1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Wie gebruikt de functie om cd's te kopieeren naar de Xbox hardeschijf????

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door [14all41]s4nCh3, 20 jan 2003.

1. NiNo

NiNo Guest

Deathrow? Ik dacht dat dat spel dat niet ondersteunde...

2. wenze

wenze Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    dat doet deathrow ook helemaal niet. ik heb er zelf 15 cds op staan ofzo jammer dat je alleen orginele en cdrw erop kan zetten anders zou ik er wel meer op zetten.

3. Dioga

Dioga Piraat

Leuk Bevonden:
    52
    Deathrow doet dat wel.. Teminste, bij mij dan en ik denk dus niet dat jij een andere versie hebt. GEwoon ff bij audio options kijke, en je kan jezelf een mooie playlist samenstellen.

4. ID&T Rulez

ID&T Rulez DVD's ruilen? PM me!

Leuk Bevonden:
    0
    nee, ik gebruik deze functie niet.. vind het spel dan op de een of andere manier nepper :{

5. [14all41]s4nCh3

[14all41]s4nCh3 Gaming 24:7

Leuk Bevonden:
    0
    Counterstrike speel ik ook gewoon met een achtergondmuziek alleen zorg ik er wel voor dat de voetstappen nog te horen zijn.
    En ja Rotterdam terror corps cd op de achtergrond speelt niet echt lekker met een adventure ,maar wel bv bij halo lekker knallen lijkt mij(zelf niet geprobeert).

6. jermain

jermain

Leuk Bevonden:
    18
    ik heb 170 tracks :{

7. alibi

alibi Guest

deathrow doet dat wel, moet je maar ff goed kijken in de options.

8. Opheodrys

Opheodrys Allround gamer

Leuk Bevonden:
    1
    Over welk spel heb je het dan?

Ik heb er wat vette nummers van oa Rage against the machine in gezet.....die ff in je GT2002 gooien en.....

een race die je net niet wint,win ik nu wel....puur op het opfokken via de muziek.

Als je al je rijbewijs hebt(en een auto dan he) dan zet maar eens een suf deuntje op...rij je relaxt....zet dan vette beats,rock of dikke trance baaltjes op....wedden dat je vanzelf harder gaat?

Alleen hierdoor is de doos al beter dan de ps2......

9. Brutus

Brutus Xbw user

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb dat wel eens gedaan maar niet zo vaak als ik muziek wil luisteren zet ik de radio wel aan. Dan kan ik teminste ook cd-r luisteren en muziek in de xbox vind ik toch ook maar irritand en er zijn ook niet veel spellen die dit ondersteunen.

Deel Deze Pagina