1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Wie heeft hier GEEN kaartjes voor de PU awards en wil wel gaan?

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Mirik, 28 jun 2003.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Brutus

    Brutus Xbw user

    Berichten:
    462
    Leuk Bevonden:
    0
    IK heb ook geen kaartjes er ik zou er erg graag heen gaan. Ik had namelijk niet gedacht dat de kaartjes al zo snel waren uitverkocht.|:- Dus was ik weer eens te laat.:'-(
    Nu kan ik weer geen handtekeningen vragen aan de XBW crew. :'-(
     
    Laatst bewerkt: 29 jun 2003
  2. Borix

    Borix Active Member

    Berichten:
    1.770
    Leuk Bevonden:
    1
    vorig jaar waren ze toch niet uitverkocht, ik wou het eigelijk ook nog ff aankijken met wie ik zou gaan enzo en daarom had ik nog geen kaartjes gekocht
     
  3. rolorob

    rolorob Active Member

    Berichten:
    2.036
    Leuk Bevonden:
    2
    Ach als je ze weggeeft wil ik ze ook wel hoor :p
     
  4. XgamerX

    XgamerX Make games not war

    Berichten:
    27
    Leuk Bevonden:
    0
    De PU awards en alles van Xbox bekijken...daar heb ik heel lang naar uitgekeken.
    Helaas heb ik geen geld om een kaartje te kopen, dus moest ik me erbij neerleggen dat het dit jaar weer niet zou gebeuren.
    Maar ik las net jullie actie en ik kreeg weer hoop.
    Opeens is er een kansje dat ik misschien toch naar de awards ga.
    Het zou te gek zijn...totdat de uitlag is bekend, zal ik mijn een big smile blijven hopen dat ik eens eindelijk iets van jullie win.
    Ik bedoel een game winnen is te gek...maar de event of the year bijwonen...das pas super cool !
    Of ik nou win of niet....bedankt jongens voor deze aktie....dit is een van de dingen waarom ik steeds blijf teurgkomen naar xbw.nl....
    Als ik niet win....succes en veel plezier aan de winnars !!!
     
    Laatst bewerkt: 28 jun 2003
  5. houdoeken

    houdoeken Houdoe Ken!!!

    Berichten:
    225
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik zou graag 2 kaartjes willen.

    Bij voorbaat dank.

    (lekker droog*) , but hey that's me:) )
     
  6. Spartan117

    Spartan117 New Member

    Berichten:
    467
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik had niet verwacht dat de kaarten al zo snel waren uitverkocht. Ik had de hoop op een kaartje dus inmiddels al opgegeven en m'n zinnen maar op de Game Awards van volgend jaar gezet. Het lijkt me daarom echter super om alsnog dit jaar van de partij te kunnen zijn.

    ...Just my 2 cents...
     
    Laatst bewerkt: 29 jun 2003
  7. Xboxxtreme

    Xboxxtreme Xbox Live Enabled

    Berichten:
    239
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik zou wel een kaartje willen:cool:, maar toen ik er een wilde gaan kopen was alles al uitverkocht :mad:. Als ik niet kan gaan, zal ik een hoop leuke dingen missen vooral de Xbox Mega Cruiser en de XBW stand natuurlijk! :'-(

    [edit]Ik heb al kaartjes, dus deze post doet niet mee :9[/edit]
     
    Laatst bewerkt: 30 jun 2003
  8. Ravage

    Ravage Active Member

    Berichten:
    1.086
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik zou ook graag 3 kaartjes willen
    M'n vrienden ik ik zijn helemaal zielig, want we konden geen kaarten kopen.
    Er is geen Free Record Shop in die achterland(Zuid-Friesland)
    Dichstbijzinde is dik 35 km fietsen en we dachten doen we wel, maar toen we gingen waren ze al uitverkocht.
    Wij tot wanhoop gedreven vroegen aa gastenb die al kaarten hadden om ze aan ons te verkopen en ook een thread op XBW later gestart. We zij gisteren nog naar de FRS in Heerenveen,Steenwijk en Meppel geweest en er was niet meer en we willen er erg graag naar toe.
    Dus wij smeken julllie op onze knieen om 3 kaartjes voor de Game Awards.
    Wij hebben ook nog nooit wat gewonnnen met de prijsvragen dus moet het toch eens gebeuren,plzzzzzzz
     
    Laatst bewerkt: 29 jun 2003
  9. Mota15

    Mota15 MC

    Berichten:
    408
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik zou echt heel graag er heen willen,want wou gister nog kaarten halen bij FRS en ze zeiden dat ze uitverkocht waren:'-( dus ik balen naar huis toe.....misschien effe wat prijsvragen zoeken op andere pagina`s voor kaartjes.....was ik ook te laat voor :'-(.
    Nou zag ik dat jullie kaartjes weggeven en dat vind ik echt toppie gewoon;)
    Ik wil het gewoon niet missen, ben nog nooit naar een gamebeurs geweest:eek: en wil de XBW Members wel eens ontmoeten*)
    Dus als jullie nog kaarten overhouden......please_O_

    Mzzls,

    _O_ XBW_O_
     
  10. Jerhui

    Jerhui <font color="orange"><b>XBW.nl VIP</b></font> XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.081
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb al van alles geprobeert om aan kaartjes gekomen... maar tot nu toe zonder resultaat. :'-(
     
  11. Fireballs_nl

    Fireballs_nl OF JE WORST LUST!

    Berichten:
    691
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben zo gek geweest om in ieder geval jullie eerste alinea van jullie artikel woord voor woord in spiegelbeeld te hebben getypt. Zo vergeet ik de tekst echt niet meer! Dus ja, ik ben redelijk wanhopig om een kaartje te hebben. Ik hoop dan dat ik mijzelf tegenkom op de PU Game Awards! Hey wacht es ff...dan heb k er dan 2 nodig...dat wordt dan vechten tussen mij en mijn spiegelbeeld hihi 8)

    "Tid raaj luz ej nennuk neteineg nav nee latnaa egidleweg emag s'opxe. Tein neella si retal ni teh raaj ed opxemaG 3002, raam po 4 iluj nennuk eilluj koo neteineg nav ed rewoP sdrawa ni ed sruebraaj nellah ni thcertU (aJ, raaw koo ed opxemaG 02' saw). Nee njitsefemag raaw sremag rekkel flezhciz nennuk njiz ne nee kaens kaep negijrk ni ed eirtsudni-emag."
     
    Laatst bewerkt: 29 jun 2003
  12. XiroKe

    XiroKe <font color="orange"><b>XBW.nl VIP</b></font> XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.070
    Leuk Bevonden:
    26
    Aj, ik wist niet dat je ook nog eens een zielig verhaal moest neerzetten.. ;)

    *Leest artikel.. :{
     
  13. sgaapy

    sgaapy Professioneel Grazer

    Berichten:
    106
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben zow zielug dat ik geen eens een droevig en zielug verhaaltje kan verzinnen om die kaartjes te krijgen. :'-(

    8)
     
  14. The Stig

    The Stig www.snyggast.se

    Berichten:
    718
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik zou het enorm leuk vinden als ik die kaartjes zou winnen, omdat ik nog nooit zo'n game-expo, ook wel beurd genoemd, heb meegemaakt. Dat ik niet in staat ben om naar de E3 te gaan ala, maar dat ik zo stom ben geweest geen kaartjes te kopen voor de PU arward, dat is niet slim. Maar julie zouden me er een groot plezier mee doen, (omdat ik tot nu aan alle prijsvragen meegedaan heb, maar nog nooit iets heb gewonnen)
     
  15. Ruben III

    Ruben III Rando

    Berichten:
    380
    Leuk Bevonden:
    23
    nou kijk, het zit zo: ik ga met 4 vrienden veel om: veel gamecuben (soms x-boxen; ik verdedig xbox eer bij hen: zij zijn N-fanboys) drinken erbij enz. Nu kwam 1 van ons op het idee om naar PU awards te gaan, ik stem gelijk in, de andere 3 bleven twijfelachtig. Ze gingen toch overstag en begin vorige week hadden we allemaal kaartjes.
    Onze proefwerkweek begon en gamen kwam op een laag laag pitje. We spraken elkaar alleen op msn en toen kwam 1 van ons met het bericht: 'ik heb mijn kaartje kwijt.'

    Wij konden het niet geloven; we weten dat hij niet het slimste van ons is (terwijl we toch allemaal 5vwo doen), maar dit sloeg weer eens alles. We zitten nou grappen te maken over dat zijn vader zijn kaartje met zijn bijl heeft kapotgeslagen (die vader lijkt verdomd veel op die dwerg uit LotR), maar feit is dat we nou met zijn 4en moeten. Ook leuk, maar onze 'crew' is toch niet compleet....hij had nog gekeken of die nog een kaartje mocht kopen, maar ze waren al uitverkocht. Aangezien het zondagochtend is en ik zo wegga, d8 ik: heeeeeeeeeeey, ik zal eens ff wat schrijven hiero....

    bedankt voor de moeite van t lezen
     
  16. XiroKe

    XiroKe <font color="orange"><b>XBW.nl VIP</b></font> XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.070
    Leuk Bevonden:
    26
    De simpele waarheid, ik stelde het steeds uit om kaartjes te kopen omdat ik niet zeker wist of ik kon gaan. Toen het eindelijk zeker was dat ik wel zou kunnen gaan zijn de kaartjes uitverkocht. :eek: :{
     
  17. Tha Great One

    Tha Great One Satu

    Berichten:
    888
    Leuk Bevonden:
    1
    Als jullie mij die kaartjes niet geven , dan houd ik mn adem in totdat jullie ze wel geven (bestelt alvast grafkist)
     
  18. matn

    matn .

    Berichten:
    284
    Leuk Bevonden:
    0
    donne huubmeilink et moi deux cartes pour les game awards.nous sommes alles a la game award, mais les cartes ne availables pas. Merdi d'avance...

    Duzz... als jullie mij er 1 geven huubmeilink van dit forum dan ook anders hoeft het nie..
     
  19. Hidde

    Hidde Active Member

    Berichten:
    2
    Leuk Bevonden:
    0

    Nou, om 16.00 uur begint het en het PLAN is dat het om 22.00 uur is afgelopen.
     
  20. Jeroen

    Jeroen nomnomnom

    Berichten:
    1.804
    Leuk Bevonden:
    4
    Ik zou graag ook een kaartje willen hebben. Vorig jaar had ik ook kaartjes voor de game expo in Utrecht, maar een dag van te voren werd ik ziek :'-( :'-( Ik had me erg verheugt maar het kon heel erg jammer genoeg niet doorgaan. Lang wist ik niet zeker dat ik kon omdat we ook nog op vakantie gaan, maar het bleek dus wel te kunnen, en nu zijn de kaartjes uitverkocht :mad: . SNIK. Ik wil een keer graag de Xboxworld crew zien :)
     
    Laatst bewerkt: 29 jun 2003
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina