Ik vind hem ook erg tof, gister gehaald. Door de horrorverhalen niet meteen gehaald maar heb er zeker geen spijt van. Zwarte knopje roels in spellen met een arie besturing!!!
Spiderman is een goed spel, ben ik met Xenior e.a. eens... Hij is niet superlang, maar het gevoel van webbing over the city is leuk en ook dat je tegen de muren en het plafond op kunt kruipen als een echte SPIDERMAN... Grafisch goed, een camera die niet ideaal is, maar het is ook niet gemakkelijk om in zo'n spel met zoveel bewegelijkheid een goed cameraperspectief te maken, vergis je niet! Bij ernstige twijfel EERST huren!
Spidey Ik weet niet welke control instelling jullie hebben maar ik heb die andere gekozen ( niet de standaard door het spel ingestelde), omdat Spidey dan een extra move krijgt...kijk maar eens in je handleiding. Je kan nu ook je tegenstander boven je hoofd blijven slingeren door Linker trigger + A + links of rechts op je linker stick te drukken. Blijf je met de klok meedraaien of tegenin blijf je met je tegenstander slingeren. Maar ik heb dan niet de camera recht zet functie meer met het zwarte knopje En om aan je nieuwe controls te wennen ....probeer de tutorial nog een keer. Greetz Dave