1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Wie gamed met een beamer?

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door sticky fingers, 11 feb 2003.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    Ik heb de 360 ook naast me gehad en kan je 1 ding zeggen: niet doen!
    Bij dvd's is ie overigens een stuk stiller, maar met een beamer boven je en een 360 naast je kom je gewoon op een te hoog aantal db's uit. Ik heb nu een vga-verlengkabel van 7 meter oid. Ik was 35,- kwijt. De winkel had wel duurdere maar de verkoper wist me te vertellen dat er met hd over deze afstand en met die kabel geen kwaliteitsverlies zou optreden. Op den duur moet je toch ergens op af gaan.

    VGA-aansluiting schijnt idd de beste aansluiting te zijn, veel gelezen op het internet en aangezien ik de core heb en daarom geen component om het te testen, daar ook maar voor te gaan.

    @2005: scherm is imo een beetje duur. Dit is toch een niet oprolbaar scherm? Ik heb er zelf 1 gemaakt met verduisteringsgordijn en ik denk niet dat die onder doet voor deze.
     
  2. 2005simoens

    2005simoens Active Member

    Berichten:
    423
    Leuk Bevonden:
    0
    jah het is duur idd maar het zelf maken ik heb er aan gedacht maar als ik het maak zal het nooit mooi afgewerkt zijn en niet zo goed:p dus dan koop ik het liever :) Is dat niet oprolbaar? wist ik niet :) weet er iemand waar ik goede spanschermen kan vinden voor weinig geld, liefst rond de 100"
     
  3. Occisor

    Occisor Active Member

    Berichten:
    1.000
    Leuk Bevonden:
    0
    VGA is daarbij ook nog de enige kabel die 1080p ondersteund en dvd--> 720p scaling

    Je zou het verschil eens moeten zien tussen een gordijn en een echt high-contrast doek.. dat is toch wel enorm..

    Spanschermen zijn over het algemeen heel erg duur, het beste wat je kan doen is zelf doek kopen en een frame maken en het eroverheen spannen, ben je veel goedkoper uit..Je moet er wel wat moeite in steken..
     
  4. 2005simoens

    2005simoens Active Member

    Berichten:
    423
    Leuk Bevonden:
    0
    ik ga er nog over nadenken ;) kheb nog wat tijd want ik moet nog wat verder sparen ;)
     
  5. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    Ik heb een how-to gedaan van het ht-forum en meerdere leden wisten te vertellen dat het verschil minimaal was ;)
     
  6. 2005simoens

    2005simoens Active Member

    Berichten:
    423
    Leuk Bevonden:
    0
    weet iemand een site waar je zo gordijn kunt kopen?
    Als het verschil echt minimaal is kan ik het zelf maar eens proberen maken :D
     
    Laatst bewerkt: 4 dec 2006
  7. tipex

    tipex Active Member

    Berichten:
    1.699
    Leuk Bevonden:
    0
    @Defk: Verschil met vga en component verschilt per beamer, ik schrok bij mijne zo erg van het verschil dat ik er nooit meer naar terug hoef, wat een flets plaatje krijg je dan :mad:

    @Occisor: Via component kun je ook 1080P
     
  8. joostpolletje

    joostpolletje Active Member

    Berichten:
    1.393
    Leuk Bevonden:
    0
    Component geeft 1080p door, maar wel alleen BEELD en geen geluid.
     
  9. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    Ik had het in mijn laatste reply over een zelfgemaakt doek he? ;)
     
  10. dynamike

    dynamike i love astrid

    Berichten:
    2.702
    Leuk Bevonden:
    0
    Uhm, oke. Whats the point? Ging toch over verschil met VGA?

    Zelfgemaakt doek nog wel...wat een breiwerk :+
     
    Laatst bewerkt: 5 dec 2006
  11. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    Gepunnikt! :9
     
  12. dynamike

    dynamike i love astrid

    Berichten:
    2.702
    Leuk Bevonden:
    0
    :lol:
     
  13. joostpolletje

    joostpolletje Active Member

    Berichten:
    1.393
    Leuk Bevonden:
    0
    Mike niet zo bijdehand }:]
     
  14. tipex

    tipex Active Member

    Berichten:
    1.699
    Leuk Bevonden:
    0
    @Kev: was een reactie op je berichtje boven aan de pagina :)
    @Joost: VGA kabel geeft toch ook geen geluid door? Geluid doe je toch via je optische uitgang...
     
  15. NeoSoulStar

    NeoSoulStar Active Member

    Berichten:
    4
    Leuk Bevonden:
    0
    Speel op een Infocus HD beamer, speel gewoon op de witte slaapkamer muur en geluid is optisch aangesloten via een Logitech Z5500 setje.
    Toen ik net de beamer had, had ik nog geen hd kabel, weekje later kwam de hd kabel binnen en verschil is echt enorm, wil nooit meer terug.

    Spendeer meer tijd in de slaap kamer met mn xbox360 de laaste tijd dan met mn vriendin :)
     
  16. joostpolletje

    joostpolletje Active Member

    Berichten:
    1.393
    Leuk Bevonden:
    0
    goedzo!! :thumbs:
     
  17. tipex

    tipex Active Member

    Berichten:
    1.699
    Leuk Bevonden:
    0
    Gisteren me nieuwe lampie binnengekregen, kan weer fijn op het grote scherm spelen, op een 32" lcd tv is echt afzien gewoon ghehehe
     
  18. kaasbever

    kaasbever Active Member

    Berichten:
    159
    Leuk Bevonden:
    0
    wat betaal je nou voor een goed setje (HD beamer+scherm) mag eventueel 2e hands zijn. En wat kost een nieuw lampje gemiddeld?
     
  19. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    Lamp voor de pj-tx100 kost 230 als ik me niet vergis en wat betreft tweedehands is het of geluk hebben op marktplaats oid en een demomodel tegenkomen (ik zou een beamer daar nooit via een particulier kopen), of htforum ed in de gaten houden.
     
  20. 2005simoens

    2005simoens Active Member

    Berichten:
    423
    Leuk Bevonden:
    0
    Showcase op HT forum is zo vet al die mensen met een eigen HT kamer , met de prijzen erbij soms en wat ze allemaal hebben , vindt ik echt wel tof . zeker die foto's echt er zitten prachtige kamers bij
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina