gewoon een 1 jaartje wachten; dan komt de playstation 3 en word de xbox360 nog goedkoper; en zijn er al een aantal spellen die 'budget' zijn...wat wil je nog meer? geduld is een schone zaak...
Klopt. Invoerrechten en btw geldt alleen bij echte massa import etc volgens mij. Heb ik ook nog nooit last van gehad.
Officieel moet je het wel betalen en aangeven (in de andere volgorde). Alleen checken ze dat gewoon niet. Bij massa-import moet je het natuurlijk wél omdat het dan opvalt en je het in je boeken verwerken moet.
@Lars: Voor inkoop prijs en dat scheelt 10 Teuro? lijkt me sterk dat ze maar 10 E. winst maken per xbox
Ik krijg 15% korting op ALLES dat verkocht wordt, dus ook op consles. Als het bij jou maar 10 euro scheelt krijg jij hem echt niet voor inkoopprijs.
Je zult met importeren ook nog invoerrechten moeten betalen. Daar hoor je bij de aanschaf verder niks over.
Wow dude, net alsof niemand dat wist, GODfried bauman......... Weet je wat, als je nou 2 jaar wacht, dan is hij NOG goedkoper.. shit zeg hahahahaha Maar als je hem nou meteen wil.... daar gaat het om... dat hij dan goedkoper is, het gaat toch over importeren, wat ik onzin vind aangezien het een hoop heisa is en je uiteindelijk helemaal niet zo heel veel goedkoper uit bent, en als je even snel een spel wil halen moet je hem bestellen en misschien wel een week wachten... bullshit dus. greetz wooly
Je komt misschien op hooguit 10 euro minder uit. Voordat jij alles heb geregeld zit ik al lekker achter me Xbox 360
En dan mijn vraag : Welke tjappie kan voor mij zo'n personeelskorting regelen op een 360 ? k geef je 5 euro bonus xD
Ik zal vast niet de 1e zijn die dit zegt, aber toch; Haal er dan meteen ff een paar. Of in elk geval 1 voor mij (y).