1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Wie heeft er meer dan 1 Xbox thuis ?

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door FDC -WolF-, 6 jul 2004.

  1. Tr@m$

    Tr@m$ inactieve gebruiker

    Berichten:
    2.205
    Leuk Bevonden:
    1
    Hey ik heb nu zon mooie chrystal xbox gewonnen met Top Spin maar ik twijfel wat ik er mee moet doen. Verkopen of op me kamer neerzetten zodat ik altijd lekker kan xboxen, en misschien online tegen en met me broertje enzo. Alleen heb je daar weer 2 accounts voor nodig (ok, trial kaart brengt uitkomst), en ook dubbele spellen natuurlijk.

    Verkopen is ook een optie natuurlijk, ik denk, omdat ik hem ook nog niet uit de verpakking heb gehaald, dat ik er wel zon 150-175€ voor kan krijgen.

    Wat zou jij doen?
     
  2. masterChief88

    masterChief88 sesamstraat!

    Berichten:
    790
    Leuk Bevonden:
    0
    we hebben er 2, ik heb er nu bijn 2 jaar 1, en mn broertje zat er regelmatig achter, naja, moest je dr weer omvehten, toen heb ik een advertentie van het PGR2-pack uitgeprint en op zn bureau gelegd.... en nu zijn er 2
     
  3. freakyoliver

    freakyoliver ps360

    Berichten:
    2.240
    Leuk Bevonden:
    0
    ik heb vier xboxen 1 normale 1totaal gehackt 1green edition en1silver edition
    en speel er lan party mee met vrienden enz
    en natuurlijk speel met de gehackt xbox
     
  4. geertbargeman

    geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

    Berichten:
    5.545
    Leuk Bevonden:
    308
    4 is dan weer beetje veel van het goede :) 2 is nog te doen, maar om nou 4 xboxen te kopen voor lan? Ik bedoel, hoevaak zit je nou met 16 man bij jou thuis/ergens anders te xboxen?
     
  5. dopmaster

    dopmaster Flying High

    Berichten:
    354
    Leuk Bevonden:
    0
    Danm ziekkelijk! maar wel handig :)
     
  6. killaz

    killaz Active Member

    Berichten:
    1.527
    Leuk Bevonden:
    43
    ik zie het nut er niet van in om meer dan 1/2 werkende xboxen te hebben
     
  7. geertbargeman

    geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

    Berichten:
    5.545
    Leuk Bevonden:
    308
    Nee idd, ik ook niet. Als je 2 xboxen thuis hebt, kan je nog keertje zeggen dat je het leuk vind om te lannen (1vs1 lan tja voor de liefhebber), maar 4 xboxen in huis halen, zie ik het nut echt niet van in :) Tenzij je natuurlijk 15 broers/zussen hebt 8)
     
  8. Beowulf

    Beowulf Intellectual Killer

    Berichten:
    251
    Leuk Bevonden:
    1
    Het heeft ook vaak niet echt nut om meerdere Xboxen te kopen maar als het je hobby is kun je er al blij mee zijn door het alleen al te hebben en in je (huis)kamer te hebben staan dan er mee te spelen. Zullen meestal mensen zijn die wat geld overhouden en dat goed kunnen indelen. Ga maar na : 2 weekendjes goed uitgaan en je hebt net zo veel of zelfs meer geld uitgegeven dan en xbox kost. Dat geld met uitgaan ben je gewoon kwijt en het enige dat je overhoudt is een kater (vaak). Die Xbox heb je en houd je ook.
     
  9. geertbargeman

    geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

    Berichten:
    5.545
    Leuk Bevonden:
    308
    Maarja, dan heb je 2 weekendjes plezier gehad. Voor dat geld heb je alleen een xbox onder je tv staan, en kan je er verder nog helemaal niets mee :)
     
  10. Darkpunker NL

    Darkpunker NL CoD4: 3.06 k/d ratio

    Berichten:
    54
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik heb 3 xboxen in 2 huizen. Mijn ouders zijn gescheiden, 1 bij mijn moeder en 1 bij mijn vader. maar mijn vader had een nieuwe telefoon gekocht dus kregen we er een xbox erbij. dat was dan mijn 2e xbox bij mijn vader. :p
     
    Laatst bewerkt: 10 jul 2004
  11. Mr.blond

    Mr.blond Active Member

    Berichten:
    911
    Leuk Bevonden:
    1
    Jongelui, nogmaals, als de reden een modchip is, dan post je beter niet. Of laat je de reden open, waarom je al dan niet een tweede Xbox hebt. Desnoods als je toch wil opscheppen zet je een uiterst verdachte smilie als reden. Dat is voor interpretatie vatbaar.
     
  12. sargeant swift

    sargeant swift geen titel

    Berichten:
    643
    Leuk Bevonden:
    0
    precies om die reden
     
  13. killaz

    killaz Active Member

    Berichten:
    1.527
    Leuk Bevonden:
    43
    hehe kan ik me voorstellen :D ;)
     
  14. Alex V

    Alex V V RACING

    Berichten:
    1.399
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik heb er 2. Een voor tuur en een voor mij :)
     
  15. Casperge

    Casperge Guest

    Ik heb tijdelijk een loge' xbox,omdat de eigenaar ervan gaat verhuizen.
     
  16. WarriorSan

    WarriorSan Somewhere in the system...

    Berichten:
    857
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik heb 4 Xboxen misschien ben ik gek volgens sommigen. Maar eerst had ik een zwarte, toen 2 om te linken (Halo _O_ ) toen kwam die geile groene die moest ik hebben en heb ik een zwarte verkocht, toen had ik er maar snel nog 1 gekocht om te bewaren (Dicht in doos) want de groene is een echte Limited die was in 2 dagen totaal uitverkocht en dat kun je niet zeggen over de Crystal Xbox (want die kun je nu nog steeds overal kopen wat is er Limited aan dan???) maar die vond ik ook geil dus kocht ik die ook....

    Op de foto staat niet de andere groene Limited Xbox want die staat op zolder achter de schot (nog steeds in doos voor komende 40 jaar) niks te doen naast mijn andere oude spelcomputers:

    [​IMG]
     
    Laatst bewerkt: 7 okt 2004
  17. ErroX

    ErroX Active Member

    Berichten:
    5.059
    Leuk Bevonden:
    2
    Dat je 4 of honderd xboxen hebt snap ik nog wel. maar dat je €200 uitgeeft voor iets dat je niet eens gebruikt kan ik niet echt bevatten. maarja jij je xbox ik mijn euro munten ofzo ;)

    Ieder z'n eigen ding.. (<-- dacht ik pas aan na het typen van bovenstaande tekst)
     
  18. MisTicMac

    MisTicMac Active Member

    Berichten:
    600
    Leuk Bevonden:
    0
    Mensen schijnen niet te snappen dat de waarde van zon limited xbox echt al enorm is. Als je nu een groene wilt kopen op het net ben je zo tussen de 350 en 400€ kwijt. Laat staan als hij een paar jaar ouder is dan is hij mee waard. Ik heb net als warriorsan een hele verzameling consoles. Heb zelfs laats een neogeo cd gekocht. Voor veel geld maar is alles waard voor een mooie collectie. De een verzameld postzegels hij en ik consoles.
     
  19. Shcaap

    Shcaap Liev Gastje

    Berichten:
    2.443
    Leuk Bevonden:
    4
    waarom heb ik daar nou niet aan gedacht?!
    ffs
     
  20. geertbargeman

    geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

    Berichten:
    5.545
    Leuk Bevonden:
    308
    Als de ps3/xbox2/NGC2 komen (of hoe ze dan ook mogen heten) dan ben ik bang dat je zo'n limited xbox niet meer kan verkopen voor €300/400. Kan er naast zitten, maar denk niet dat er mensen zijn die ze voor zoveel geld dan nog gaan kopen
     

Deel Deze Pagina