toch beetje zonde dat ik achteraf pas hoor dat er allemaal forum-grut is langsgeweest dat ik niet eens heb gezien :)

18. snowy

snowy SNoWJuNK

Leuk Bevonden:
    0
    yup me 2... :mad:

19. Nosh

Nosh innit?

Leuk Bevonden:
    9
    Snowy: wat je nu doet is schoppen, oftewel een topic waar al een tijdje niet in is gepost weer omhoogbrengen door er te posten. Dit wordt als hinderlijk bevonden, en is ook best irritant. Wil je dit in het vervolg niet meer doen? :)

Deel Deze Pagina