1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Wie gamed met een beamer?

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door sticky fingers, 11 feb 2003.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. JKI

JKI Ik wil bolletje

Leuk Bevonden:
    0
    Gratis:eek: . Da's pas relaxt8) . Weetje tenminste zeker dat je goed beeld hebt:cool: .

2. JKI

JKI Ik wil bolletje

Leuk Bevonden:
    0
    Soooo, dan baal je:D |:- . Damn, das niet echt fijn. Maar je bent wel vastbesloten om die projector te gaan kopen?

3. dynamike

dynamike i love astrid

Leuk Bevonden:
    0
    Ja...het is gewoon de meest relaxe HD beamer in mijn budget, maar komt goed ;)

Laatst bewerkt: 6 feb 2006
  4. dynamike

dynamike i love astrid

Leuk Bevonden:
    0
    Hij komt eraan, hij komt eraan.. :D

Zal volgende week wel worden ;)

5. JKI

JKI Ik wil bolletje

Leuk Bevonden:
    0
    Post meteen ervaringen als je hem hebt hé;).

6. dynamike

dynamike i love astrid

Leuk Bevonden:
    0
    Nee ik heb hem nog niet, maar zoiets moet het worden:

7. JKI

JKI Ik wil bolletje

Leuk Bevonden:
    0
    Heb je al een scherm eigenlijk? En op welke afstand kijk/game je?

Edit: zie ik het goed dat je van dat noppenschuim (of hoe je het ook noemt) tegen de deur aan hebt zitten? Ik heb hier zelf ook aan zitten denken omdat je het zo goed hoort door het hele huis als ik bijvoorbeeld op een lekker volume een film zit te kijken.

Laatst bewerkt: 11 feb 2006
  8. dynamike

dynamike i love astrid

Leuk Bevonden:
    0
    Nee ik heb mijn scherm nog niet, maar dat komt ook komende week. Het wordt een zelfbouw 60 inch (= 1,50m). Welke ik zal bekijken van een afstandje van 2,5 a 3 meter.

Ik heb idd van die dempende noppen op mijn hele deur. Het is een flink verschil met toen er nog geen noppen op zaten, qua geluid aan de ander kant van de deur. Zijn mijn ouders ook weer blij ;)

9. JKI

JKI Ik wil bolletje

Leuk Bevonden:
    0
    En qua geluid in je kamer? Is daar duidelijk verschil te merken?

Waarom ben je eigenlijk voor zo'n klein scherm gegaan? Ik kijk op iets minder dan 3 meter en projecteer 2 meter breed. In mijn ogen ideaal. Erg mooi vind ik het zo. Daarvoor had ik een diascherm van 1,20 breed en dat vond ik te klein. Maar daar tussenin zal het ook wel een goede grootte zijn denk ik...
    Is het scherm eigenlijk vast of oprolbaar?

10. dynamike

dynamike i love astrid

Leuk Bevonden:
    0
    Het is al zo´n tijd geleden dat ik die dingen erop heb geplakt...ik zou echt niet meer weten of het verschil maakte voor het geluid in de kamer.

De reden dat ik het scherm deze maat heb gekozen is omdat ik een schuin dak heb, en ik mijn center wel onder het scherm wil hebben. Als ik het scherm groter zou maken komt hij dus óf voor mijn center óf hij moet verder naar voren door het schuine dak. Deze maat is precies goed. Het scherm zit gelijk met de voorkant center en past precies mooi tussen de linker en rechter speaker. Ik denk niet dat ik het te klein ga vinden, maar dat zien we dat wel :)

Hij wordt niet oprolbaar, maar wel makkelijk opbergbaar, maardat zie je dat ook wel ;)

Laatst bewerkt: 11 feb 2006
  11. JKI

JKI Ik wil bolletje

Leuk Bevonden:
    0
    Een vast scherm blijft tenminste altijd vlak, dus dat is wel mooi:). En ik heb al zo'n vermoeden hoe je het gaat doen... Met scharnieren, of niet soms:).

12. dynamike

dynamike i love astrid

Leuk Bevonden:
    0
    Nu ik hem heb besteld kan ik ook wel zeggen waar :)
    Ik heb hem besteld bij Coolsound. Deze winkel had een hele goede reputatie op verschillende websites, ik kon er betalen met iDeal, en ik kon hem er kopen voor 995 Euro _O_

LINK

Hij zal toch echt wel deze week binnen komen, dus ik ben benieuwd :)

13. JKI

JKI Ik wil bolletje

Leuk Bevonden:
    0
    Heb je hem al?

14. dynamike

dynamike i love astrid

Leuk Bevonden:
    0
    Aaaaargh, NEE :mad: Dat ding bleek toch niet op voorraad te zijn...

Hij is gistermiddag verstuurd, dus het is de vraag of hij op deze zaterdag wordt afgeleverd, of dat het maandag (of dinsdag :confused:) gaat worden. Volgens de TPG Track&Trace die ik vanochtend vroeg checkte was hij al op het sorteercentrum dordrecht gesorteerd...dus ik zie wel.

Laatst bewerkt: 18 feb 2006
  15. gompy

gompy Tropilatakroba

Leuk Bevonden:
    0
    Het is nu maandag. Heb je hem al binnen gekregen Dynamike??O-)

16. RobbertN

RobbertN Banned

Leuk Bevonden:
    0
    Maar op een beamer gamen is toch zo 'het kan toch niet onduidelijker gamaakt worden' , of zit ik verkeerd.

17. tipex

tipex Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    heuh?

18. JKI

JKI Ik wil bolletje

Leuk Bevonden:
    0
    Vraagje aan tipex: heb jij weleens vergeleken tussen het aansluiten van de xbox 1 via s-video of component? Ik heb 'm nu nl via s-video aangesloten en vroeg me af of het beeld scherper kon, want nu is het niet echt scherp...

19. dynamike

dynamike i love astrid

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb hem :D

Eindelijk stond na mijn lange schooldag daar een grote Hitachi doos op het aanrecht. Eerst even mijn avondmaal naar binnen gewerkt en naar mijn kamer met die hap.

Zo, dat ding is best groot :9 En die lens is echt huge _O_
    Ik heb alleen mijn scherm niet dus ik moest ff projecteren op mijn schuine licht grijze gipsplaten muur. Op zich voor een paar daagjes te doen.

Xbox360 van die 42' (niet-HD) plasma af en naar boven...aangesloten met component...aanzetten beamer...aanzetten 360...*kijkt*....past video aan op 720p en 16 : 9...*kijkt*...*mond valt open*...DAMN wat is vet beeld _O_

Serieus, ik heb nog nooit eerder de 360 op 720p gezien, maar dat ziet er écht heel vet uit! Daarna mijn VGA kabel aangesloten en tot mijn verbazing werd het NOG scherper :eek: Die lettertje poppen echt van de muur af _O_ gelijk ff wat op de 360 gedownload 720p materiaal gekeken...echt geweldig hoe mooi. Het is gewoon mooier dan bioscoop omdat je niet van die knispertjes erin hebt zitten, het is gewoon puur scherpe vloeiende picture.

Ik ben echt ultra-turbo-mega-blij met dat ding...nu al...30 min na het aansluiten.

Hier een snel picje wat ik ff heb gemaakt van mijn sketchy opstelling nu, wat de komende dagen nog allemaal zal veranderen, dan zal ik meer pics maken van het beeld en mischien ook ff kijken of ik een filmpje kan maken om duidelijk te maken dat er niks is van tearing, smearing, ed wat op sommige HDTV's voorkomt.

Stay tuned...

Laatst bewerkt: 20 feb 2006
  20. JKI

JKI Ik wil bolletje

Leuk Bevonden:
    0
    Fijn voor je dat je hem binnen hebt:). Opeens heb ik ook heel veel zin om een 360 te hebben en hem via component aan te sluiten:D.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina