1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[PC] Wie heeft ervaring met deze website?

Discussie in 'Games' gestart door Leo, 8 jun 2005.

1. Nukeshell

Nukeshell Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Die site is echt erg. De ene keer zie je hoofdletters de andere keer niet. En trouwens welke verkoopsite zet er nou flipperkasten op de site:confused: Ik wil niet persoonlijk worden maar dat je moeder hier in is getrapt...

2. the promise

the promise Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    En dan komt ie uit de cel en dan begint ie gewoon weer opnieuw.

3. Erik_

Erik_ Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Die site is toch ook een aftreksel van www.gbasp.nl? Dat was namelijk ook zo'n oplichter-site..

Laatst bewerkt: 9 jun 2005
  4. Roberto

Roberto ....

Leuk Bevonden:
    0
    Ja, meneertjekleertje ken ik idd. Verkopen nep evisu kleren en prada, gucci etc.

@Leo : Visit Internetoplichting.nl eens, daar kan je contact krijgen met andere gedupeerden

5. Jerreby

Jerreby Active Member

Leuk Bevonden:
    32
    Ja, hij had iets van evisu gekocht, een broek volgens mij.

6. makino

makino Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Leo, er is nog wel een manier voor je (moeder) om het geld terug te krijgen.
    Je moet je dan even registreren bij opgelicht.net. Dan ga je naar 'kletskoppen' en dan naar 'cybercafe'. Daar zie je het onderwerp: kog.nl staan. Op de naam kingofgames zit een filter, vandaar de afkorting kog.
    Daar doe je je verhaal. De eigenaar van kingofgames komt er regelmatig een kijkje nemen en hij wil graag betrouwbaar overkomen. Er heeft zich al iemand anders gemeld, ene harry, en die had zo binnen een paar dagen zijn games in huis.
    Als je een game mocht krijgen, is het wel heel erg waarschijnlijk een illegale uit Alanya Turkije. Het verhaal van harry staat ook bij internetoplichting.nl bij opgeloste zaken onder het kopje: 'oplichters via marktplaats'.

Oh ja en nog over die kamer van koophandel. Ze zeggen dat ze staan ingeschreven onder de naam kognl. Maar als je het aan de kvk vraagt zeggen ze dat ze niet kunnen garanderen dat kingofgames.nl daar ook onder valt, omdat de site niet bij de inschrijving vermeld staat.

7. Tco

Tco The Chosen One

Leuk Bevonden:
    1
    Bestel voortaan ieg wel bij www.gcshop.nl, Goedkoop en betrouwbaar. Tientallen games bestelt.

8. Genassix

Genassix Endless Challenge

Leuk Bevonden:
    3
    Mjah gcshop is idd betrouwbaar, ik koop nieuwe games bij de FRS. Krijg 7,50 korting met met PU pasje en je krijgt vaak geld terug voor oude games. :)

@ Jerreby: In je sig staat Tournemant maar het is Tournament :+

9. Jerreby

Jerreby Active Member

Leuk Bevonden:
    32

:eek:, bedankt, ff veranderen :9

10. Leo

Leo R.I.P. Proof

Leuk Bevonden:
    2
    We hebben trouwens eindelijk een spelletje binnengekregen, dat werkt. Maar de nepheid straalde ervanaf: het doosje was de nepste ooit en het schijfje klopte ook niet met een origineel. Maar mijn moeder heeft ondertussen al hetzelfde spelletje in de winkel gekocht, dus we willen nog steeds ons geld terug. We gaan dreigen met aangifte, want ja, handelen in illegale spellen is verboden.

Deel Deze Pagina