Ik denk dat je d-ila kan schrappen omdat je die niet in jouw prijsklasse tegenkomt (tenminste, ik ben er nog nooit een tegengekomen).
Lcd is denk ik het beste voor films en 360. Crt kan inbranden als je hem te lang op één schermpje laat staan (niet handig dus bij gamen). Het zal waarschijnlijk wel meevallen, maar als je dit niet wilt risceren kan je beter voor een andere soort gaan. Daar komt bij dat een CRT erg groot en zwaar is, je moet er verstand van hebben om hem goed in te regelen, er zit geen zoomfunctie oid op en je moet 'm recht voor je scherm hebben hangen. Nog steeds interesse in een CRT?
Dlp heeft als groot nadeel dat sommige mensen er gevoelig voor zijn. Ze krijgen bijvoorbeeld hoofdpijn. En bij sommige dlp's krijg je het 'regenboogeffect' omdat het kleurenwiel niet snel genoeg draait. Wél heeft een dlp vaak een veel betere zwartwaarde dan een lcd.
Dus ik adviseer lcd, makkelijkst in gebruik, weinig risico's. Als je pech hebt krijg je dode pixels, maar ik denk neit dat dat vaak voorkomt...
Edit: iemand was me voor.
Laatst bewerkt: 22 feb 2006