1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Wie heeft hier GEEN kaartjes voor de PU awards en wil wel gaan?

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Mirik, 28 jun 2003.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Goldfish

    Goldfish is een kutnaam

    Berichten:
    1.364
    Leuk Bevonden:
    0

    je hebt het niet verkeerd gelezen!! op de PU awards is een halo-COMPETITIE, de KAMPIOENSCHAPPEN zijn idd op de megafestatie.

    ik snapte het eerst ook niet, was nogal onduidelijk.






    mij lijkt het ook vet om nieuwe games te spelen, Soul calibur 2 is speelbaar dus dat word cker vet.
     
  2. being-xboxed

    being-xboxed Peace here!

    Berichten:
    1.131
    Leuk Bevonden:
    85
    Probeer het eens bij Eneco. :cool:
     
  3. mamamias

    mamamias dwars

    Berichten:
    122
    Leuk Bevonden:
    0
  4. da_master_chief

    da_master_chief Morrowind Master

    Berichten:
    994
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik zou ook graag mee gaan, ben alleen te laat begonnen met het regelen van vrienden en kaarten. Dus ik zit thuis dit jaar :'-(
     
  5. Agurutha

    Agurutha Active Member

    Berichten:
    17
    Leuk Bevonden:
    0
    PLEASE, PLEASE, PLEASE, PLEASE, PLEASE, PLEASE, PLEASE, PLEASE, PLEASE, PLEASE, PLEASE, PLEASE, PLEASE, PLEASE,
     
  6. Clawviper

    Clawviper New Member

    Berichten:
    1.994
    Leuk Bevonden:
    0
    Re: Ik zou graag 1 kaartje willen krijgen

    Ik had ze zelf ook willen kopen (kaartjes) maar was net te laat. Vrienden hebben nu dus wel kaartjes en ik niet. Dus ik zou graag via deze manier aan kaartjes willen komen. :+
     
  7. nielzo

    nielzo Guest

    Beste iedereen,
    Helaas ben ik niet de enige die deze moeite neemt maar ik zal dan maar eens even vertellen waarom ik er wel één van ben en waarom ik graag zo'n leuk kaartje zou willen hebben.
    Ik zal dus ook proberen mijn poging niet al te afgezaagd over te laten komen, omdat wat ik zal gaan zeggen, waarschijnlijk niet al te exclusief zal zijn.

    Nou zoals je wel begrijpt ben ik een grote xbox fan en ik houd ervan om te xboxen, news te checken, op forums te discussieren, game programma's te kijken en game awards of jaarbeursen bij te wonen. Nu ben ik lid van xboxworld, nog een xboxsite en de PU site en ik heb dus ook de waarschuwing gekregen dat de kaartverkoop van de tickets op 24 mei van start is gegaan bij alle FRS filialen. Ja Ja nu denk je, waarom moeten we hem dan aan jou geven? Daar hab ik dus maar een antwoord op, en dat is dat ik mijn mail box niet al te regelmatig check en dat ik dat nieuws destijds helaas niet meegekregen heb. Ik kwam er dus zaterdag achter en ben meteen naar de dichtstbijzijnde FRS gerend die mij vertelde dat het overal uitverkocht was.
    Ik vind het verder heel erg leuk om er heen te mogen en ik zal het dan dus zeer op prijs stellen als jullie een van jullie kaartjes aan mij zouden schenken.

    alvast heel erg bedankt en hopelijk, tot bij de awards :) !
     
  8. Dioga

    Dioga Piraat

    Berichten:
    3.143
    Leuk Bevonden:
    52
    Ik wil ook wel gaan :)
     
  9. TheRealMcenzy

    TheRealMcenzy Active Member

    Berichten:
    147
    Leuk Bevonden:
    0
    24 mei 2003

    Rond half 12 zat ik op de brommer en was ik onderweg naar mijn free record shop filiaal. Ik dacht aan al de geweldige herrineringen aan dit feest aan de PU, en aan mijn favoriete hobby gamen. Ik dacht aan mijn xbox die thuis op mij wachtte trouw als een echte vriend. Ik was zo in mijn gedachte verzonken dat ik bijna het rode stoplicht niet zag.

    Nog net optijd kon ik remmen en ik wachtte tot het licht versprong, naar het mooie groen het groen van mijn hobby het groen van de x op mijn favoriete controller (de grote natuurlijk die is voor echte gamers!).

    Ik dacht aan mijn spellen die ik dagelijks speelde. En zoals ik wel vaker deed als ik in het verkeer zat, dacht ik aan mijn racespellen. Aan racing evoluzion aan sega GT maar toch vooral aan moto GP en terwijl ik in mijn hoofd mijn zelf ge finetunede motor zag. Drukte ik de pedaal van mijn brommertje diep in. Schokkend nam mijn brommer snelheid toe. Steeds sneller en sneller raasde ik over het wegdek. Ik voelde de wind op mij en mijn brommertje drukken, dat was het enige wat mij nog van de werkelijkheid bewust maakte. Ik raasde naar de frs naar de pu awards naar mijn liefde nar m.......

    Wat was dat? Ik hoorde een raar gezoem op de achtergrond en benieuwd naar wie of wat dat geluid maakte draaide ik mij om. Terwijl ik omkeek zag ik ze 2 auto's en 2 motoren die mij op de hielen zaten en het blauwe licht dat ze afstoten scheen fel in mijn ogen. Het schelle geluid schreeuwde in mijn oren als een orkest valse trompetten.

    Wat er daarna is gebeurd kan ik mij slechts in vlagen herrineren. Ik herriner mij de drang de frs te berijken, mijn voet die nonstop op de trapper drukte, vaag herrinner ik mij een steegje waarin ik trachtte te verdwijnen mijn wiel dat ergens achter bleef haken en de vlucht de vucht van de grond naar de muur en van de muur naar de grond.

    *zwart*

    Het eerstvolgende dat mij bekend is was het gesprek met een agent op de ziekenzaal en zijn vraag waarom ik dat in god's naam had gedaan. Dat ik wel dood had kunnen zijn. Mijn antwoord was kort en vastberaden:

    "Ik meneer de agent, Ben een gamer"



    Zoals jullie wellicht begrijpen heb ik daarna niet de tijd gehad een kaartje in de winkel te kopen omdat ik het te druk had met allerhande psychische tests en verhoringen. Ik hoop dat ik op deze manier alsnog een kaartje kan krijgen. Zodat ik met mijn vrienden die wel een kaartje hebben kan genieten van dit magische event op het gebied van gamen in Nederland.

    Bij voorbaat dank _O_
     
  10. the master

    the master On Live I am thebest

    Berichten:
    628
    Leuk Bevonden:
    0
    wanneer is de uitslag ik ben zo benieuwd en ik hoooooop echt dat ik gewonnen heb kan ik misschien me zusje in verassing doen of iemand anders



    ik willl zoooooooooooo graag winnen echt waar ik ben een beetje zenuwachtig tot dat de uistlag er is
     
    Laatst bewerkt: 1 jul 2003
  11. Mauriz

    Mauriz Active Member

    Berichten:
    320
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik weet niet of ik te laat ben :eek:
    Maar mijn verhaaltje is..

    Het gaat niet zo goed met mijn vriendin, het is bijna uit :'-( en ik kan wel wat afleiding gebruiken, en dit lijkt me perfect :)
     
  12. Bidle

    Bidle Bidle

    Berichten:
    3.686
    Leuk Bevonden:
    355
    Zoals velen mij voor gingen, wil ik nu gaan!
     
  13. WouteR

    WouteR Senior Member

    Berichten:
    16.457
    Leuk Bevonden:
    8
    Good
    Ohh no ticket for you my boy :cool:
     
  14. XiroKe

    XiroKe <font color="orange"><b>XBW.nl VIP</b></font> XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.070
    Leuk Bevonden:
    26
    Wanneer krijgen we de uitslag of heb ik iets overgeslagen. :{ :cool:
     
  15. the master

    the master On Live I am thebest

    Berichten:
    628
    Leuk Bevonden:
    0
    ja vroeg ik me ook af ik wil zo graag winnen joh echt nie meer normaal weet misschien een van de mods het misschien


    ik kijk zowat elk kwartier of de uitslag er is maar niks hij zou er toch al moeten zijn of heb ik me nou vergist
     
    Laatst bewerkt: 2 jul 2003
  16. Eastmaster

    Eastmaster .nl

    Berichten:
    1.778
    Leuk Bevonden:
    2
    Ik wil ook nog een kaartje als het kan :D

    waarom?

    Omdat ik nog diep in me tentamen weken zit... kan wel wat afleiding gebruiken... Wist van te voren nog niet welke weken prcs ik tentamen had... heb dus geen kaartje kunnen kopen....

    Maar ben der inmiddels achter gekomen dat het op een vrijdag is en dat er xbw shirtjes worden uitgedeeld... nou kan ik zo'n shirtje natuurlijk niet mis lopen!!!
     
  17. nielzo

    nielzo Guest

    AHHHHH nee dat is flauw!!!
    iedereen is wel geregistreerd bij ook een andere site!!!!!!!!
    Jezus als ik daar door niet zou mogen zou ik het echt heel kinderachtig vinden :mad: :mad: :mad:








    :'-(
     
  18. Jerhui

    Jerhui <font color="orange"><b>XBW.nl VIP</b></font> XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.081
    Leuk Bevonden:
    0
    LMAO :D

    Je moet niet alles zo serieus nemen... maar ik wil je wel bedanken, moest erg om je post lachen }:]
     
  19. WouteR

    WouteR Senior Member

    Berichten:
    16.457
    Leuk Bevonden:
    8
    Die selectie ging toch op userid beginnend bij de laagste?
     
  20. the master

    the master On Live I am thebest

    Berichten:
    628
    Leuk Bevonden:
    0
    dat lijkt me niet eerlijk iedereen die het echt heeel graag wil
    (zoals ik)(en andere) horen gewoon zo een kaartje te winnen ik heb er in iedergeval echt wel wat voor over
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina