Wie heeft er ooit een spel gewonnen en waar

Discussie in 'Algemeen' gestart door Nature_1, 20 jan 2005.

1. roytjuhxboxfan

roytjuhxboxfan the best on the xbox

Leuk Bevonden:
    0
    misschien een beetje een domme vraag maar waar kenje die prijsvrage vinde op xbw??

2. geertbargeman

geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

Leuk Bevonden:
    308
    Op de frontpage staan zo af en toe prijsvragen. Daar moet je dan even aan mee doen :)

3. Amras

Amras Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Kun je een handeltje van maken. Spellen winnen en dan gesealed doorverkopen ;)
    @ Tim NL, wat voor gezeur dan? Ik heb een keer iets gehoord over een vraag die een beetje onduidelijk was. Maar eigenlijk was dat alleen maar zo voor de mensen die overal een strikvraag in zien...

4. roytjuhxboxfan

roytjuhxboxfan the best on the xbox

Leuk Bevonden:
    0
    okee bedankt

5. Xam

Xam Woo-Hah!

Leuk Bevonden:
    0
    Ban :cool:

6. Sen

Sen Active Member Hoofdredacteur

Leuk Bevonden:
    378
    Twee keer met Sega toernooien gewonnen, Sega masters 1 & Sega masters 2.

7. Forgottensoul

Forgottensoul The One

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb jammer genoeg nooit iets gewonnen:mad: ik heb wel een keer een brief naar de pu gescheven en toen kreeg ik een gratis pu en allemaal handtekeningen maar niet allemaal omdat ze naar de tokio game show waren..
    ik kon de rest halen op dit jaar powerunlimited gameplay:)

8. NL Eagle

NL Eagle Californication

Leuk Bevonden:
    0
    ik heb laats meegedaan met dat bel en win boekje van de pu en heb daarmee het spel mortal kombat deception gewonnen met dvd kit:)
    wie trouwens het spel wil kopen, ik verkoop het voor 35 euro(natuurlijk helemaal nieuw en in verpakking;))

9. xbox-freack

xbox-freack Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Nou, ik persoonlijk heb nog nooit een spel gewonnen, en de oorzaak is ook zeer duidelijk: ik speel nooit mee. :9
    Mijn vriend daarentegen, wint bij elke prijsvraag dat hij meespeelt! (figuurlijk dan, maar hij heeft toch zeker 3/4 van de wedstrijden gewonnen!)
    Geloof het of niet, het volgende verhaal is echt gebeurd (hier komt mijn 2-uur durende verhaal :p) : die vriend van mij (laten we hem X noemen) deed mee aan een wedstrijd waarbij hij een xbox kon winnen of een game. X deed mee voor de xbox want zelf had hij er geen. Jammer genoeg won hij geen X-doos maar wel Halo2! Aangezien hij geen X-doos in huis had, kwam hij naar die goeie ouwe vriend van hem (ik dus) en gaf het me cadeau !!! En dat is het verhaal van een goede vriendschap en het bezit van mijn Halo2.

Greets, McColanis

(PS: Halo 2 is supertof! alleen jammer van dat 'einde' van de single-player!)

10. Willem

Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

Leuk Bevonden:
    686
    Nee, ik heb nog nooit iets gewonnen, ik doe bijna altijd mee op XBW aangezien ik de antwoorden ken.
    en volgens mij moet je ook zo snel mogelijk er bij zijn om kans te maken

11. Xam

Xam Woo-Hah!

Leuk Bevonden:
    0
    Niet waar. Er is een bepaalde sluitingsdatum, en iedereen die daarvoor zijn antwoorden heeft ingestuurd wordt in de hoge hoed gegooid. Daar worden dan de winnaars uit getrokken. 100% eerlijk dus.

12. Amras

Amras Active Member

Leuk Bevonden:
    0

Dat maakt niks uit. Er wordt willekeurig iemand gekozen uit de inzendingen. Iedereen heeft net zoveel kans.

13. Nature_1

Nature_1 Stephanovic NL

Leuk Bevonden:
    0
    Ut lijkt erop dat ik bijna de enige ben die nooit een prijs heeft gewonnen ;)
    Heb ff rondgekeken op het net en ik heb met alle prijsvragen die er waren meegedaan :D Ik zal hier wel wat posten als ik wat gewonnen heb. :cool:

14. Sultan_of_Swing

Sultan_of_Swing Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Is de pauze al genoemd? Het is wel meer dan twee jaar geleden, maar daar kon je dan een review schrijven over een spel en als je het een beetje behoorlijk deed dan kreeg je het spel van de week. Zo heb ik ooit Rallysport Challenge "gewonnen". Toen werd die site nog niet zo druk bezocht, ik weet niet hoe dat nu is. En bij het AD heb ik ooit Colin Mcrae gewonnen met een prijsvraag. Twee rallyspellen binnen een maand |:- Maargoed een gegeven paard moet je niet in de bek kijken zullen we maar zeggen he.

15. Sunshine_Boy

Sunshine_Boy Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb een keer PGR2 gewonnen via Gammo. En een paar maanden geleden kregen we op werk een doos met software, boeken, games etc van Bol.com, toen heb ik (weer) PGR2 en Shrek 2 via een loterijtje binnengehaald ;-)

16. ElPresidente

ElPresidente Undercover Mod

Leuk Bevonden:
    0
    Rallisport challenge hier een keer via xbw kon je kiezen uit een paar classics geloofde ik.
    Sindsdien heb ik nooit meer mee gedaan omdat ik dacht dat ik toch niks meer zou winnen omdat ik al een keer had gewonnen.
    Binnenkort toch maar weer eens proberen.

Elp

17. PBateman

PBateman From the Shadows

Leuk Bevonden:
    233
    Second Sight op fok.nl

18. SjoerdV NL

SjoerdV NL Hardcore Poster?

Leuk Bevonden:
    2

Nee nog niet, maar geduld siert de man, dus nog even wachten he.

19. Mika Kimi

Mika Kimi McLaren Mercedes

Leuk Bevonden:
    0
    Ik wacht al (bijna) twee maanden. 8)

20. SjoerdV NL

SjoerdV NL Hardcore Poster?

Leuk Bevonden:
    2
    Heb em vandaag binnengekregen. Welke van de vijf heb jij gewonnen? Ik persoonlijk nummer 4

Deel Deze Pagina