ik ben aan het sparen voor die beamer maar zal nog ene half jaartje duren , want ik ben nog maar 14 dus ik kom niet zo vlug aan geld
Maar ik ben nu alles aan het berekenen en wat ik het best kan kopen , de beamer weet ik dus al maar ik heb geen idee wat voor scherm ik moet kopen voor op te projecteren en rond welke prijs zit ik dan en ik zou graag groter dan 60" gamen
dynamike ik heb eens gekeken naar jouw scherm en dat is echt perfect voor bij mij kan je de hele exacte naam geven van dat scherm en de prijs en waar je het gekocht hebt Doe je me een groot plezier mee
Ik heb even wat verder gezocht en ik kwam dit scherm tegen 10600004: CineFix Videoformaat 4:3, 169x219 cm. Matwit P
Stalen binnenframe met uniek span/veermechanisme afgedekt met mooi vormgegeven, kunststof lijst.
Kenmerken
Projectiedoek wordt aan achterzijde (boven/onder) eenvoudig midddels profielen en uniek span/veermechanisme strak gespannen.
Extra brede, zwarte lijst (9,5 cm breedte) verhoogt waargenomen helderheid van geprojecteerde beeld.
Kunststof, schuinsaflopende, matzwarte afdeklijst voorkomt hinderlijke reflectie en vermindert schaduw in beeld.
Eenvoudige montage frame.
Permanente bevestiging aan wand met geïntegreerde montagebeugel.
Keuzemogelijkheden
Doeksoorten Matwit P en High Contrast D.
Formaten video (4 : en HDTV (16 : 9).
Technische kenmerken
De Projecta producten voldoen aan de strengste kwaliteits- en veiligheidseisen in Europa en worden onder CE geleverd. Projecta laat de kwaliteit van haar producten bewaken door het TÜV/GS programma.
Stalen, in elkaar te schuiven frame (50x30mm), gepoedercoat in zwart.
High Contrast D: grijze vinyl film met zwarte achterzijde; reflectiewaarde 0,8 en kijkhoek 40º L/R.
Matwit P: tweelaags vinyl folie met zwarte achterzijde; reflectiewaarde 1,0 en kijkhoek 50º L/R.
Projectiedoek(en) voldoet(n) aan eisen voor brandwerendheid van bouwmaterialen en bouwdelen.
bron : www.videoprojector.be
prijs: 342 euro
Nu vroeg ik mij af wat het verschil is tussen zo een scherm van 350 euro en een scherm van 1500 euro , zelfde formaat maar gewoon veeeeel duurder.
Wat is het verschil hierin en merk je dat als ik game?
Laatst bewerkt: 30 nov 2006