Wie gamed met een beamer?

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door sticky fingers, 11 feb 2003.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Hordo

Hordo Wormen! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    21
    Wat ik me eigenlijk afvraag, hoe bevalt die 360 nou op die beamer van jou Tipex? Volgens mij is dat pas écht indrukwekkend :)

2. tipex

tipex Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Dat ding maakt overuren de laatste tijd, zeker met de vakantie staat dat ding wel een uurtje of 6 a 8 aan per dag :) Gamen op dat ding icm de rest van me hifi circus is 1 groot feest.

3. JKI

JKI Ik wil bolletje

Leuk Bevonden:
    0
    Kan ik me voorstellen:). Gamen op gewoon een xbox op een beamer en in dolby d. is ook helemaal niet slecht hoor*) .

4. Frank.V

Frank.V HomeTheater

Leuk Bevonden:
    0

inderdaad!!!!!, ik heb het gezien en gehoort bij JKI en het is daar TOP:D_O_ Vooral met de beamer lekker groot en ook zeker mooi beeld en dan ook nog is goed geluid erbij!
    echt mooi !_O_

5. tipex

tipex Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Jah ik zag dat je er eentje had aangeschaft, hartstikke goed man, zag er erg mooi uit je kamer.

6. JKI

JKI Ik wil bolletje

Leuk Bevonden:
    0
    Thnx*) .

7. Wallie

Wallie Hardware Freak

Leuk Bevonden:
    0
    Hoe heb je trouwens je Beamer nu aangesloten ??
    Nog steeds 10 meter S-Video kabel ??

8. DaboNL

DaboNL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Heb wel eens op een beamer gespeeld en moet zeggen dat dit toch wel machtig mooi is hoor, maar echt lang kan je er niet op spelen vind ik, krijg je toch wel erg last van je ogen.

9. dynamike

dynamike i love astrid

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb binnenkort ook een HD beamertje op mijn kamer. Ik wilde eerst een HDTV kopen, maar met mijn budget zat ik net op een maatje te klein voor mijn wensen. Ook omdat ik nu op een (niet-HD) 106cm plasma speel in de huiskamer, is 66cm gewoon te weinig. Ik wil gewoon HD spelen, en er dan wel op vooruit gaan, dus wel zo groot mogelijk :) Bovendien kan ik dan eindelijk gamen op mijn eigen audio systeem. :D Mijn projectie zal 60 inch worden, ongeveer 1,5m diagonaal. Groter zou niet mooi passen in mijn kamer.

Pics...soon dus :)

Laatst bewerkt: 6 feb 2006
  10. tipex

tipex Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    @DaboNL: Geen problemen mee, speel er zo de hele dag op (sony lcd beamer). DLP is wat onrustiger om naar te kijken, dat hou je waarschijnlijk minder lang vol.

@Dynamike: Kewl dude, ben benieuwd naar je pics, alvast heel veel fun ermee. Weet je al welke beamer het gaan worden?

11. dynamike

dynamike i love astrid

Leuk Bevonden:
    0
    Ik denk de Hitachi PJ-TX100. 1280x720 native, HD-ready met DVI, 1200 lumen, 1200:1 contrast, ook component en vga aansluiting en ook nog cool uiterlijk :) Dat ding is er al een tijdje en krijgt nog steeds goede beoordelingen en reviews. En het belangrijkste: hij is voor een hele gunstige prijs te krijgen :)

12. Robby Bobson

Robby Bobson Die rapper.

Leuk Bevonden:
    0
    Wat is een gunstige prijs, en waar? ;)

Ik heb van het weekend Halo2 op een beamer gespeeld, van 11 uur 's avonds tot 4 uur 's nachts, en dat was echt geweldig _O_ met z'n vieren elkaar lekker afmaken :D

13. dynamike

dynamike i love astrid

Leuk Bevonden:
    0
    Ik ga geen directe link geven naar de shop, dalijk kopen jullie de laatste onder mijn neus weg :9

Laat ik zeggen dat je voor iets meer een 32 inch HDTV hebt en een beetje googlen naar het merk en typenummer wel resultaat geeft ;)

14. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    Noem anders de prijs eens dan, ben ik wel benieuwd naar :)

15. Robby Bobson

Robby Bobson Die rapper.

Leuk Bevonden:
    0
    €1.695?

Dat is niet veel idd :cool:

16. JKI

JKI Ik wil bolletje

Leuk Bevonden:
    0
    Op welke afstand kijk je dan?

Coole beamer trouwens! Daarmee kan je wel bij je vrienden aankomen:cool:

17. SjoerdV NL

SjoerdV NL Hardcore Poster?

Leuk Bevonden:
    2

Ik weet het :cool:

Als je er een gratis calibratiewaardebon bij krijgt is het een (voor mij) bekende zaak.

18. boatfreak

boatfreak Guest

Wat kost een (goeie/minder goeie/ goedkoopste) HD beamer nou... Is toch wel erg gaaf hoor, gamen met zo'n groot scherm. 2 kennissen van me hebben het ook, en dan een vette (heldere) 7.1 surround erbij, dat is echt wel vet ;)

Heeft iemand misschien een prijsindicatie van wat ze ongeveer kosten? de duurdere en goedkopere apart genomen dan, zie ik daar het verschil ook tussen ;)

En is het nog verstandig om nu een Standard Definition beamer te kopen? (die kan je op internet al krijgen vanaf zo'n 300 euro)

Mzzls........Daniel.........

19. JKI

JKI Ik wil bolletje

Leuk Bevonden:
    0
    Ik denk dat je met die 300 euro een tweedehands beamer bedoelt, toch...

20. dynamike

dynamike i love astrid

Leuk Bevonden:
    0
    Nee :eek:

Over kut gesproken, dat ding is bij die shop vandaag uit voorraad gegaan :confused: Dat wordt dus ietsje langer wachten...

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina