Ubisoft toch!? Had je gewoon ff moeten bellen met Ubisoft. Ik had beetje gelijk probleem. Had een spel van Deathrow gewonnen hier op xbw, en datw as de 3de prijs. Alleen had de gast van XBW het verkeerd doorgegeven aan Ubisoft en toen kreeg ik de 4de prijs, wat alleen een t-shirt was. Dus ik ff gebeld naar Ubisoft, zij checken op d esite waar dus gewoon stond dat ik 3de was, en toen kreeg ik game opgestuurd Tshirt mocht ik houden en draag ik nog geregeld.
nature1 zit prijsvragen op te sporen ik haat prijzen als petten of tshirts bij prijsvragen.. het is altijd wel leuk als je iets wint, maar wat the fuck moet ik met een tshirt (wat waarschijnlijk toch niet mijn maat is) of met een pet ?? (ik draag geen petten... is voor naabz0rz!! ik=1337!)
Oh ik heb trouwens wel vaker wat gewonnen, even vergeten. Ik heb een keer een Eye-Toy spel gewonnen bij de NRCV-gids en een keer bij de OPM2 een exemplaar van LOTR: Return of the King. Maar dat was allemaal in m'n 'Ps2-tijdperk'.
Kost het geld dan? Volgens mij zijn de prijsvragen gratis voor deelname. Anyway, ik heb wel vaker meegedaan maar helaas nooit wat gewonnen. Het wordt eigenlijk eens tijd dat ik wat win.
was eens in de v&d en daar hadden ze zo'n wedstrijd met F1 2000nogwat en de gene met de beste tijd won het spel voor de playstation, die heb 'k toen gewonnen terwijl ik geen playstation had
een keer Driver2 gewonnen bij het official playstation magazine geloof ik. ik was alleen nooit ingeligt dat ik gewonnen had, dus ik stond wel vaag te kijken toen de postbode me dit overhandigde plus een poster . En een keer panzer dragoon hier op xbw, die ik binnen een paar weken binnen had.
Ja postbode kwam em gister brengen, juist op het moment dat me xbox weg is voor reperatie Nu zit ik maar met et spel, had dat niet een weekje later gekunt?
Ooit eens met een tombola van mijn vriend meegedaan voor de lol, win ik toch niet een classic-edition van 007: agent under fire Was echt verbaasd, maar het spel is maar stom
-Een dvd (Blood: the last Vampire) bij een pc blad (weet helaas niet meer welk blad). -Een gesigneerde kopie van Project Gotham Racing 2, bij XBox Magazine. -Een draadloze PS2 controller + Final Fantasy X-2 bij Gammo (had alleen toen al geen PS2 meer...). Dus ze verloten de prijzen daadwerkelijk!
Ik heb hier op XBW laatst nog Ghost Recon 2 gewonnen. Echt te chill, game was er binnen een week. Ook heb ik een keer een paar hele dure skates gewonnen. Was met een tv-programma geloof ik (me naam werd daar uitgesproken)..
Ik heb een tijd geleden SWAT:GST gewonnen. Ik weet alleen nog steeds niet of die nou van xboxworld of van insidegamer kwam. Er zat geen brief ofzo bij. Ook heb ik laatst een troostprijs bij insidegamer gewonnen: een james bond: rouge agent zaklampje