En nu weer, want als je het hiervan moet hebben, is het slecht gesteld: "De 30-jarige Kees Stol zal voor de meesten vooral bekend zijn als vriend van Jan Smit" Nou.
Haha, ik dacht toen ook al Anyway, het maakt ook niet uit, zo lang de mol maar goed zijn best doet en de opdrachten goed zijn (en het gebied, maar dat lijkt goed te komen!)
Die Paulien kan wel echt grappig uit de hoek komen trouwens. Mijn vriendin zag trouwens een enorm duidelijke hint voor Tim: Spoiler In het begin van de aflevering zegt Art heel duidelijk dat het het 13e seizoen is van WIDM is. Later in de aflevering zegt Tim dat hij maar 13 ZAR heeft om een taxiritje te betalen, terwijl hij 20 ZAR heeft gekregen, best raar. Verder vind ik Tim ook nog wel verdacht. Want hij gaat niet mee met de taxi van Janine, die duidelijk de goede taxi te pakken heeft, daardoor komt hij niet op de goede plek terecht.
Aahhh, echt balen van Joep. Ik blijf bij Tim, misschien te opzichtig, maar dat maakt het ook weer leuk om erin te geloven.
Ik vond die tweede opdracht wel echt heel saai zeg, die andere 2 waren wel leuk. Spoiler Die derde opdracht met dat geld. Daar zat Joep inderdaad wel even goed op te letten, iemand dus toch geld gejat. Tim heeft volgens mij 2/3 envelopjes gepakt, dus wie weet. Tot nu toe in iedergeval heel verdacht. Volgende week is volgens mij de opdracht met Janine, ben benieuwd wat ze daar van gaan laten zien.
Tim heeft inderdaad veel streken die hem wel eens de mol zou kunnen maken. Echter vind ik die Kees ook nog zeer verdacht, ondanks dat hij goed meedoet/inzet.
Haha zou wel heel toevallig zijn. Ik zou niet kunnen geloven dat zij de mol is, dan is ze echt gewoon precies een tweede Miljouska.
Ik ga voor Paulien, waardeloos gepresteerd tijdens de eerste en derde proef. Had ook erg veel tijd in die tent tijdens de derde proef om te kloten met dat geld. Feit ligt dat bij zo'n dictee van haar als schrijver wordt verwacht dat ze hier geld kan binnenhalen voor de groep. Mja wie weet heb ik volgende week wel een andere verdachte, dat is zo leuk van het begin van het seizoen. Wel jammer van de afvaller deze week..Joep was een leuke vent.
Waarom zou zij per se als schrijver dat dictee intens goed moeten kunnen maken? Zuid-Afrikaans verschilt meer van het Nederlands dan het in eerste instantie lijkt. Vooral die man sprak echt een soort van 'plat' Afrikaans. Ik verstond hem ook niet altijd even goed hoor.
"Kadidaat" hint of hele slechte typo? Edit:// Ok...dit is wel wazig. Heel raar ge-edit ofzo dit. Maja...de mol krijgt nooit een rood scherm en Tim kreeg er ook geen één, theoretisch gezien dan. Dus ja, ik weet het nog niet...