Ze zijn binnen!
In een mooie verpakking in een doos vol met schuimblokjes
Component pluggen:
Optical Plug:
Nou die looks waren het al waard om deze kabel aan te schaffen
De kabel zelf is aan de buitenkant versterkt en geshield met een soort metalen raster. Hierdoor voelt hij heel stevig aan en is het onmogelijk om in de kabel te snijden of te beschadigen. Hij zal ook niet verdraaien ofzo waardoor een knikken in de kabel komen.
Dan maar aansluiten. Ik wilde die component stekkers in de beamer pluggen; DAMN wat zitten die dingen strak! Goed contact verzekerd nu, maar je kan hem nu ook gewoon aan de kabel boven je hoofd rondslingeren waarschijnlijk.
De optical zit nu ook lekker stevig vast in zowel de het Monster verloopstukje als in de Harman Kardon, geen losflippende opticals meer.
Dan het verschil wat ik op heb gemerkt. Qua beeld, zéker een verschil bij mij. Bij de MS Component kabel had ik mooie, diepe kleuren. Bij de MS VGA kabel had ik het scherpste beeld. En nu heb ik het allebei *) Echt goeie shit, prachtige kleuren, en echt supersharpie. Geen mega-verschil, maar wel beter.
En dan het geluid
Mijn sub maakte geluidjes die ik nog nooit had gehoord! Ik hoorde accentjes die ook nog niet eerder uit mijn boxjes heb horen komen. Echt te weird, nooit gedacht dat het zo'n verschil zou maken met de optical die ik nu had. Bij de Halo3 trailer hoorde ik die shokgolf toen de grond open brak nog meer op me af komen, en bij MotoGP werd ik nog nerveuzer toen ik andere motoren in mijn nek hoorde gieren. Echt ...
Klik om te vergroten...