1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Wie gamed met een beamer?

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door sticky fingers, 11 feb 2003.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. joostpolletje

    joostpolletje Active Member

    Berichten:
    1.393
    Leuk Bevonden:
    0

    Handige site Tipex:)

    Hij raadt dus aan 3-4,8 meter ervan af te zitten... Dan zit je dus al aardig dicht bij de 3meter met je 2,5 meter... Beter is natuurlijk de 4/4,5 meter maar oke.

    edit verdomd handig kan je alles beetje bekijken zo.. hoe en wat.
     
  2. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    Ik heb er 150 uur opzitten, maar weet niet meer vanaf wanneer ik dat ding ook alweer heb....staat toch hier ergens....even zoeken

    edit: ergens rond 5 maart ofzo. Shit dat gaat snel :+

    edit 2: maar om dat te ondervangen heb ik een periodieke overboeking gemaakt naar 1 van mijn spaarrekeningen, zodat ik straks zonder problemen weer een nieuwe lamp kan kopen :p
     
    Laatst bewerkt: 28 apr 2006
  3. dynamike

    dynamike i love astrid

    Berichten:
    2.702
    Leuk Bevonden:
    0
    Was de regel niet 1,5 x je beeldbreedte = kijkafstand?

    Ik zit denk ik ook ongeveer 3 meter van mijn scherm met een breedte van 1,30. Heb niet het gevoel dat het niet groter kan. Wil zeer binnenkort ook een schermke gaan bouwen van 160x90 met lekker rekbaar high contrast doek. Ben toch maar van het rolscherm idee afgestapt, veels te veel kreukelverhalen :p
     
  4. Smok3y

    Smok3y Dark Souls!

    Berichten:
    3.670
    Leuk Bevonden:
    277
    Hmm... ok dus als ik hier zo de reacties op mijn post lees,heeft het eigenlijk niet zoveel zin om een beamer te kopen als je maar op 2 a 2,5 meter van je muur zit:'-(
    Opzich wel logisch dat je er dan te dicht opzit.
    Maar ik denk dat ik em uiteindelijk toch wel zou kopen:D
    (als ik iets wil moet ik het ook snappie:+ )
     
  5. joostpolletje

    joostpolletje Active Member

    Berichten:
    1.393
    Leuk Bevonden:
    0
    Ben ik het mee eens.. Ik zit ook zo 3meter ervanaf.. Maar koop er ook een.. Kan je altijd naar beneden halen enzo als ouders weg zijn.. ach en 3 meter is ook best.. Heb t ook als ik wat wil moet en zal het er komen
     
  6. Hanneshamlap

    Hanneshamlap Active Member

    Berichten:
    100
    Leuk Bevonden:
    0
    Beste mensen,

    ik wilde graag weten of ik er goed aan doe de Hitachi PJ-TX 200 te kopen, en of dit een verbetering is ten opzichte van de sanyo PLV-Z3? Er zitten bij beide een paar voor en nadelen aan, hoewel mijn voorkeur op het moment wat naar de hitachi uit gaat, aangezien deze een betere lichtopbrengst (7000:1) heeft.

    Sanyo: http://redcoon.nl/redcoon/urwfilter...19/index.html;jsessionid=d630b59e6b366447352e

    Hitachi:http://redcoon.nl/redcoon/urwfilter...15/index.html;jsessionid=d630b59e6b366447352e

    Graag een reactie met welke volgens jullie de beste keus is.

    Alvast bedankt,

    Hannes
     
    Laatst bewerkt: 30 apr 2006
  7. joostpolletje

    joostpolletje Active Member

    Berichten:
    1.393
    Leuk Bevonden:
    0
    Hannes wat wij vinden hoef jij niet te vinden.. Ga eens naar de winkel en bekijk die twee eens.. Dan zie je met je eigen ogen het verschil ertussen.

    Succes
     
  8. dynamike

    dynamike i love astrid

    Berichten:
    2.702
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat is de contrastwaarde, de lichtopbrengst is in lumen.

    Welke beter is zou ik niet weten, kan ik niet zeggen. Zeggen welke beter is uit specs, is ook moeilijk (ook wel onmogelijk), en elke huissituatie weer anders is. Je kan erop letten wat de throw-range is van de beamer. De hitachi bv, kan op korte aftand van de muur een behoorlijk groot plaatje neerzetten. Licht aan jouw situatie thuis of dit voor jou goed is. Als je wilt weten wat het verschil is, moet je ze naast elkaar zien draaien, geen andere mogelijkheid. Ik denk iig dat je met elk van deze twee, een zeer goede beamer in huis haalt ;)
     
    Laatst bewerkt: 1 mei 2006
  9. Hanneshamlap

    Hanneshamlap Active Member

    Berichten:
    100
    Leuk Bevonden:
    0
    Niet helemaal een reactie waarop ik hoopte, maar toch bedankt. Heb overigens de Z3 thuis, ging mij meer om de vraag of ik er op vooruit ga als ik de hitachi aanschaf.

    Ik laat mijn keuze nog wel horen, nogmaals bedankt.

    Hannes
     
  10. tipex

    tipex Active Member

    Berichten:
    1.699
    Leuk Bevonden:
    0
    Probeer het eens op www.htforum.nl daar verwacht ik meer reactie op je vraag.
     
  11. Opgeduveld

    Opgeduveld Active Member

    Berichten:
    546
    Leuk Bevonden:
    0
    Nou heb dit weekend eindelijk me bestellingen van Lik-Sang binnen gekregen, had een vga kabel besteld voor de xbox360,
    daarna snel naar de stad gereden voor een 10m vergulde vga kabel.. heb nu veel beter beeld dan eerst!

    Voorbeeld:
    Bij BF2 Demo kon ik niet lezen wie er gekilled werd en door wie.. nu is dit makkelijk te lezen op 3 / 4 meter afstand :D

    Ik zal proberen vanavond foto's online te zetten!

    Het kost wel wat, maar dan heb je ook wat ;)
     
  12. Leendert

    Leendert Active Member

    Berichten:
    6
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb een beamer met een native resolutie van 480p (BenQ PB7100)
    Heeft iemand hier ervaring met de kwaliteit als je je Xbox 360 hierop aansluit met de HD vga kabel?
    Is het de moeite waard om deze te kopen?
    Blijft er wel wat van je beeld over na het downscalen?
    De beamer heeft als maximale resolutie 1280x1024.
     
  13. JKI

    JKI Ik wil bolletje

    Berichten:
    2.680
    Leuk Bevonden:
    0
    Je kan gewoon gamen, alleen dus niet in echt HD. Voor de rest kunnen wij hier niet beoordelen of een HD VGA kabel voor jouw beamer het beste resultaat geeft. Dat zul je toch echt zelf moeten oordelen, want het is bij elke beamer verschillend.
     
  14. dynamike

    dynamike i love astrid

    Berichten:
    2.702
    Leuk Bevonden:
    0
    *Heeft Monster GameLink™ 360 Component Video & Fiber Optic Audio A/V Kit besteld.

    Kon het niet laten :)
    Er staan teveel dikke reviews op internet...

    Redelijk cheap op Consoleshop.nl, ziet er uit als een supershop. Hebben veel producten! iDeal betaald, dus waarschijnlijk morgen al in huis _O_
     
  15. joostpolletje

    joostpolletje Active Member

    Berichten:
    1.393
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb je er € 74,- voor betaald?

    Wil graag jouw review ervan horen..
     
  16. Wallie

    Wallie Hardware Freak

    Berichten:
    448
    Leuk Bevonden:
    0
    Bij XBMagazine waren ze er niet al te overtuigend over...
    Weinig verschil tussen Monster en Microsoft :)
     
  17. Opgeduveld

    Opgeduveld Active Member

    Berichten:
    546
    Leuk Bevonden:
    0

    Ben benieuwd!
     
  18. dynamike

    dynamike i love astrid

    Berichten:
    2.702
    Leuk Bevonden:
    0
    Wat betreft het beeld schijnt het verschil op klein formaat (< 32inch) minimaal te zijn. Maar op grote beeldoppervlakken schijnt het goed waarneembaar te zijn. De review van TeamXbox is daar heel duidelijk in, en krijgt daar hele goede punten.

    Wat ik niet zou denken is dat je bij de optical cable verschil zou horen, maar dat verschil blijkt juist groter te zijn als bij het beeld, mits je over een leuk setje beschikt. In deze review van TeamXbox is dat ook weer na te lezen. Een goede optical heb ik altijd al willen hebben, die ik nu heb valt alsmaar uit die stekker van de 360...

    Bovendien vind ik mooie kabels gewoon wel kicke ;)

    Ik ben net zo benieuwd als jullie naar het verschil. Ik zal pics en ervaringen posten als ik ze heb.

    [​IMG]

    [​IMG]
     
    Laatst bewerkt: 17 mei 2006
  19. joostpolletje

    joostpolletje Active Member

    Berichten:
    1.393
    Leuk Bevonden:
    0
    Had eerst ook een vivanco optische kabeltje.. Zat er ook niet zo heel strak in.. Floepte er ook zo maar uit.

    Heb vandaag een Oehlbach Hyper Profi optisch kabeltje binnen gekregen.. Testen zit er ook niet stevig in... Ehm balen van t geld weer.. Dus denk dat ik deze ook maar ff ga bestellen dan maar!

    Denk toch dat de ingang op de adapter van de component kabel niet helemaal naar behoren werkt
     
  20. RobbertN

    RobbertN Banned

    Berichten:
    3.722
    Leuk Bevonden:
    0
    @Dynamike (:p) heb je XBM van April 2006 niet gelezen?
    Want daar stond z'n hele review over die Monsterkabels.
    En bij die Componentkabel stond:

    ''De kwaliteit is nauwelijks beter dan die van Microsofts componentkabel''

    Voor het geval dat je het wou weten :cool: .
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina