1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Wie gamed met een beamer?

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door sticky fingers, 11 feb 2003.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. The Bolster

    The Bolster --

    Berichten:
    853
    Leuk Bevonden:
    0
    Even snel een vraagje: Hoe ver moet een beamer minimaal van het scherm staan? :D Alvast bedankt
     
  2. dynamike

    dynamike i love astrid

    Berichten:
    2.702
    Leuk Bevonden:
    0
    Verschilt per beamer. Wat voor lens erop zit en hoe ver je kan in en uitzoomen. Dit staat meestal gewoon vermeld bij het product in de handleiding en ook wel op internet denk ik.
     
  3. 2005simoens

    2005simoens Active Member

    Berichten:
    423
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik was zowat aan hetz oeken voor een beamer en mijn voorkeur was altijd de hitachi PJ-TX300 maar nu zie ik nog andere goede beamers en ik zou graag willen weten welke van deze jullie voorkeur is ;) hier zijn de links : http://www.coolsound.nl/product_info.php?cPath=154&products_id=3318 Sony VPL-HS60 n(ik denk dat deze de beste is omdat deze in de 2 000 euro normaal kost maar op deze site voor maar 1450)
    http://www.coolsound.nl/product_info.php?products_id=3782 Hitachi PJ-TX300
    http://www.coolsound.nl/product_info.php?products_id=3026 LG AN110B Zwart
    http://www.coolsound.nl/product_info.php?products_id=4254 Epson EMP-TW700
    http://www.coolsound.nl/product_info.php?products_id=2352 BenQ PB2250


    Ahja , Ik gebruik hem alleen om te gamen soms eens ene film maar voor mij is het gamen het belangrijkste.
    En nog iets , welke kabel gebruiken jullie van xbox 360 naar de beamer , is voor het beste beeld die monster cable dan het beste ?
     
    Laatst bewerkt: 1 dec 2006
  4. Grave

    Grave Gym Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.035
    Leuk Bevonden:
    520
    Erg coole pics van die hitachi.

    Maar hoever zitten jullie van het scherm af? Is er een minimale afstand, want het lijkt me niet nice als je 2 meter van je scherm afzit, dan is het toch heel erg vaag:confused:

    Btw goeie deal voor zo'n hitachi 500 euro:eek: Voor die prijs wil ik er ook wel 1:9
     
  5. 2005simoens

    2005simoens Active Member

    Berichten:
    423
    Leuk Bevonden:
    0
    ik ook :d Grave weet jij toevallig welke de beste beamer is uit mijn lijstje ? :) of denkt :)
     
  6. tipex

    tipex Active Member

    Berichten:
    1.699
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik zou voor de epson gaan, de tw-600 was al een geweldige beamer en de 700 is nog weer een tandje beter. Wellicht effies rondneuzen op het htforum.nl daar komen de meeste beeamers wel voorbij.
     
  7. Grave

    Grave Gym Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.035
    Leuk Bevonden:
    520
    ^Je hoort idd vaak dat de epson wel het beste moet zijn.
     
  8. miQe Amersfoort

    miQe Amersfoort Active Member

    Berichten:
    642
    Leuk Bevonden:
    0
    Laatst bewerkt: 1 dec 2006
  9. 2005simoens

    2005simoens Active Member

    Berichten:
    423
    Leuk Bevonden:
    0
    merci ;) jah ik ws aan het twijfelen tussen de PJ-TX300 en die epson 700 .
    Dan zal het de epson worden :)
     
  10. Smok3y

    Smok3y Dark Souls!

    Berichten:
    3.670
    Leuk Bevonden:
    277
    Ik wilde een tijdje geleden ook een epson TW-600 aanschaffen,maar heb vd koop afgezien omdat m,n kamer 2 bij 3 meter is.
    Dus denk dat dat niet gaat werken:'-(

    Maar wil nog altijd later een beamer kopen!
     
  11. dynamike

    dynamike i love astrid

    Berichten:
    2.702
    Leuk Bevonden:
    0
    Je hoort wel eens regeltjes als 'minimale afstand tot scherm = 1,5 x beeldbreedte'. Mja, regeltjes....je ziet het vanzelf wel of het lekker gamed of niet. Ik zit iets meer dan 2 meter van mijn scherm van 160x90cm (ongeveer 100 inch). Vroeger kreeg ik altijd tranen van lang gamen, nu niet meer. Mijn ogen vinden het geweldig zo ;)

    Ik hoorde dat de nieuwe batch TW700's ongelofelijke 1:10000+ contrast ratios eruit gooide, en dan heb ik het niet over foldergegevens, maar echt gemeten waarden :eek: Gaaf hoor...
     
    Laatst bewerkt: 1 dec 2006
  12. miQe Amersfoort

    miQe Amersfoort Active Member

    Berichten:
    642
    Leuk Bevonden:
    0
    Zou ik er ook een huis bij kopen.... lijkt me zowiezo niet echt werken op een kamer van 2x3, ook niet een andere beamer
     
  13. Smok3y

    Smok3y Dark Souls!

    Berichten:
    3.670
    Leuk Bevonden:
    277
    Daarom zei ik idd al later pas.
    Als ik op m,n zelf woon (nog een paar maanden geduld hebben nog)
     
  14. xboxmaniaxx

    xboxmaniaxx Loyal to the game

    Berichten:
    764
    Leuk Bevonden:
    0
    Kan iemand eens een foto maken van z'n beamer thuis? Lijkt me uberwreed om dat is te checken :thumbs:
     
  15. dynamike

    dynamike i love astrid

    Berichten:
    2.702
    Leuk Bevonden:
    0
    Hmmz ze staan ook gewoon in deze thread, beetje meer bladeren mag wel. Maar speciaal voor jou...check de spoiler...meeste mensen kennen deze pics allemaal al:

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]
     
    Laatst bewerkt: 1 dec 2006
  16. 2005simoens

    2005simoens Active Member

    Berichten:
    423
    Leuk Bevonden:
    0
    wat is dat daar op de grond naast je bureaustoel :confused: heeft dat iets van de projector ?


    Ah, subwoofer ;) ziet er echt zeer mooi uit jouw kamer;)
    Wat zijn de afmetingen van jouw scherm? :) ik vindt de grote echt perfect voor in mijn kamer daarmee dat ik dat graag zou willen weten ;)
     
    Laatst bewerkt: 1 dec 2006
  17. dynamike

    dynamike i love astrid

    Berichten:
    2.702
    Leuk Bevonden:
    0
    Subwoofer ;)

    [​IMG]

    [​IMG]


    Staat nu weer onder het scherm trouwens...
     
  18. Occisor

    Occisor Active Member

    Berichten:
    1.000
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat met die regeltjes, mwa... Hangt ook wel een beetje van de beamer af en je lichtopbrengts, www.projectorcentral.com geeft wel goede afstanden per beamer ( incl hoe je je lens hebt staan enz.)

    Enneh... 100 inch..? 160² + 90² = 184² is ongeveer 72 inch..;) niet om te bitchen hoor haha, vanaf jou kijkpositie is dat meeeeerrrr dan genoeg..:9
    Die zijn wel gemeten na calibratie en kleurfilter enz. erin he..:)
     
  19. xboxmaniaxx

    xboxmaniaxx Loyal to the game

    Berichten:
    764
    Leuk Bevonden:
    0

    Retestrak gedaan }:]

    Ik moet mezelf er ook maar eentje aanschaffen. Lijkt me alleen belachelijk duur:)
     
    Laatst bewerkt: 1 dec 2006
  20. 2005simoens

    2005simoens Active Member

    Berichten:
    423
    Leuk Bevonden:
    0
    Weet iemand waar ik scherpe foto's kan zien van de epson TW700 want ik zou dat graag eens willen zien ;)

    groeten, karl

    Ik weet echt niets van beamers dus ik kom heel veel het woord calibratie tegen of hercalibratie , wat bedoelen ze daar juist mee ?
     
    Laatst bewerkt: 2 dec 2006
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina