Wie gaat er ook importeren?

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door kneyber, 17 aug 2005.

1. Marty NL

Marty NL Active Member

Leuk Bevonden:
    77
    Tja als je dat kan regelen zou wel zeer fijn zijn O-)

2. The Stig

The Stig www.snyggast.se

Leuk Bevonden:
    0
    denk het toch wel, daaar hebben ze toch rekening mee hehouden, als jij gelijk hebt, komt er boven op die 400 ook nog 19% BTW, niet dan

3. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    jeb .. import is misschien een paar 10tjes goedkoper .. maar uiteindelijk ben je duurder uit

ook duurt hetlanger voor dat je de spellen in huis hebt

stel je voor dat je Halo 3 ... 3 weken later pas kan spelen

4. kneyber

kneyber MORE DOTS!

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb inmiddels toch besloten om niet te importeren.

Voornamelijk omdat je je spellen tweedehands bijna niet kwijt kan voor een goede prijs. Een spel wat een maand of twee oud is kun je nog wel voor 40-45 euro kwijt op ebay. Dan heb je hem in principe voor maar 15 euro gespeeld.

Geïmporteerde spellen leveren geen reet op. Ik zie regelmatig spellen als God of War voor 15 euro van eigenaar wisselen. Da's treurig.

5. SupahMaster

SupahMaster Guest

ik ga hem niet importeren. Ik koop hem alleen bij de release als ik er ook nog PGR3 erbij kan kopen maar man, €460 WTF?! ik ga gelukkig beginnen met autowassen daar verdien ik meer mee in een week dan een maand zakgeld.

6. fl0wrush

fl0wrush Vitamin R

Leuk Bevonden:
    0
    Waar werk jij dan want mijn vriendin werkt bij de Intertoys en zij wist nog niet zeker hoe dat allemaal zat met de korting ik hoop dat ik ook wat korting kan regelen :D

7. Slurpgeit

Slurpgeit Moderator XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    7
    Ook intertoys, vrij simpel, pasje geven bij kopen, je krijgt een personeelsbon, bon opsturen, korting krijg je met je salaris teruggestort.

Deel Deze Pagina