Ik ben nu echt niet mee--> er zijn veel mensen die zeggen dat ze iets bij XBW gewonnen hebben...maar waar staat er dat er een wedstrijd aan de hand is of dat je iets kunt winnen???
Beters, dan weet ik iig dat ik daar aan mee kan blijven doen. Hoe lang duurde het voordat ie het kreeg?
w00t!! Ik heb gewoon een xbox gewonnen! Dat dit me ooit nog mocht overkomen! Ik ben naar een opname van e-Sports (nieuw programma van Endemol) geweest via Flabber.nl en aan het eind gaf de Flabbercrew nog een xbox weg. Het was dus blijkbaar men geluksdag!
Geen idee eigenlijk, volgens mij duurt dat nog een paar maanden. Maar was wel lache, king tuur (die kennen we natuurlijk wel) en Lauke (de wereldkampioen UnrealTournament2004) waren er.
Heb hier via XBW Prince of Persie: Warrior Within gewonnen. Duurde denk ik zo'n 3 maanden voor dat ik heb binnen had, wegens problemen ofziets. Ook heb ik Second Sgiht voor de xbox bji Insidegamer.nl gewonnen
- Ik heb 3 jaar terug House of the Dead 3 gewonnen via een prijsvraag in Xbox Magazine. - Paar weken terug Forza Motorsport gewonnen via prijsvraag op XBW.nl - En afgelopen zondag een Limited Edition Xbox Pack met Halo en Midtown Madness 3 via de verloting aan het eind van de opnames van Total e-sports. Verder niks
IK heb een maand geleden nog aan een sms aktie van de bart smit meegedaan ik had toen chron of Riddick gewonnen