Tja ik kijk zelf nauwelijks tv en als ik het kijk gewoon op een normale tv. films en games vind ik echt super zo groot, maar ik moet er niet aan denken dat normale tv zo mijn kamer inblaast. Ik weet geeneens of het eigenlijk wel kan, misschien met een digitale tuner?
Daarnaast ga je voor tv niet snel echt 'zitten' en je moet voor je beamer toch echt wel je kamer grotendeels verduisteren en dat vind ik voor gewoon wat tv echt overbodig
Daarnaast vind ik het ook nog eens zonde van mijn branduren
@ Diazull: Alle tx100 bezitters hier hebben de 360 aangesloten via vga, ik geloof dat dynamike dat zelfs nog heeft vergeleken en vga fijner vond. Komt bij ik wil voor games graag vrij strakke kleuren en voor films graag wat warmere. Dus de dvd-speler is aangesloten via component.
Wat betreft zelf een doek maken, hiervoor kan je het beste een frame maken en daar witte verduisteringsstof overheen spannen (zeer goedkoop bij kwantum). Daarnaast is het aan te raden om een pikzwarte rand erom heen te maken (velours oid), dit werk enorm contrastverhogend. Morgen beloof ik even mijn wips online te zetten.
edit: @diazull: een scherm zelf maken is te doen in 1 dag, echter twee man is wel aan te raden en je bent toch echt wel flink wat uurtjes zoet. 1 grote tip: meet de diagonalen na, om te kijken of je 16: 9 verhouding klopt!
Laatst bewerkt: 7 apr 2006