1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Wie gamed met een beamer?

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door sticky fingers, 11 feb 2003.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. JKI

JKI Ik wil bolletje

Leuk Bevonden:
    0
    2dehands;). Deze om precies te zijn. Ik ben er erg tevreden over. 'k Heb 'm gewoon via s-video aangesloten en toch is het beeld haarscherp (terwijl ik op 2 meter breed projecteer).

2. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    ik vond een soortgelijk iets op kieskeurig voor 350,-. Zit nu echt enorm te twijfelen. Jouw mening?

http://www.kieskeurig.nl/product/185E13E9B1C97E56C1256DA900666A9E.htm

3. JKI

JKI Ik wil bolletje

Leuk Bevonden:
    0
    350??? Dat zou wel een hele mooie prijs zijn. Alleen jammer dat kieskeurig de prijzen van de beamer zelf en de lamp weleens door elkaar haalt:).

4. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    Is idd het geval, lekker dan, blij met een dode mus :mad:

5. JAW-001

JAW-001 nOOb?!

Leuk Bevonden:
    0
    Dat was er 1 met een zeer lage contrast waarde. Kan je niet beter naar een goedkope DLP beamer kijken als je een nieuwe wilt? Die zijn er volgens mij vanaf 500 nieuw. Mijn vorige(Toshiba S25) had ik bij de mediamarkt in de aanbieding voor een prijs die nog dik 200 euro lager was dan de webshops.

6. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    Maar goed, zelfs met 5 elementen blijf je het regenboogeffect houden. Helemaal met games en dat vind ik gewoon zonde. Marktplaats wordt sowieso in de gaten gehouden, maar een goedkope lcd wordt idd moeilijk..... |:-

7. JKI

JKI Ik wil bolletje

Leuk Bevonden:
    0
    Heb geduld, dan vind je er vast wel een:). Ik heb ook een half jaar moeten zoeken en toen vond ik de projector die ik nu heb, nog steeds heel erg tevreden over!

8. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    Er komen meerdere per dag bij op marktplaats. HT-forum vind ik maar matig. Ik heb geduld :)

9. JKI

JKI Ik wil bolletje

Leuk Bevonden:
    0
    Htforum is wel weer betrouwbaarder dan marktplaats. Ik zou ze gewoon alletwee in de gaten houden:).

10. dynamike

dynamike i love astrid

Leuk Bevonden:
    0
    Ik moet eigenlijk ff een VGA verlengkabeltje hebben voor de beamer om hem optimaal neer te zetten. Ben al ff naar de mediamarkt geweest, daar hebben ze een standaard computer vga kabel van 5m a 19,95 van Vivanco. Ze hebben geen andere merken VGA verlengkabels.

Ik zag bij alternate.nl een mooie 5m VGA verlengkabel van Oehlbach van 45 euro, zou het het waard zijn om deze te kopen? Weet een van jullie nog een shop waar ik maybe een mooi kwaliteitje kabel kan halen?

edit: djeez die hd programma's/films op de newsgroups zijn behoorlijk groot :eek: Hoeveel storage heb jij wel niet tipex? :9

Laatst bewerkt: 23 feb 2006
  11. CylonNL

CylonNL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik weet niet werkelijk de kwaliteits verschillen tussen vga kabels, maar bij mij overstap op een dikke vergulde Hirschmann scart merkte ik wel degelijk verschil. :)

12. dynamike

dynamike i love astrid

Leuk Bevonden:
    0
    Ja, ik wil ook wel voor een lekkere goede kabel gaan. Nu zit de 8ft originele MS HD VGA kabel er aan en het beeld is echt zonder een enkel trillinkje of foutje. Zou zonde zijn als dat door een cheape kabel er wel opeens in zat. Ik kan alleen niet zoveel winkels vinden met mooie VGA verlengkabels, behalve die Oehlbach van Alternate.

13. Opgeduveld

Opgeduveld Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hoi,

Ik had een paar vraagjes, ik heb sinds kort ook een xbox 360 :D maar hoe kan ik nou het beste mijn xbox360 aansluiten op mijn beamer voor de meeste kwaliteit? Welk kabels raden jullie aan?

Linkje naar beamer KLIK

Alvast bedankt ;)

14. dynamike

dynamike i love astrid

Leuk Bevonden:
    0
    Bij mij is het het scherpst met xbox360 VGA kabel.

15. tipex

tipex Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Zonder enige twijfel component :) Beeld is op mijn beamer met de vga veel softer en de kleuren lijken nergens op, heel flets en saai beeld.

16. Opgeduveld

Opgeduveld Active Member

Leuk Bevonden:
    0

bedoel je deze?

http://www.xbox.com/nl-NL/hardware/x/xbox360componenthdcable/

hoop dat ik het dan red, want me beamer hang aan het plafon op en de xbox staat een heel stuk verder

Laatst bewerkt: 24 feb 2006
  17. tipex

tipex Active Member

Leuk Bevonden:
    0
  18. Opgeduveld

Opgeduveld Active Member

Leuk Bevonden:
    0

misschien beetje stomme vraag maar,

je hebt nu 6 stekkers inplaats van 3, waar komen al die andere dan?

19. tipex

tipex Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Je gebruikt ze niet alle zes hoogst waarschijnlijk, "groen, rood, blauw" is voor het beeld, die gele stekker heb je niet nodig. Je kun dan of rood en wit nog voor het geluid gebruiken of dat doen via de optische kabel / toshlink. Er zitten meer stekkers aan zodat ook mensen zonder component ingang de kabel kunnen gebruiken.

20. dynamike

dynamike i love astrid

Leuk Bevonden:
    0
    Zal echt wel verschillen per beamer, want bij mij is VGA zoveel scherper dan Component, de kleuren verschillen maar heel weinig.

Maar goed, mijn 60 inch scherm hangt. Hij hangt met een scharnier bovenaan zodat ik hem naar achteren kan klappen als hij niet in gebruik is. (beetje rare groene waas op deze pic trouwens :confused:)

Dit is de beamer dan, in vergelijking met de 360 controller.

Op het moment wordt er door een professionele lasser kennis een custom steun gemaakt die ik op mijn tafel kan klemmen dmv schranken. Dan zal de beamer gewoon boven de hoofden op de bank uitsteken en is het onmogelijk om in de stralen te zitten.

Ik zal ff kijken of ik vanavond pics van het beeld kan maken.

Laatst bewerkt: 25 feb 2006
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina