Wie heeft deze TV thuis? JVC

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Baltimore Raven, 1 okt 2004.

1. Baltimore Raven

Baltimore Raven PRO-BOWLER

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb net deze TV besteld en zou eens willen weten wat mensen die hem ook thuis staan hebben ervan vinden? het gaat om deze http://www.jvc.be/product.php?id=AV-28X4BU&catid=100071

Als er mensen met vakkennis op het forum zitten mogen die ook gerust hun menig geven over deze tv.

2. Daz

Daz Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    2.259
    wauw mooi:)

3. Phantom LG

Phantom LG Just Relax and Play

Leuk Bevonden:
    0
    Wij hebben hier ook een JVC tv (lijkt heel erg veel op die van jou). En ik ben er erg tevreden over. Makkelijke menu's voor allerlei instellingen, snelle teletekst. Zeker weten een goed TV, goede aankoop!

4. Phoenix NL

Phoenix NL ...

Leuk Bevonden:
    1
    Ik heb thuis ook zoiets maar dan van Philips.

5. Alex V

Alex V V RACING

Leuk Bevonden:
    1
    Mooi ding. Maar van de prijs word je vast minder blij.

6. Baltimore Raven

Leuk Bevonden:
    0
    Wel ik vindt het in ieder geval meevallen, het komt op een 750 €. Maar ik mag hem in 2 delen want m'n broer deelt mee in de prijs. makkelijk. Dit was nog het enigste dat mankeerde voor een goeie game -en DVD ervaring te hebben en daarmee is het opgelost. Wel een geluk dat de oude tv het begeven heeft :D

Laatst bewerkt: 1 okt 2004
  7. Elgee

Elgee Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Hoezo, weet jij de prijs dan? Ik gok dat ie tegen de 900 euro aanzit, vind ik niet veel voor zo'n kwaliteit.
    BTW heb je dat tafeltje erbij gekregen?

edit: Sow hey, 750 is een koopje!!!

8. Baltimore Raven

Leuk Bevonden:
    0
    Ja dat dacht ik dus ook, hebben echt op alles gelet wat je maar kon, interlacing heeft ie nauwelijks last van in tegenstelling tot andere en duurdere modellen en het beeld staat perfect stil geen trillinkje te bespeuren, morgen ga ik hem gaan afhalen.

tafeltje is optioneel maar had ik niet nodig dus hebben we niet bijgenomen.

9. Daz

Daz Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    2.259
    offtopic YEEEAH Elgee is er weer met mijn raad:cool:
    ik heb hem overtuigd:)
    ontopic:
    ik vind vooral dat kastje mooi/
    handig voor dvd speler/xbox/dvd's.

10. Elgee

Elgee Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Ja dat hebben wij dus hier ook, dat kastje is egt heel erg stevig, ik heb er een dvd-speler, xbox en video recorder op staan en het buigt niet eens door (het zijn glazen platen zoals je al zult gezien hebben).
    Je kan aan de achterkant heel simpel de kabels kwijt zodat het geen rotzooi wordt als je er veel hebt staan.

11. Daz

Daz Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    2.259
    erg handig dus;)

12. Danger

Danger XBW Groentje

Leuk Bevonden:
    0
    Moet je hem er wel bij kopen hé :).

Het is een mooi tv'tje baltimore, erg goede specs. Ben alleen van de prijs verhouding niet echt op de hoogte. Maar de specs zien er prima uit!

13. tha messenger

tha messenger limited

Leuk Bevonden:
    2
    JVC vind ik zowiezo HET merk voor tv's. Gaan altijd zeer lang mee en blijven top. Ik heb een 'iets' kleinere versie.

14. Baltimore Raven

Leuk Bevonden:
    0
    Ok, thx voor de vele reacties en ik zal morgen nog wel iets laten weten hoe die speelt.

Ow was ik bijna vergeten, ik heb die gekocht in de Krëfel die hebben jullie toch ook in nederland, mocht je ff de prijs willen vergelijken als je dicht bij de grens woont is het mss interessanter om die hier te kopen *)

15. Daz

Daz Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    2.259
    ok.
    Doei:)

16. Baltimore Raven

Leuk Bevonden:
    0
    Hij is netjes geinstalleerd en doorstond al de tests met glans, om het heel erg bondig te houden hij is zijn prijs meer dan waard, DVD, Xbox en zelfs de televisie uitzendingen zijn heel scherp wat mij enorm verbaasde, vooral bij de tv uitzendingen.

Deel Deze Pagina