1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Wie heeft er ooit een spel gewonnen en waar

Discussie in 'Algemeen' gestart door Nature_1, 20 jan 2005.

  1. mr. E

    mr. E Giraffe XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.101
    Leuk Bevonden:
    0
    otogi 2 op XBW
    oddworld: stranger op radio 538
    en halo (1) voor de pc bij het Utrechts Nieuwsblad
     
  2. de j

    de j New Member

    Berichten:
    145
    Leuk Bevonden:
    0
    ik heb pas meegedaan voor een prijsvraag bij bartsmit voor juiced alleen weet iemand waneer de prijswinaars bekend worden want nu kijk ik op de site en zie ik niks meer over die prijsvraag staan
     
  3. boss

    boss Stay frosty people!

    Berichten:
    4.420
    Leuk Bevonden:
    2
    Damn,hier zitten er veel die al iets gewonnen hebben, ik heb nog nooit iets in verband met gamen gewonnen, mijn broer wel, een controller en killzone,...
     
  4. FFWD

    FFWD XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.370
    Leuk Bevonden:
    3
    Ik heb gewoon veels teveel gewonnen, niet normaal :cool:. Burnout 3 op XboxArena
    Halo 2, Prince of Persia WW, Blinx 2 op Fok!, Colin Mcrae Rally 2005 op blikopnieuws ,Oddworld SW op Xboxworld, en Pariah, Street Racing Syndicate en de GTA SA OST op Ownage :D O-) :cool:. En dat in 7 maanden :cool:. Ik denk dat ik de onbetwiste kampioen ben O-) , PM me voor tips :+.
     
    Laatst bewerkt: 27 jun 2005
  5. appie21

    appie21 Active Member

    Berichten:
    3.899
    Leuk Bevonden:
    22
    ik heb forza motorsports gewonnen bij de sms actie! (die helaas nu afgelopen is?
     
  6. xboxbezitter

    xboxbezitter Active Member

    Berichten:
    790
    Leuk Bevonden:
    0
    keb nog nooit wat gewonnen, op de xboxdemo van Splinter Cell: Chaos Theory na dan.. van gamez.nl
     
  7. serious siem

    serious siem PSN: Serious-Siem

    Berichten:
    786
    Leuk Bevonden:
    6
    sjonge, wat ik niet allemaal heb gewonnen. 2 keer de brief van de maand bij het foxkids magazine( dus 6 video's, allemaal disney en een bionicle video, niks aan). Dan heb ik ook nog een he-man zoekdeverschillen prijsvraag gewonnen, met een groot kasteel en allemaal poppetjes en shit, plus 3 dvd/s en dan laatst Conkerlive and reloaded op bij xbw. yeeeh, dat is er uit, beetje kiddy shit he, maar toen was ik 12
     
  8. fl0wrush

    fl0wrush Vitamin R

    Berichten:
    372
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb ooit mee gedaan aan sms actie van E-plaze (Rotterdam) Heb daar dus mooi burnout 3 gewonnen :D
     
  9. WinterBase

    WinterBase #VOTEFORRECKA XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.594
    Leuk Bevonden:
    654
    Ik heb een keertje enquette ingevuld bij Powerweb (PU) en maanden later heb ik een heatseth t.w.v 120 euro gewonnen,waar ik dus niks mee doe omdat ik geen pc heb die vette games kan draaien.Je kan dus wel dingen winnen
     

Deel Deze Pagina