Hahah ik heb 'm vandaag ook binnengekregen! Erg bedankt XBW. Zeer mooi hoesje trouwens. Volgens mij was ik nummer 2, weet niet zeker. Ik kreeg de uitslag in ieder geval op 5 december.
Hahaha ik heb 'm er wel bijgekregen, weet alleen niet of ik 'm ff op m'n Xbox zou doen, maarr is misschien wel een goed idee. -Edit- En nog een XBW-Halo 2 'visitekaartje' en een echte Halo 2 tattoo.
niks bijzonders, een maat van mij deed eens gek. hij had zijn xbox verkocht en had nog een stuk of 10 spellen over, dus wat gaat hij doen? juist een spel maaken waar bij je die spellen ken winnen, dus had ik 3 spellen gewonnen ik geloof burnout3, SSX3, en ik dacht ook nog MX unleashed. toen mog ik niet meer meedoen want had al 3 spellen
aanklagen!! iig klagen uiteindelijk doen ze wel iets, denk ik heb helaas veelste weinig ervaring met Prijsvragen. Toen ik 8 ofzo was wonnik wel eens iets (H)
cubezone.nl Freedom Fighters Cubeparty.nl Splinter cell: Pandorra Tomorrow Insidegamer Prince of Persia: Warrior Within Games.fok.nl -Goldeneye: Rogue Agent -Lemorney Snicket Xbox Arena Halo XboxWorld Ninja Gaiden (weet ik niet meer zeker) Niet eens een slecht lijstje, en ik dacht ik altijd pech had
Shit nu ik jullie lijstjes zie denk ik toch dat ik meer aan prijsvragen mee moet doen. Ik doe namelijk alleen maar aan die van XBW en daar heb ik nog nooit wat van gewonnen.
Ik heb een keer bij de donald duck een xbox met 4 spellen en een extra controller gewonnen. De spellen waren: - Amped. - PGR. - Fuzion Frenzy. - Odd world's Munch odyssee
Ik heb ooit bij www.xboxarena.nl SSX3 gewonnen. Het doel was> "Maak op een foto duidelijk hoe jij de ijzingwekkende kou en de duizelingwekkende afdalingen in SSX3 wilt gaan overwinnen!" Ik had 3 foto's gemaakt> :{ Verder heb ik op www.gameqube.nl ooit eens Virtua Striker3 gewonnen ( :{ ) Door mee te doen aan een online computersimulatie SSBMelee toernooi. Ook heb ik bij bel en win gebeuren van de power unlimetid een Game Boy Colour Carry Case gewonnen Het grappige is dat dat zo ongeveer de enige 3 keren waren dat ik ook daadwerkelijk serieus mee had gedaan aan een prijsvraag. (veel werk in foto's gestoken, lang uitgezocht welke ssbmelee character het beste was bij computer vs computer en vaak opnieuw naar PU gebeld.)