Die site is echt erg. De ene keer zie je hoofdletters de andere keer niet. En trouwens welke verkoopsite zet er nou flipperkasten op de site Ik wil niet persoonlijk worden maar dat je moeder hier in is getrapt...
Ja, meneertjekleertje ken ik idd. Verkopen nep evisu kleren en prada, gucci etc. @Leo : Visit Internetoplichting.nl eens, daar kan je contact krijgen met andere gedupeerden
Leo, er is nog wel een manier voor je (moeder) om het geld terug te krijgen. Je moet je dan even registreren bij opgelicht.net. Dan ga je naar 'kletskoppen' en dan naar 'cybercafe'. Daar zie je het onderwerp: kog.nl staan. Op de naam kingofgames zit een filter, vandaar de afkorting kog. Daar doe je je verhaal. De eigenaar van kingofgames komt er regelmatig een kijkje nemen en hij wil graag betrouwbaar overkomen. Er heeft zich al iemand anders gemeld, ene harry, en die had zo binnen een paar dagen zijn games in huis. Als je een game mocht krijgen, is het wel heel erg waarschijnlijk een illegale uit Alanya Turkije. Het verhaal van harry staat ook bij internetoplichting.nl bij opgeloste zaken onder het kopje: 'oplichters via marktplaats'. Oh ja en nog over die kamer van koophandel. Ze zeggen dat ze staan ingeschreven onder de naam kognl. Maar als je het aan de kvk vraagt zeggen ze dat ze niet kunnen garanderen dat kingofgames.nl daar ook onder valt, omdat de site niet bij de inschrijving vermeld staat.
Mjah gcshop is idd betrouwbaar, ik koop nieuwe games bij de FRS. Krijg 7,50 korting met met PU pasje en je krijgt vaak geld terug voor oude games. @ Jerreby: In je sig staat Tournemant maar het is Tournament
We hebben trouwens eindelijk een spelletje binnengekregen, dat werkt. Maar de nepheid straalde ervanaf: het doosje was de nepste ooit en het schijfje klopte ook niet met een origineel. Maar mijn moeder heeft ondertussen al hetzelfde spelletje in de winkel gekocht, dus we willen nog steeds ons geld terug. We gaan dreigen met aangifte, want ja, handelen in illegale spellen is verboden.