1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Wie gamed met een beamer?

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door sticky fingers, 11 feb 2003.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. tipex

tipex Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Wordt erg mooi dynamike, slimme oplossing zo!

Het stomme van die vga aansluiting is dat ik ook mijn pc middels vga aan mijn beamer heb gehad, en dat was rete strak, dit dus in tegenstelling tot de vga aansluiting van de 360. Kan best dat het op andere beamer betere resultaten oplevert maar de klachten die ik heb kom ik toch heel veel tegen hier op het forum en andere websites.

2. dynamike

dynamike i love astrid

Leuk Bevonden:
    0
    Okej dan...een high res picje van de dash. Lekker scherp :)

De onscherpte die je ziet, is van de camera :9

Laatst bewerkt: 25 feb 2006
  3. CylonNL

CylonNL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Lekker Lekker Lekker. :9 Krijg er al weer een dwangmatige upgrade drang van. Helaas is mijn kamer er niet geschikt voor. :{ Nog ffies mijn best doen op school en dan ga ik ook voor de beamert...lijkt me echt heerlijk om zo te sniperen. :cool:

4. Grave

Grave Gym Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    520
    Zier er goed uit dynamike:cool: Hoe ziet het er ingame uit? Pics?:9

5. dynamike

dynamike i love astrid

Leuk Bevonden:
    0
    In game zit je natuurlijk altijd met bewegende beelden en bewegende beelden + een donkere omgeving + geen digitale spiegelreflex is wel lastig om een mooi plaatje te maken. Maar ik zal het wel proberen..;)

6. Grave

Leuk Bevonden:
    520
    Heb je gelijk in, ben benieuwd. Waar heb je het scherm weg? Super mooi beeldje als ik het zo zie:cool:

7. Po!

Po! Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Helemaal mee eens...

Maar dat ding komt me dan ook wel erg bekend voor. ;)

8. Opgeduveld

Opgeduveld Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Heb vandaag ook wat fotos gemaakt, camera is wat minder maar de fotos zijn toch nog aardig gelukt ;)

Foto #1

Foto #2

Beamer: Epson EMP-S1H
    Scherm: Projectorscherm van 2m bij 2m _O_

9. tipex

tipex Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Opgeduveld: W'rom kies je geen 16:9 resolutie op je 360?

10. dynamike

dynamike i love astrid

Leuk Bevonden:
    0
    Het is gewoon een mat witte kunststof plaat, die normaal gebruikt wordt voor reclameborden e.d. Ik wist niet zeker of het een prettig beeldje zou worden, maar ik ben er erg tevreden mee :)

@ Opgeduveld: het lijkt idd bijna alsof je je projector op 1:1 hebt ingesteld :9. De meeste games van nu worden gemaakt voor breedbeeld (HD), dus waarom idd geen 16 : 9, zoals tipex zei?

@ Po! Jij ook een PJ-TX100? :)

Laatst bewerkt: 26 feb 2006
  11. Opgeduveld

Opgeduveld Active Member

Leuk Bevonden:
    0

Enig idee waar ik dat kan vinden? :+

Heb net gekeken maar ik zie nergens die optie staan, ik vond wel dit

help? :'-(

edit

Denk dat ik 't heb gevonden, is dit beter? :)

12. dynamike

dynamike i love astrid

Leuk Bevonden:
    0
    100x beter...dubbelcheck ook ff je console video settings op je 360 ;) Maar die staan volgensmij wel al goed....

13. RobbertN

RobbertN Banned

Leuk Bevonden:
    0
    Damm dynaMike, dat is echt mooi.
    Ik weet hoe het bij mij er uit ziet op een HDTV maar dit is echt het zelfde.

14. tipex

tipex Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    @Opgeduveld: Bingo :)

15. Flix

Flix Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Ik game ook regelmatig op een beamer, sinds kort heb ik er zelf ook 1, alleen er staat in het boekje dat het slecht is om videogames te spelen op je beamer, is dat echt zo. en zo ja, Wat is er dan zo slecht aan?

16. RobbertN

RobbertN Banned

Leuk Bevonden:
    0
    Ik denk de levensduur van je lamp

17. dynamike

dynamike i love astrid

Leuk Bevonden:
    0
    Okej ik heb geprobeerd zo scherp mogelijke pics te maken van het scherm met mijn Cybershotje. Je hebt echt heel snel onscherpte door bewegingen op het beeld en de donkere omgeving helpt ook niet echt. Maar goed, een impressie:

Dit is natuurlijk niks in vergelijking met HD beelden in beweging zien in het echt op een groot scherm :)

Ik heb ook nog een PGR3 filmpje gemaakt met mijn cam van 20 sec, maar dat is ongeveer 40 MB :confused: Als jullie behoefte hebben te zien hoe het beeld er in beweging uitziet wil het wel ergens uploaden...

18. Grave

Leuk Bevonden:
    520
    ^Ziet er vet uit, vooral COD2 ziet er:9 uit.

19. tipex

tipex Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Kewle pics dude, tip voor de volgende foto's ze camera neer / gebruik statief en gebruik de zelf ontspanner mits die op je cam zit, heb je het beste resultaat.

Wat me wel opvalt maar dat kan heel goed door de camera / foto komen is dat de kleuren nog niet helemaal kloppen. Vooral de cod2 screens hebben nogal overdreven veel blauw.

De kleur zou wat meer hier in de buurt moeten komen:

20. dynamike

dynamike i love astrid

Leuk Bevonden:
    0
    Die zelfontspanner is wel een goede tip idd, dat ga ik wel een keer proberen. Ik had hem nu ook wel al stevig op een tafeltje staan, maar het klikken kan idd ook al een beweging geven.

Het zou best kunnen wat je zegt over die kleuren. Wel is mijn eerste gedachte dat het bij jou wel een wat grauwer, bruin weertje is op die screen, en bij mijn een mooi zonnetje met blauwe lucht. Maar het kan best kloppen, ok de gebouwen hebben een bepaalde tint. Het zou ook aan de camera kunnen liggen, dat ding stond op standje 'automatisch instellen' en dat maakt ie soms er wat anders van.

Als mijn opstelling klaar is, dus als ik mijn VGA verlengkabel heb en mijn custum beamersteun, zal ik alles gaan finetunen. Er valt genoeg in te stellen op dat ding *)

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina